Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzTRANSAVIA devine co-semnatară a Codului de Conduită al UE cu privire la Practicile Responsabile Comerciale şi de Marketing în Sectorul Alimentar, reasumându-și astfel angajamentul ferm de a contribui substanțial la o viață sănătoasă, durabilă și echilibrată pentru toți consumatorii. Această inițiativă voluntară este o nouă dovadă a transparenței acțiunilor durabile întreprinse de TRANSAVIA de la bob la furculiță, bazate pe cele mai bune practici și pe cele mai stricte protocoale în întreg lanțul de producție și distribuție, potrivit unui comunicat de presă.
„Semnând acest Cod de Conduită al UE, alături de mari companii internaționale, contribuim la o industrie alimentară sustenabilă și marcăm astfel cu mândrie cei 30 de ani de la înființare, în care ne-am străduit mereu să facem lucrurile exact așa cum trebuie, în toate ariile in care activăm. Angajamentul asumat înseamnă să continuăm să contribuim la calitatea vieții consumatorilor și comunităților și să diminuăm cât de mult posibil impactul asupra mediului prin valorificarea, reciclarea deșeurilor și utilizarea rațională a resurselor naturale precum apa, solul, gazele naturale etc., astfel încât generațiile viitoare să beneficieze de ele în mod corespunzător. Ne străduim astfel să fim cei mai buni în tot ceea ce facem, respectând întotdeauna cele mai înalte standarde și ținându-ne promisiunile față de consumatori, zi de zi, indiferent dacă vorbim de calitatea produselor, de protocoalele cele mai stricte de siguranță alimentară, de tratarea responsabilă a animalelor, de protejarea mediului sau de marketingul responsabil și onest. Sperăm ca exemplul nostru să fie urmat și de alte companii din România care să ne urmeze și să semneze Codul, asumându-și astfel o contribuție responsabilă la dezvoltarea sustenabilă a industriei alimentare”, afirmă domnul Dr. Ing. Ioan Popa, Președinte și Fondator TRANSAVIA.
Prin semnarea Codului de Conduită UE pentru o industrie alimentară sustenabilă, TRANSAVIA, liderul sectorului avicol din România, își consolidează angajamentele luate față de mai multe obiective ambițioase, incluse în raportul de sustenabilitate, o altă inițiativă de pionierat realizată în calitate de companie cu capital 100% românesc din industria alimentară din țara noastră:
***
TRANSAVIA deține și produce brandurile Fragedo, Libertan și Papane. În cei 30 de ani de activitate, TRANSAVIA a investit constant în modernizare și în tehnologie de ultimă generație și a adoptat invoația ca sursă de creștere sustenabilă a business-ului și de predictibilitate pentru viitor. Compania are în prezent peste 2.400 de angajați, care activează preponderent în cele 29 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii. În fermele TRANSAVIA, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui. Peste 25% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene, precum Marea Britanie, Irlanda, Franța, Olanda, Ungaria, Grecia, Slovacia, Bulgaria, Spania și Croația, dar și pe continentul african, zona Mării Mediterane sau CSI.
Ministrul Investiţiilor şi Fondurilor Europene, Dragoş Pîslaru, a declarat joi că data limită pe care…
Direcția Anti-Fraudă ANAF a început, în aceste zile, o acțiune la sediile firmelor care oferă…
Autor: Alin Ionescu (Articol preluat cu acordul autorului) România și Bulgaria sunt singurele țări europene…
USR Cluj îl acuză pe primarul Boc că menține pentru angajații din Primăria Cluj un…
România a finalizat procesul de renegociere cu Comisia Europeană privind Planul Naţional de Redresare şi…
Guvernul transmite joi că premierul Ilie Bolojan nu a solicitat suma forfetară de la Senatul…
This website uses cookies.
Read More