Afaceri

Tazz by eMAG a atras investiții de peste 25 de milioane de lei în ultimele 6 luni

Platforma Tazz by eMAG accelerează procesul de dezvoltare, datorită investițiilor în valoare de peste 25 de milioane de lei atrase în ultimele șase luni. Capitalul va fi direcționat în dezvoltări în tehnologie și infrastructură, dar și în creșterea echipei și extinderea parteneriatelor cu restaurante și retaileri care să le ofere clienților tot ce au nevoie rapid, astfel încât să îl poziționeze drept un adevărat marketplace de proximitate, potrivit unui comunicat.

Printre investițiile importante pe care Tazz by eMAG le are în lucru se numără o nouă aplicație pentru clienți, menită să le ofere acestora o experiență de utilizare mai bună și posibilitatea de a găsi mai ușor ceea ce își doresc. Totodată, compania are în vedere o aplicație destinată curierilor, care va permite, între altele, posibilitatea oferirii de bonificații. Dezvoltările vor fi realizate de echipa de internă de software developers, care va ajunge la 100 de specialiști în 2021.

„Clienții au nevoie de livrare rapidă și în siguranță, iar restaurantele au nevoie de parteneri care să le permită să mențină continuitatea business-ului, noi am făcut acest efort de a-i susține printr-o abordare personalizată cu fiecare dintre ei. Ultimele șase luni au fost intense și ne-am testat capacitatea de adaptare, pentru a ne transforma într-un adevărat marketplace de proximitate”, a spus Alin Șerban, CEO Tazz by eMAG.

Numărul partenerilor Tazz by eMAG a crescut în această perioadă de patru ori față de începutul acestui an, ajungând la 2.000. Totodată, compania estimează o creștere de zece ori a vânzărilor realizate prin intermediul platformei până la finalul anului.

Tazz by eMAG este prezentă în orașele mari precum București, Timișoara, Cluj, Brașov, Sibiu, Arad, Iași, Constanța.

Aplicația Tazz by eMAG cuprinde peste 2.000 de restaurante, printre care lanțuri internaționale precum McDonald’s sau Hard Rock Café, dar și restaurante recomandate de ghidul Gault&Millau, primul ghid gastronomic internațional prezent în România. Printre retailerii prezenți pe platforma Tazz by eMAG se numără Mega Image, Decathlon, Cărturești, dar  și farmacii, pet shop-uri sau magazine de îngrijire personală și înfrumusețare.

Articole recente

Estonia l-a convocat pe însărcinatul cu afaceri al Rusiei pentru încălcarea frontierei sale maritime

Ministerul eston de Externe a anunţat luni că l-a convocat pe însărcinatul cu afaceri al…

5 ore ago

Germania anunţă organizarea cu sprijinul Iordaniei a unui “pod aerian umanitar” către Gaza

Germania va organiza cu sprijinul Iordaniei un "pod aerian umanitar către Gaza", a anunţat luni…

5 ore ago

Oprea: În cazierul meu judiciar nu apare menţiunea unei condamnări, reabilitări sau prescripţie a răspunderii penale

Secretarul general al Guvernului, Radu Oprea, a susţinut luni că în cazierul său judiciar nu…

5 ore ago

SUA vor ajuta Argentina să reintre în programul Visa Waiver, anunţă Departamentul Securităţii Interne

Departamentul Securităţii Interne din Statele Unite a transmis luni că ia măsuri pentru a readuce…

6 ore ago

Trump anunţă înfiinţarea în curând de către SUA a unor centre de distribuţie a alimentelor în Fâşia Gaza

Preşedintele american Donald Trump, aflat în vizită în Scoţia, a anunţat luni că Statele Unite…

6 ore ago

Netanyahu: Ofensiva în Gaza nu va înceta până când “Hamasul nu va fi eliminat, iar ostaticii eliberaţi”

Premierul israelian Benjamin Netanyahu a reiterat luni că Israelul nu-şi va înceta ofensiva în Fâşia…

6 ore ago

This website uses cookies.

Read More