Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzAdobe a fost desemnată compania nr. 1 cu cei mai fericiți angajați în 2021, potrivit unui nou raport al site-ului Comparably, citat de CNBC.
Clasamentul anual ia în considerare 70.000 de companii americane și identifică locul în care angajatii sunt cel mai mulțumiți de aspectele legate de mediul lor de muncă, salarizare, beneficii și obiectivele companiei.
Iată primele 10 mari companii, cu peste 500 de salariati, care au cei mai fericiți angajați în acest an:
1. Adobe
CEO: Shantanu Narayen
Sediul central: San Jose, California
2. RingCentral
CEO: Vladimir Shmunis
Sediul central: Belmont, California
3. Hubspot
CEO: Brian Halligan
Sediul central: Cambridge, Massachusetts
4. Peloton
CEO: John Foley
Sediul central: New York, New York
5. Microsoft
CEO: Satya Nadel
Sediul central: Redmond, Washington
6. Farmers Insurance
CEO: Jeffrey Dailey
Sediul central: Woodland Hills, California
7. IBM
CEO: Arvind Krishna
Sediul central: Armonk, New York
8. Medallia
CEO: Leslie Stretch
Sediul central: San Francisco, California
9. Zoom Video Communications
CEO: Eric Yuan
Sediul central: San Jose, California
10. Experian
CEO: Craig Boundy
Sediul central: Costa Mesa, California
Clasamentele se bazează pe evaluări anonime ale angajaților pe subiecte care contribuie la fericirea generală la locul de muncă, care au fost trimise comparativ pe o perioadă de 12 luni, din septembrie 2020 până în septembrie 2021.
Unele întrebări care ghidează analiza datelor includ:
Anul acesta, Adobe detronează Zoom, care ocupase locul întâi doi ani la rând, având cei mai fericiți angajați în 2019 și 2020. Compania de videoconferințe a căzut pe locul nouă anul acesta. Dar, comparativ, CEO-ul Comparably Jason Nazar spune, pentru CNBC Make It, că diferențele între scoruri pentru primele 10 companii sunt neglijabile și se bazează pe zeci de mii de puncte de date. El compară performanța cu primirea unei note de 99 din 100.
Ceea ce iese în evidență la recenziile Adobe, spune Nazar, este feedback-ul pozitiv din partea mai multor departamente, inclusiv angajați de la produse, marketing, proiectare, vânzări și inginerie, care evaluează compania foarte mult pe factori care indică o cultură plină de satisfacții și un mediu de susținere.
Gloria Chen, directorul de HR al Adobe, spune că compania a măsurat sentimentul angajaților pe tot parcursul pandemiei prin sondaje, întâlniri directe și grupuri de lucru pentru a înțelege mai bine provocările de a lucra în pandemie și pentru a propune soluții pentru a satisface nevoile în schimbare.
Ca răspuns, compania a introdus lunar zile libere la nivelul întregii companii; 20 de noi zile libere plătite în fiecare an pentru angajații „afectați direct de evenimente semnificative precum pandemii sau dezastre naturale;” programe de lucru flexibile pentru a răspunde responsabilităților de îngrijire; și o creștere a rambursării de sănătate la 600 USD pe an.
Compania a acordat prioritate construirii comunității și rămânerea în contact, spune Chen, cum ar fi printr-o serie bisăptămânală „pauză de cafea” și un eveniment anual de diversitate și incluziune.
„Suntem norocoși să avem angajați autentici care sunt anhajați în cultura și comunitatea noastră, iar multe dintre cele mai bune inițiative ale noastre sunt cele care sunt conduse chiar de angajați”, spune Chen.
În prezent, unele birouri Adobe sunt deschise la capacitate limitată.
Exim Banca Românească prelungește până la finalul lunii august oferta unică de economisire care permite…
Grupul Financiar Banca Transilvania a participat pentru prima dată în acest an la exercițiul european…
Statele Unite şi NATO lucrează la un nou mecanism de furnizare de echipamente militare americane…
Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care…
Adrian Țuțuianu (PSD) a fost numit vineri în funcția de secretar de stat în cadrul…
Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea, care dețin împreună 5,27% din capitalul social, solicită…
This website uses cookies.
Read More