Trenul AI pleacă. Ne urcăm și noi în el? (Cristian Popa)
Sursa: LinkedIn Cristian Popa
Sursa: LinkedIn Cristian Popa Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014
Semnarea unui contract semnificativ
Initierea procedurilor privind Oferta Publica de Cumparare
Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014
Numire Presedinte Consiliul de Administratie
Comisia Europeană ne-a pus să închidem două grupuri de la Complexul Energetic Oltenia până pe 24 noiembrie, altfel […]
Grupul petrolier rus Lukoil, vizat de sancţiunile americane, a cerut miercuri Bulgariei să nu se amestece în vânzarea […]
Hellenic Petroleum, un gigant petrolier din sud-estul Europei, intră în „cursa” pentru preluarea celor 300 de benzinării și a […]
Statul român nu va mai prelua rafinăria Lukoil-Petrotel, deși această variantă fusese analizată intens în ultimele săptămâni, potrivit […]
Proprietarii ruşi ai companiei petroliere Naftna industrija Srbije (NIS) din Serbia au convenit, în principiu, să îşi vândă […]
România are un deficit major în ceea ce priveşte turismul, de peste 5 miliarde de euro importuri nete […]
Mecanismul de plafonare a preţului la gazele naturale ar trebui să înceteze la 1 aprilie 2026, în condiţiile […]
Dacă ne uităm pe Eurostat, la prețurile la energie electrică și gaze naturale, atât pentru populație, cât și […]
Știu că există investitori americani care sunt interesați de achiziția activelor Lukoil, ceea ce înseamnă inclusiv achiziția câmpului […]
Este foarte important ca gazele din Marea Neagră, din perimetrul Neptun Deep, să fie consumate cât mai mult […]
Energia nu poate fi privită ca un sector de sine stătător, de aceea ar fi nevoie de o […]
Această discrepanță evidentă indică faptul că România ar putea rata oportunități importante de inovare, a notat el: “Este posibil să fim în fața celei de-a 4-a Revoluții Industriale. Pe de altă parte, țări precum Danemarca și Olanda înregistrează rate de adopție considerabil mai ridicate în implementarea soluțiilor digitale moderne.
Inteligența Artificială pare că devine rapid un motor al automatizării în numeroase activități economice. În dezvoltarea software și analiza datelor, AI eficientizează procesele repetitive, iar în marketing personalizează campaniile publicitare și analizează comportamentul consumatorilor pentru a oferi soluții adaptate. De asemenea, AI joacă un rol tot mai important în interacțiunile cu clienții, unde chatbots și alte tehnologii automate preiau sarcinile simple.”
Pe măsură ce AI-ul preia tot mai multe sarcini, colaborarea dintre inteligența umană și cea artificială devine tot mai necesară, potrivit lui Cristian Popa: “Pare că fuziunea dintre inteligența umană și cea artificială va reprezenta fundația viitorului nostru tehnologic. Această sinergie, deși încă în faza de experimentare, va deschide calea către aplicații tot mai complexe, capabile să transforme profund multe industrii.
Așa cum strămoșii noștri nu puteau anticipa saltul tehnologic ce a derivat din apariția motorului cu aburi sau a electricității, iar bunicii noștri au fost uimiți de apariția internetului și a smartphone-urilor, și noi ne aflăm acum în pragul unor schimbări majore. Deși este dificil să ne imaginăm viitorul, suntem la o răscruce unde inovația va transforma complet realitatea noastră cotidiană.
Tehnologia schimbă lumea în moduri care par de neconceput până când, inevitabil, se întâmplă.”