Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzConsumatorii din România care dețin un card de energie pot face plata facturilor de consum pe 3 canale: online accesând platforma Poștei Române, la agentul poștal care vine la adresa beneficiarului sau într-o agenție poștală, prin mandat. Indiferent de canalul de plată ales, este necesară factura de consum, cardul de energie și cartea de identitate în termen de valabilitate a titularului de contract, potrivit unui comunicat explicativ transmis de E.ON.
Sumele achitate de clienți online pe site-ul Poștei Române, prin cardurile de energie, respectiv, cele efectuate la ghişeele Poştei Române au un termen de transfer, în medie, de 7 zile lucrătoare.
Clienții E.ON Energie România care au activată factura electronică pot achita online contravaloarea energiei consumate, fără a fi necesară deplasarea la oficiile poștale.
Acest lucru este posibil accesând platforma dezvoltată de Poșta Română, urmând pașii indicați în aplicație. Pentru completarea datelor este necesar ca beneficiarul să aibă la îndemână cardul de energie pe care sunt menționate date de identificare, cartea de identitate/buletin valid/neexpirat, precum și factura care urmează să fie achitată.
Se pot plăti astfel facturi curente sau restante reprezentând consumul de energie electrică și/sau gaze naturale, doar pentru locul de consum de la domiciliul beneficiarului. Dacă ați plătit deja factura de consum utilizând alte modalități de plată, nu recomandăm utilizarea aceleiași facturi și pentru plata cu cardul de energie, întrucât în lipsa unei obligații de plată curente sau restante, furnizorul va fi nevoit să restituie sumele astfel decontate prin cardul de energie către Poșta Română. Cu un card se pot face mai multe plăți, către mai mulți furnizori până la epuizarea sumei, însă nu se pot face plăți în avans, adică sume mai mari decât valoarea de pe factură. Totodată, dacă pe facturi există și alte servicii, de exemplu: rate la centrala termică, verificări/revizii gaz etc. acestea pot și trebuie achitate prin canalele tradiționale de plată, disponibile la furnizorul care a emis factura, ca și până acum.
O altă modalitate de plată este achitarea directă la poștașul care a sosit la domiciliul beneficiarului. Cu ajutorul cititorului optic pentru codul de bare, poștașul scanează factura direct și astfel factura este achitată.
Trina Storage, divizia de stocare a energiei, a companiei Trina Solar, a semnat un parteneriat…
Acțiunile Romgaz au crescut cu 30%, în ultimele 12 luni, fiind unul dintre driverii sectorului…
Royal FrieslandCampina N.V. a ajuns la un acord privind vânzarea către Bonafarm Group a operațiunilor…
Ministrul Educaţiei, Daniel David, spune că a venit la conducerea ministerului ca să ajute şi…
Rata șomajului, în formă ajustată sezonier, a fost, în iunie 2025, de 5,8%, valoare egală…
Maspex Romania, o companie aparținând Grupului Maspex, a finalizat, prin intermediul Bursei de Valori București,…
This website uses cookies.
Read More