Comunicate de presa

Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România a lansat campania #ANTIGHINION 

UNSAR – Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România a lansat astăzi campania #ANTIGHINION, cea mai recentă inițiativă a industriei locale de profil cu privire la rolul și importanța asigurărilor în viața de zi cu zi a românilor, potrivit unui comunicat de presă.

Campania pune în lumina reflectoarelor superstițiile – o parte a cotidianului și, totodată, o trăsătură comună a oamenilor de pretutindeni, care încearcă astfel să își explice neprevăzutul și să îi atribuie cauze miraculoase. Prin contrast cu acestea, asigurările sunt o metodă dovedită de a combate „ghinionul” și urmările sale.

Numitorul comun este că atât superstițiile, cât și asigurările ne determină să luăm în calcul neprevăzutul. Deși orice măsură de protecție este binevenită, ca specialiști în risc, credem cu tărie că trebuie să completăm abordările tradiționale cu o poliță de asigurare – o soluție ,verificată și testată’ care ne poate oferi protecția de care avem cu adevărat nevoie”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Director General UNSAR.

Campania este lansată în colaborare cu sociologul Gelu DUMINICĂ, care interpretează narativul superstițiilor în societate și discută despre modul în care acestea se manifestă în mentalul colectiv.

Mai devreme sau mai târziu, fiecare dintre noi s-a lovit de o superstiție, pentru că sunt parte integrantă a vieții noastre. De fiecare dată când ni se întâmplă vreun necaz, tindem să spunem că ‚așa a fost să fie’. De cele mai multe ori, însă, omitem să realizăm că ceea ce ni s-a întâmplat este și pentru că nu ne-am gândit că ‚paza bună, trece primejdia rea’ ”, a declarat Gelu DUMINICĂ.

Campania se adresează publicului larg, printr-o abordare 360, fiind prezentă atât în mass-media, cât și în online sau social media. În același timp, va fi susținută de Asiguropedia.ro, portal dedicat informării consumatorilor, urmărind să surprindă faptul că atât asigurările, cât și superstițiile servesc unui scop comun: de a trece cu bine peste evenimentele neplăcute.

Prin #ANTIGHINION, UNSAR continuă seria campaniilor de educare și conștientizare cu privire la rolul și utilitatea asigurărilor. Anul trecut, UNSAR a derulat campania #OAMENIIdinAsigurări, care a vorbit despre contribuția pe care oamenii din industria de asigurări o au la bunăstarea și protecția comunităților din România. Totodată, UNSAR derulează, în fiecare an, campanii de conștientizare cu privire la rolul asigurărilor de viață, de sănătate sau de proprietăți, dar și campanii de educație și prevenție rutieră.

Articole recente

Raiffeisen Bank România continuă ritmul de creștere: +35% mai mulți clienți noi, +12% pe zona de credite nete, +15% la economisire în prima jumătate a anului 2025

Raiffeisen Bank România încheie prima jumătate a anului cu rezultate care confirmă menținerea strategiei de…

o oră ago

Mozaik Investments devine acționar majoritar al Genesis College, unul dintre cele mai mari businessuri educaționale private cu capital integral românesc

Firma de investiții Mozaik Investments anunță achiziția unei participații majoritare în cadrul Genesis College, una…

2 ore ago

Evoluții geopolitice mondiale în primul sfert al secolului XXI. România în acest context; Previziuni pentru 2050 (Corneliu Pivariu)

Autor: Corneliu Pivariu - General-maior (cu două stele) în retragere, expert in geopolitică și relații internaționale,…

2 ore ago

Un vânzător de iluzii (Iulian Mareș)

Viktor Orban s-a aflat sâmbăta la Băile Tușnad, ca principal invitat al celei de-a 34-a…

2 ore ago

PROIECT EDITORIAL FEL, DEDICAT PAMÂNTURILOR RARE: Ceriu (Teodora Mîndra)

Echipa Future Energy Leaders România, platforma de tineret al Comitetul Național Român al Consiliului Mondial…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More