Categories: Fără categorie

Țuca Zbârcea & Asociații, avocații start-up-ului Comarket, un marketplace B2B dedicat industriei ospitalității din România

Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistența juridică necesară lansării Comarket, un marketplace B2B adresat industriei ospitalității românești, care a beneficiat de o investiție pre-seed de 100.000 de euro, urmată de o investiție strategică de 250.000 de euro a companiei Infinite IT Solutions, potrivit unui comunicat de presă.

Avocații Țuca Zbârcea & Asociații au fost alături de fondatorii Comarket, antreprenorii Florin Maxim, Eugen Zbîrcea și Daniel Nanboe, încă din faza de concept a proiectului, acordând asistență în toate etapele de dezvoltare, de la redactarea și negocierea contractelor cu partenerii externi până la pregătirea platformei pentru lansare. Asistența a fost oferită de o echipă pluridisciplinară de avocați coordonată de Răzvan Gheorghiu-Testa (Avocat asociat) și Bogdan Halcu (Managing associate) și a inclus, printre altele, aspecte de drept societar, protecția datelor cu caracter personal și proprietate intelectuală. Firma de avocatură va rămâne partenerul juridic al Comarket și în etapele viitoare de dezvoltare.

„Ne-a entuziasmat ideea unui marketplace B2B prin intermediul căruia antreprenorii din HoReCa să facă trecerea de la modelul arhaic de achiziții/aprovizionare folosit în prezent la unul complet digital, care să permită gestionarea mai eficientă a fluxurilor și a business-ului în general. Industria ospitalității are nevoie de soluții digitale, iar o inițiativă precum platforma Comarket, ca și alte demersuri similare cărora ne-am raliat imediat, cum ar fi primul accelerator de business dedicat startup-urilor din industria ospitalității din România HoReCa Business Accelerator – sunt menite să ofere un binevenit sprijin unei industrii greu încercate în acest an”, a declarat Răzvan Gheorghiu-Testa, Avocat asociat al Țuca Zbârcea & Asociații.

Platforma Comarket își propune să ofere o soluție rapidă și eficientă de gestionare a activității de achiziții în cadrul unui business HoReCa, oferind o alternativă modernă la metodele tradiționale (vizita agentului de teren în locație, plasarea de comenzi prin SMS, Whatsapp sau telefon etc.). În plus, platforma automatizează un proces care se repetă aproape zilnic, oferind utilizatorilor date privind istoricul comenzilor, centralizarea și detaliile logistice. Totul într-un produs 100% paperless.

Articole recente

Euronext continuă demersurile pentru achiziţionarea Bursei din Atena

Operatorul bursier european Euronext a depus o ofertă voluntară pentru achiziţionarea tuturor acţiunilor Bursei din…

o oră ago

Atenționare ASF: Un cont fals de Facebook utilizează identitatea Președintelui ASF Alexandru Petrescu

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) informează publicul cu privire la apariția unui cont fals de…

2 ore ago

Ministrul Mediului, la Broșteni: O să facem absolut tot ceea ce putem ca să ajutăm; nu doresc să fac o activitate populistă

Ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor, Diana Buzoianu, a declarat joi, în cadrul unei vizite efectuate…

2 ore ago

Trimisul special al SUA, în Israel pe fondul crizei alimentare din Gaza şi al impasului în negocierile de la Doha

Trimisul special al SUA pentru Orientul Mijlociu, Steve Witkoff, a început joi o vizită în…

2 ore ago

Guvernul a corelat normele metodologice cu prevederile Codului fiscal în ceea ce privește modificarea cotelor de TVA

Guvernul a corelat joi, prin hotărâre, dispozițiile normelor metodologice cu prevederile Codului fiscal în ceea…

2 ore ago

Miruţă: Numirile în CA-uri sunt provizorii, indemnizaţiile nu depăşesc 3000 lei; selecţia s-a făcut pe bază de CV, nu politic

Numirile făcute în consiliile de administraţie ale companiilor de stat sunt provizorii, niciuna pe indemnizaţie…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More