Afaceri

TeraSteel -creștere de peste 53,7% a exporturilor, pe fondul extinderii către piața din Serbia

TeraSteel, parte a Grupului TeraPlast, unul dintre cei mai importanți producători de panouri termoizolante și hale la cheie, a avut anul trecut o creștere de peste 53,7% a exporturilor, pe fondul extinderii către piața din Serbia. De altfel, compania a înregistrat creşteri de două cifre pe toate categoriile de produse în 2018, potrivit oficialilor companiei.

Astfel, volumul vânzărilor de panouri sandwich a crescut cu peste 54% față de 2017, de profile zincate cu 25%, iar cel al soluțiilor la cheie sub forma de hale industriale, spații logistice sau depozitare cu peste 15%, valoric. 

„Creșterea capacității de producție, îmbogățirea portofoliului de produse și extinderea pe piața din Serbia au avut o contribuție decisivă la evoluția favorabilă a companiei din ultimul an, drept dovadă și rezultatele din 2018”, a declarat Cosmin Pătroiu, CEO TeraSteel.

În 2018, piața de panouri sandwich a fost puternic influențată de dinamica înregistrată în sectorul de construcții civile și industriale, compania mizând pe o creștere a acestui segment și pentru perioada următoare.

„Pentru România ne așteptăm la o creștere de 3-5% a pieței panourilor, în timp ce ritmul de creștere pentru Serbia estimăm că ajunge la 10%. Prin prezența în Serbia ne-am consolidat poziția pe piețele din regiune, iar în 2019 ne propunem să continuăm această expansiune a rețelei de distribuție”, a precizat Cosmin Pătroiu.

Pentru 2019, TeraSteel vizează o creștere a business-ului de peste 15% pe fondul investițiilor din industrie, a lansării de noi produse și a avansului investițiilor străine, care vor genera creșteri în cererea de produse din portofoliul TeraSteel.

TeraSteel este parte a Grupului TeraPlast, cel mai mare producător de materiale de construcții cu capital românesc. În 2017, compania și-a extins prezența pe piețele din regiune, prin TeraSteel Serbia, prima fabrică deschisă în străinătate după 1990 și aflată integral în proprietatea unei companii private românești. În urma extinderii în Serbia, TeraSteel a devenit un jucător important pe piețele de panouri din regiune, exportând în peste 25 de țări din zona Europei Centrale și de Sud-Est.

TeraSteel România și TeraSteel Serbia fac parte, alături de Depaco, din Divizia Steel a Grupului TeraPlast. Anul trecut, Divizia Steel a fost principalul contributor la evoluția pozitivă a rezultatelor financiare ale Grupului, după ce vânzările Diviziei au crescut cu 181% față de 2017, la peste 483 milioane de lei.

 

Articole recente

Roxana Caliminte: UE cumpără energie din SUA de 750 mld $. România tace

Uniunea Europeană a anunțat că va cumpăra energie din Statele Unite în valoare de 750…

19 minute ago

Electrica avea de primit 2 miliarde de lei la finalul primului trimestru în baza schemei de plafonare-compensare

Electrica avea de primit două miliarde de lei la finalul primului trimestru din acest an…

22 de minute ago

Raport KMG: Volumul de prelucrare la rafinăriile Petromidia și Vega a crescut, în primul semestru 2025 cu 60,7%

Volumul de prelucrare la rafinăriile KMG International (Petromidia, Vega) din România a crescut, în primul…

25 de minute ago

Şedinţa coaliţiei: Pachetul 2 de măsuri de reformă urmează să fie aprobat după rectificarea bugetară (surse Agerpres)

Coaliţia de guvernare a stabilit miercuri ca pachetul 2 de măsuri de reformă să fie…

31 de minute ago

Ministrul Energiei, la listarea obligaţiunilor Electrica: Aceşti bani vor ajunge înspre consolidarea capacităţilor de producţie a energiei

Banii obţinuţi din listarea obligaţiunilor Electrica vor fi folosiţi pentru a consolida capacităţile de producţie…

o oră ago

This website uses cookies.

Read More