Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzȚuca Zbârcea & Asociații a oferit asistența juridică necesară lansării Comarket, un marketplace B2B adresat industriei ospitalității românești, care a beneficiat de o investiție pre-seed de 100.000 de euro, urmată de o investiție strategică de 250.000 de euro a companiei Infinite IT Solutions, potrivit unui comunicat de presă.
Avocații Țuca Zbârcea & Asociații au fost alături de fondatorii Comarket, antreprenorii Florin Maxim, Eugen Zbîrcea și Daniel Nanboe, încă din faza de concept a proiectului, acordând asistență în toate etapele de dezvoltare, de la redactarea și negocierea contractelor cu partenerii externi până la pregătirea platformei pentru lansare. Asistența a fost oferită de o echipă pluridisciplinară de avocați coordonată de Răzvan Gheorghiu-Testa (Avocat asociat) și Bogdan Halcu (Managing associate) și a inclus, printre altele, aspecte de drept societar, protecția datelor cu caracter personal și proprietate intelectuală. Firma de avocatură va rămâne partenerul juridic al Comarket și în etapele viitoare de dezvoltare.
„Ne-a entuziasmat ideea unui marketplace B2B prin intermediul căruia antreprenorii din HoReCa să facă trecerea de la modelul arhaic de achiziții/aprovizionare folosit în prezent la unul complet digital, care să permită gestionarea mai eficientă a fluxurilor și a business-ului în general. Industria ospitalității are nevoie de soluții digitale, iar o inițiativă precum platforma Comarket, ca și alte demersuri similare cărora ne-am raliat imediat, cum ar fi primul accelerator de business dedicat startup-urilor din industria ospitalității din România – HoReCa Business Accelerator – sunt menite să ofere un binevenit sprijin unei industrii greu încercate în acest an”, a declarat Răzvan Gheorghiu-Testa, Avocat asociat al Țuca Zbârcea & Asociații.
Platforma Comarket își propune să ofere o soluție rapidă și eficientă de gestionare a activității de achiziții în cadrul unui business HoReCa, oferind o alternativă modernă la metodele tradiționale (vizita agentului de teren în locație, plasarea de comenzi prin SMS, Whatsapp sau telefon etc.). În plus, platforma automatizează un proces care se repetă aproape zilnic, oferind utilizatorilor date privind istoricul comenzilor, centralizarea și detaliile logistice. Totul într-un produs 100% paperless.
Tot mai mulți oameni caută să se pensioneze în străinătate în căutarea unui stil de…
Misiunea permanentă a Coreei de Nord la Naţiunile Unite a afirmat că statutul ţării ca…
Temerile că infracțiunile sunt comise și planificate pe platforme precum WhatsApp au dus la tot…
Prețurile locuințelor noi au scăzut atât în termeni lunari, cât și anuali Prețurile de revânzare…
Creșterea producției industriale din China a încetinit în august, până la cel mai slab ritm…
Preşedintele american Donald Trump a avertizat Israelul duminică, la câteva zile după atacul său împotriva…
This website uses cookies.
Read More