Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzTelekom Romania face încă un pas important în îmbunătățirea modului de interacțiune cu clienții săi, prin digitalizare și simplificare. Începând de astăzi, cei care au nevoie de ajutor sau de sfaturi sau care doresc să achiziționeze produse și servicii din portofoliul companiei au la dispoziție Live shop, un magazin Telekom Romania care poate fi accesat doar online, din care se transmite live și în care se află un agent cu care cei care sunt interesați pot interacționa atât telefonic, cât și video, potrivit unui comunicat de presă.
Prin intermediul chat-ului integrat în website-ul companiei – www.telekom.ro/liveshop, clienții intră în legătură cu un reprezentant Telekom Romania care îi contactează pe numărul de telefon pe care aceștia îl indică. În timp ce discută telefonic cu agentul, clienții vor vedea live ce se întâmplă în magazin, dar și imagini cu produsele companiei.
„Continuăm procesul de digitalizare astfel încât interacțiunea clienților cu Telekom să fie cât mai facilă. În același timp, suntem bucuroși că putem pune la dispoziția acestora noua funcționalitate, unică în piața de telecomunicații din România, prin care redăm online experiența cumpărăturilor din magazinele fizice. Astfel, prin intermediul Live shop-ului, clienții beneficiază de o prezentare personalizată din partea unui agent, în care pot afla informațiile de care au nevoie, și pot achiziționa produsele și serviciile de telecomunicații de care sunt interesați. Este o alternativă eficientă și rapidă pentru cei care au un program încărcat sau care doresc să-și realizeze cumpărăturile exclusiv online”, a declarat Gabriel Trăistaru, Director Digitalizare în cadrul Telekom Romania.
Contactarea agentului este gratuită, iar Live shop-ul este accesibil atât clienților Telekom Romania, dar și celor care interacționează pentru prima dată cu produsele și serviciile companiei. Programul magazinului este de luni până vineri, în intervalul 09:00 – 17:00. Pentru a discuta cu reprezentantul companiei, cei care accesează chat-ul trebuie să-și dea consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
***
Telekom Romania oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți. Compania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România. Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.
Bursa de Valori București (BVB) a urat astăzi bun venit, în mod oficial, companiei UniCredit…
Singura știre economică pozitivă din ultimele zile, despre evoluția companiilor din România, se referă la…
Omul de afaceri Vladimir Ciorbă, cercetat în dosarul Nordis, alături de Laura Vicol şi alte…
Fondurile de pensii au cumpărat 40% din emisiunea de obligațiuni în lei a Primăriei București,…
Persoanele fizice sosite în România care au o ședere mai lungă de 183 de zile,…
Reţele Electrice România a lansat pe platforma electronică de achiziţii publice SEAP o licitaţie publică…
This website uses cookies.
Read More