Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzUNSAR – Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România a lansat astăzi campania #ANTIGHINION, cea mai recentă inițiativă a industriei locale de profil cu privire la rolul și importanța asigurărilor în viața de zi cu zi a românilor, potrivit unui comunicat de presă.
Campania pune în lumina reflectoarelor superstițiile – o parte a cotidianului și, totodată, o trăsătură comună a oamenilor de pretutindeni, care încearcă astfel să își explice neprevăzutul și să îi atribuie cauze miraculoase. Prin contrast cu acestea, asigurările sunt o metodă dovedită de a combate „ghinionul” și urmările sale.
„Numitorul comun este că atât superstițiile, cât și asigurările ne determină să luăm în calcul neprevăzutul. Deși orice măsură de protecție este binevenită, ca specialiști în risc, credem cu tărie că trebuie să completăm abordările tradiționale cu o poliță de asigurare – o soluție ,verificată și testată’ care ne poate oferi protecția de care avem cu adevărat nevoie”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Director General UNSAR.
Campania este lansată în colaborare cu sociologul Gelu DUMINICĂ, care interpretează narativul superstițiilor în societate și discută despre modul în care acestea se manifestă în mentalul colectiv.
„Mai devreme sau mai târziu, fiecare dintre noi s-a lovit de o superstiție, pentru că sunt parte integrantă a vieții noastre. De fiecare dată când ni se întâmplă vreun necaz, tindem să spunem că ‚așa a fost să fie’. De cele mai multe ori, însă, omitem să realizăm că ceea ce ni s-a întâmplat este și pentru că nu ne-am gândit că ‚paza bună, trece primejdia rea’ ”, a declarat Gelu DUMINICĂ.
Campania se adresează publicului larg, printr-o abordare 360, fiind prezentă atât în mass-media, cât și în online sau social media. În același timp, va fi susținută de Asiguropedia.ro, portal dedicat informării consumatorilor, urmărind să surprindă faptul că atât asigurările, cât și superstițiile servesc unui scop comun: de a trece cu bine peste evenimentele neplăcute.
Prin #ANTIGHINION, UNSAR continuă seria campaniilor de educare și conștientizare cu privire la rolul și utilitatea asigurărilor. Anul trecut, UNSAR a derulat campania #OAMENIIdinAsigurări, care a vorbit despre contribuția pe care oamenii din industria de asigurări o au la bunăstarea și protecția comunităților din România. Totodată, UNSAR derulează, în fiecare an, campanii de conștientizare cu privire la rolul asigurărilor de viață, de sănătate sau de proprietăți, dar și campanii de educație și prevenție rutieră.
Germania ar trebui să aibă în vedere o pauză când vine vorba de închiderea ultimelor…
Google Trends a înregistrat o creștere a căutărilor pentru expresia „Cine este Charlie Kirk” odată…
Ministrul Energiei, Bogdan Ivan, a declarat joi că va propune ca marii consumatori de energie…
Managerii de fonduri pot aplica la Fondul European de Investiţii (FEI) pentru alocarea bugetară de…
CC Tax Advisory atrage public atenția că aplicarea contribuției de asigurări sociale de sănătate (CASS)…
Romgaz a reziliat contractul cu DURO FELGUERA pentru CTE Iernut, potrivit informaţiilor transmise BVB. ROMGAZ…
This website uses cookies.
Read More