Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzTuio a fost desemnată noua agenție de brand, cu focus pe digital, a Starbucks România, potrivit unui comunicat de presă.
Principalele direcții ale colaborării Tuio – Starbucks se concentrează pe creșterea prezenței brandului în mediul digital și pe adaptarea strategiei de comunicare pe plan local, în contextul „noii normalități” generate de pandemie.
“Cei de la Starbucks ne-au oferit provocarea de a îi susține în perioada post carantină. Soluțiile pe care le-am propus au la bază o comunicare adaptată, individualizată și autentică, care a fost foarte bine primită. Am construit o formulă câștigătoare pentru brand, indiferent de contextul în care ne vom regăsi peste 3 săptămâni sau 3 luni”, spune Andrei Gingirov, Business Development Director Tuio.
“Ne-am străduit mereu să perfecționăm momentele care ne leagă atunci când ne bucurăm de o cafea într-o locație Starbucks. În contextul actual, am căutat agenția potrivită pentru a susține comunicarea generală a brandului și care, în același timp, să traducă această experiență în zona digitală. Așa i-am găsit pe Tuio”, declară Maria Feer, Brand Manager Starbucks.
Colaborarea dintre Tuio și Starbucks România a început deja, iar aceasta va include activări de brand integrate (online și offline), social media, media digitală, dar și alte proiecte de comunicare în alte canale relevante.
Bangkok, Thailanda, este orașul numărul 1 pentru Generația Z, în parte datorită scorurilor sale ridicate…
Canada a eliminat vineri multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA, marcând un pas semnificativ…
Cancelarul german Friedrich Merz a descris eforturile de a ajunge la un acord de pace…
Preşedinta Băncii Centrale Europene, Christine Lagarde, a declarat sâmbătă, la simpozionul anual al Rezervei Federale…
Importurile de țiței rusesc ale Reliance au crescut de la 3% înainte de războiul din…
Un atac cu drone ucrainene a provocat un incendiu de scurtă durată la centrala nucleară…
This website uses cookies.
Read More