Afaceri

Tazz by eMAG a atras investiții de peste 25 de milioane de lei în ultimele 6 luni

Platforma Tazz by eMAG accelerează procesul de dezvoltare, datorită investițiilor în valoare de peste 25 de milioane de lei atrase în ultimele șase luni. Capitalul va fi direcționat în dezvoltări în tehnologie și infrastructură, dar și în creșterea echipei și extinderea parteneriatelor cu restaurante și retaileri care să le ofere clienților tot ce au nevoie rapid, astfel încât să îl poziționeze drept un adevărat marketplace de proximitate, potrivit unui comunicat.

Printre investițiile importante pe care Tazz by eMAG le are în lucru se numără o nouă aplicație pentru clienți, menită să le ofere acestora o experiență de utilizare mai bună și posibilitatea de a găsi mai ușor ceea ce își doresc. Totodată, compania are în vedere o aplicație destinată curierilor, care va permite, între altele, posibilitatea oferirii de bonificații. Dezvoltările vor fi realizate de echipa de internă de software developers, care va ajunge la 100 de specialiști în 2021.

„Clienții au nevoie de livrare rapidă și în siguranță, iar restaurantele au nevoie de parteneri care să le permită să mențină continuitatea business-ului, noi am făcut acest efort de a-i susține printr-o abordare personalizată cu fiecare dintre ei. Ultimele șase luni au fost intense și ne-am testat capacitatea de adaptare, pentru a ne transforma într-un adevărat marketplace de proximitate”, a spus Alin Șerban, CEO Tazz by eMAG.

Numărul partenerilor Tazz by eMAG a crescut în această perioadă de patru ori față de începutul acestui an, ajungând la 2.000. Totodată, compania estimează o creștere de zece ori a vânzărilor realizate prin intermediul platformei până la finalul anului.

Tazz by eMAG este prezentă în orașele mari precum București, Timișoara, Cluj, Brașov, Sibiu, Arad, Iași, Constanța.

Aplicația Tazz by eMAG cuprinde peste 2.000 de restaurante, printre care lanțuri internaționale precum McDonald’s sau Hard Rock Café, dar și restaurante recomandate de ghidul Gault&Millau, primul ghid gastronomic internațional prezent în România. Printre retailerii prezenți pe platforma Tazz by eMAG se numără Mega Image, Decathlon, Cărturești, dar  și farmacii, pet shop-uri sau magazine de îngrijire personală și înfrumusețare.

Articole recente

Armătura a încheiat primul semestru din 2025 cu pierderi de 107.124 lei

Armătura a înregistrat în primul semestru din acest an pierderi de 107.124 lei, în scădere…

23 de secunde ago

Benjamin Netanyahu spune că un prim-ministru australian “slab” a abandonat comunitatea evreiască

Prim-ministrul israelian Benjamin Netanyahu a declarat marţi că omologul său australian Anthony Albanese a abandonat…

1 minut ago

Elveţia îi va oferi lui Putin ”imunitate”, ”dacă vine la o Conferinţă de Pace”, anunţă şeful diplomaţiei elveţiene Ignazio Cassis

Elveţia îi va oferi ”imunitate” preşedintelui rus Vladimir Putin, pe numele căruia Curtea Penală Internaţională…

27 de minute ago

Dragoș Pîslaru anunță că în 15 zile va fi elaborată o listă a proiectelor care rămân în PNRR

Ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene, Dragoș Pîslaru, anunță că în termen de 15 zile ar…

32 de minute ago

Ucraina solicită 10 sisteme Patriot de la SUA în cadrul unui acord militar (presă)

Ucraina a solicitat Statelor Unite zece sisteme de apărare antiaeriană Patriot de fabricaţie americană pentru…

o oră ago

Ponderea regenerabilelor în mixul energetic al UE este mai mare decât media la nivel global (Eurostat)

Energia din surse regenerabile a reprezentat în anul 2022 aproximativ 18,9% din producţia totală de…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More