Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzDina Tsybulskaya, Director General, Telekom Romania Mobile Communications S.A.
Telekom Romania Mobile Communications intră în competiţia de iarnă din piaţa telecomunicaţiilor cu o nouă poziţionare şi promisiune bazate pe ceea ce-şi doresc clienţii. Noua abordare a Telekom Mobile se bazează pe o gândire exclusiv axată pe client – și nimic altceva – pornind de la nevoile de bază şi cele mai mari aşteptări şi nemulţumiri ale acestora, atunci când vine vorba de servicii mobile*, potrivit unui comunicat de presă:
Promisiunea noului brand Telekom Mobile este „Mobil așa cum vrei. Simplu și corect.” şi pune clientul în centrul tuturor iniţiativelor companiei, care vor trebui să răspundă în permanenţă la întrebarea: ce putem face diferit, ca să ne ridicăm la înălțimea aşteptărilor clienților? Ce putem schimba pentru a convinge din ce în ce mai mulți români să ni se alăture?
„Ne pasă de clienții noștri și punem interesele lor pe primul loc. De aceea, ne străduim să le oferim experiența mobilă pe care și-o doresc. Aceasta înseamnă să le oferim mobilitate nelimitată pentru a rămâne conectați oriunde și oricând, pe orice dispozitiv, fără probleme și fără griji. Si, la fel de important, prețuim încrederea lor și ne străduim să o câștigăm, fiind oneşti, corecţi şi onorându-ne promisiunile”, a declarat Dina Tsybulskaya, Director General, Telekom Romania Mobile Communications S.A.
Telekom Mobile face primul pas pentru a elimina decalajul dintre ofertele dedicate atragerii de clienți noi și ofertele de loializare pentru abonații actuali.
„Una dintre cele mai mari dorințe ale clienților români este să beneficieze de un tratament echitabil din partea furnizorilor de telecomunicații și aibă acces uşor la cele mai atractive promoții. Ne bucurăm că astăzi le putem satisface tuturor această dorinţă, fie că este vorba de actualii noștri abonați care vor opta pentru prelungirea contractului, fie de clienții care decid să achiziţioneze un nou abonament sau se portează din altă reţea”, a spus Andreea Cramer, Director Executiv Comercial, Telekom Romania Mobile Communications S.A.
Noua ofertă de iarnă, valabilă până pe 15 ianuarie 2022, se bazează pe două abonamente simple şi avantajoase, ambele disponibile atât pentru persoane fizice, cât şi pentru persoane juridice, clienţi actuali sau noi:
Mai mult, oferta de Black Friday, disponibilă în perioada 19 noiembrie – 5 decembrie, va fi dedicată exclusiv clienților existenți Telekom Mobile care doresc să îşi reînnoiască abonamentul sau să achiziţioneze încă un abonament, oferindu-le reduceri substanțiale la smartphone-uri de top precum și beneficii nelimitate – toate împreună cu abonamentul de 15 euro pe lună. Printre telefoanele din oferta de Black Friday se numără Samsung Galaxy A52 la 129 de euro, Xiaomi 11T la 259 de euro, Samsung Galaxy S21 la 459 de euro dar şi multe altele.
*Conform mai multor cercetări de piață realizate de companie pe parcursul anului 2021, anunță reprezentanții Telekom Mobile.
ANRE a dispus inițierea unei acțiuni de control la operatorii de distribuție concesionari, în ceea…
ANRE a aprobat, în cadrul şedinţei Comitetului de Reglementare, Metodologia pentru stabilirea unui set de indicatori…
Acordul privind tarifele şi comerţul, convenit în 27 iulie de şeful Comisiei Europene, Ursula von…
Judecătorul Claudiu Drăgușin, membru al Consiliului Superior al Magistraturii, spune că măsurile anunțate marți de…
Preşedintele Donald Trump a declarat marţi în timpul unei vizite la noul său teren de…
Planurile de măsuri ale Guvernului pentru reducerea deficitului bugetar vizează, pe lângă reforma companiilor de…
This website uses cookies.
Read More