Comunicate de presa

Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România a lansat campania #ANTIGHINION 

UNSAR – Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România a lansat astăzi campania #ANTIGHINION, cea mai recentă inițiativă a industriei locale de profil cu privire la rolul și importanța asigurărilor în viața de zi cu zi a românilor, potrivit unui comunicat de presă.

Campania pune în lumina reflectoarelor superstițiile – o parte a cotidianului și, totodată, o trăsătură comună a oamenilor de pretutindeni, care încearcă astfel să își explice neprevăzutul și să îi atribuie cauze miraculoase. Prin contrast cu acestea, asigurările sunt o metodă dovedită de a combate „ghinionul” și urmările sale.

Numitorul comun este că atât superstițiile, cât și asigurările ne determină să luăm în calcul neprevăzutul. Deși orice măsură de protecție este binevenită, ca specialiști în risc, credem cu tărie că trebuie să completăm abordările tradiționale cu o poliță de asigurare – o soluție ,verificată și testată’ care ne poate oferi protecția de care avem cu adevărat nevoie”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Director General UNSAR.

Campania este lansată în colaborare cu sociologul Gelu DUMINICĂ, care interpretează narativul superstițiilor în societate și discută despre modul în care acestea se manifestă în mentalul colectiv.

Mai devreme sau mai târziu, fiecare dintre noi s-a lovit de o superstiție, pentru că sunt parte integrantă a vieții noastre. De fiecare dată când ni se întâmplă vreun necaz, tindem să spunem că ‚așa a fost să fie’. De cele mai multe ori, însă, omitem să realizăm că ceea ce ni s-a întâmplat este și pentru că nu ne-am gândit că ‚paza bună, trece primejdia rea’ ”, a declarat Gelu DUMINICĂ.

Campania se adresează publicului larg, printr-o abordare 360, fiind prezentă atât în mass-media, cât și în online sau social media. În același timp, va fi susținută de Asiguropedia.ro, portal dedicat informării consumatorilor, urmărind să surprindă faptul că atât asigurările, cât și superstițiile servesc unui scop comun: de a trece cu bine peste evenimentele neplăcute.

Prin #ANTIGHINION, UNSAR continuă seria campaniilor de educare și conștientizare cu privire la rolul și utilitatea asigurărilor. Anul trecut, UNSAR a derulat campania #OAMENIIdinAsigurări, care a vorbit despre contribuția pe care oamenii din industria de asigurări o au la bunăstarea și protecția comunităților din România. Totodată, UNSAR derulează, în fiecare an, campanii de conștientizare cu privire la rolul asigurărilor de viață, de sănătate sau de proprietăți, dar și campanii de educație și prevenție rutieră.

Articole recente

Gaza: Marea Britanie va recunoaşte statul Palestina în septembrie dacă Israelul nu va lua măsuri ‘substanţiale’, declară Starmer

Prim-ministrul britanic Keir Starmer a declarat marţi că Marea Britanie va recunoaşte statul Palestina în…

3 ore ago

Dacă Rusia nu va înceta în zece zile războiul în Ucraina, vom impune sancţiuni, spune Trump

Preşedintele american Donald Trump a prevenit marţi că ultimatul dat omologului său rus Vladimir Putin…

3 ore ago

Fico: Marea Britanie a plătit activiști pentru a influența alegerile din Slovacia în 2023; vom solicita explicații

Prim-ministrul slovac Robert Fico (Smer-SD) a declarat marți că Ministerul de Externe britanic (Foreign Office)…

4 ore ago

Bujduveanu: Transferul unei parcele din Piața Revoluției la MAI, retras de pe ordinea de zi a CGMB

Primarul interimar al Capitalei, Stelian Bujduveanu, a anunțat că retrage proiectul privind transferul unei suprafețe…

4 ore ago

Atac cibernetic declarat împotriva Naval Group: Constructorul de nave de război denunţă o “tentativă de destabilizare”

Constructorul de nave şi submarine francez Naval Group a fost, se pare, vizat de un…

4 ore ago

ANRE declanșează acțiuni de control privind plata compensațiilor către consumatori pentru nerespectarea indicatorilor de performanță

ANRE a dispus inițierea unei acțiuni de control la operatorii de distribuție concesionari, în ceea…

6 ore ago

This website uses cookies.

Read More