Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzTuio a fost desemnată noua agenție de brand, cu focus pe digital, a Starbucks România, potrivit unui comunicat de presă.
Principalele direcții ale colaborării Tuio – Starbucks se concentrează pe creșterea prezenței brandului în mediul digital și pe adaptarea strategiei de comunicare pe plan local, în contextul „noii normalități” generate de pandemie.
“Cei de la Starbucks ne-au oferit provocarea de a îi susține în perioada post carantină. Soluțiile pe care le-am propus au la bază o comunicare adaptată, individualizată și autentică, care a fost foarte bine primită. Am construit o formulă câștigătoare pentru brand, indiferent de contextul în care ne vom regăsi peste 3 săptămâni sau 3 luni”, spune Andrei Gingirov, Business Development Director Tuio.
“Ne-am străduit mereu să perfecționăm momentele care ne leagă atunci când ne bucurăm de o cafea într-o locație Starbucks. În contextul actual, am căutat agenția potrivită pentru a susține comunicarea generală a brandului și care, în același timp, să traducă această experiență în zona digitală. Așa i-am găsit pe Tuio”, declară Maria Feer, Brand Manager Starbucks.
Colaborarea dintre Tuio și Starbucks România a început deja, iar aceasta va include activări de brand integrate (online și offline), social media, media digitală, dar și alte proiecte de comunicare în alte canale relevante.
Investitorii americani sunt interesaţi de domenii strategice precum infrastructură, energie, tehnologie şi sănătate, a anunţat…
"România reprezintă pentru noi puntea directă către piața energetică a Uniunii Europene și un partener…
Autor: Laurenţiu Stan, consultant financiar, Kapital Minds Ce este valoarea? Ceea ce credem noi că…
Londra şi Washingtonul vor semna un acord de colaborare pentru creşterea energiei nucleare în timpul…
De fiecare dată când deschizi factura de energie, apare aceeași întrebare: de ce prețul energiei…
Tot mai mulți oameni caută să se pensioneze în străinătate în căutarea unui stil de…
This website uses cookies.
Read More