Comunicate de presa

Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România a lansat campania #ANTIGHINION 

UNSAR – Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România a lansat astăzi campania #ANTIGHINION, cea mai recentă inițiativă a industriei locale de profil cu privire la rolul și importanța asigurărilor în viața de zi cu zi a românilor, potrivit unui comunicat de presă.

Campania pune în lumina reflectoarelor superstițiile – o parte a cotidianului și, totodată, o trăsătură comună a oamenilor de pretutindeni, care încearcă astfel să își explice neprevăzutul și să îi atribuie cauze miraculoase. Prin contrast cu acestea, asigurările sunt o metodă dovedită de a combate „ghinionul” și urmările sale.

Numitorul comun este că atât superstițiile, cât și asigurările ne determină să luăm în calcul neprevăzutul. Deși orice măsură de protecție este binevenită, ca specialiști în risc, credem cu tărie că trebuie să completăm abordările tradiționale cu o poliță de asigurare – o soluție ,verificată și testată’ care ne poate oferi protecția de care avem cu adevărat nevoie”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Director General UNSAR.

Campania este lansată în colaborare cu sociologul Gelu DUMINICĂ, care interpretează narativul superstițiilor în societate și discută despre modul în care acestea se manifestă în mentalul colectiv.

Mai devreme sau mai târziu, fiecare dintre noi s-a lovit de o superstiție, pentru că sunt parte integrantă a vieții noastre. De fiecare dată când ni se întâmplă vreun necaz, tindem să spunem că ‚așa a fost să fie’. De cele mai multe ori, însă, omitem să realizăm că ceea ce ni s-a întâmplat este și pentru că nu ne-am gândit că ‚paza bună, trece primejdia rea’ ”, a declarat Gelu DUMINICĂ.

Campania se adresează publicului larg, printr-o abordare 360, fiind prezentă atât în mass-media, cât și în online sau social media. În același timp, va fi susținută de Asiguropedia.ro, portal dedicat informării consumatorilor, urmărind să surprindă faptul că atât asigurările, cât și superstițiile servesc unui scop comun: de a trece cu bine peste evenimentele neplăcute.

Prin #ANTIGHINION, UNSAR continuă seria campaniilor de educare și conștientizare cu privire la rolul și utilitatea asigurărilor. Anul trecut, UNSAR a derulat campania #OAMENIIdinAsigurări, care a vorbit despre contribuția pe care oamenii din industria de asigurări o au la bunăstarea și protecția comunităților din România. Totodată, UNSAR derulează, în fiecare an, campanii de conștientizare cu privire la rolul asigurărilor de viață, de sănătate sau de proprietăți, dar și campanii de educație și prevenție rutieră.

Articole recente

Tulsi Gabbard revocă autorizațiile de securitate pentru 37 de actuali și foști oficiali din domeniul securității naționale

Autorizațiile de securitate acordate de guvernul SUA pentru cel puțin 37 de actuali și foști…

3 minute ago

Trump spune că SUA ar putea oferi sprijin aerian pentru a susţine un acord de pace în Ucraina

Preşedintele american, Donald Trump, a declarat marţi că a exclus desfăşurarea de trupe americane pe…

55 de minute ago

Exim Banca Românească reduce dobânda minimă la creditele de nevoi personale şi majorează suma maximă acordată

Exim Banca Românească a lansat o nouă soluţie de finanţare pentru persoanele fizice, disponibilă începând…

2 ore ago

Buzoianu: Nişte directoraşi şi nişte şefuţi care ţin puterea strânsă încearcă să manipuleze o reformă reală a Romsilva

Nişte directoraşi şi nişte şefuţi care ţin puterea strânsă încearcă, astăzi, să manipuleze o reformă…

2 ore ago

Lupu (UniCredit Bank): Vom fi în măsură să oferim acces la piaţa locală de capital investitorilor instituţionali ce au pe radar România

Ca participant la Bursa de Valori Bucureşti (BVB), UniCredit Bank va fi în măsură să…

2 ore ago

Platforma electronică EPIDS pentru acordarea tichetului de energie este funcțională (Ministerul Energiei)

Consumatorii vulnerabili pot solicita, online, acordarea tichetului electronic de energie, începând de azi, în platforma…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More