Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzDin păcate, legislația privind plafonarea și compensarea este neclară și poate produce efecte neplăcute asupra consumatorilor casnici, a declarat, la o întâlnire cu presa, Laurențiu Urluescu, președinte al Asociației Furnizorilor de Energie (AFEER).
El a spus: “Potrivit art. 9 al noii legi de aprobare a OUG 119/2022, aflată la promulgare, beneficiază de plafonare clienții casnici la locurile de consum de domiciliu/reședință.
Legea prevede că de acest preț plafonat se beneficiază o singură dată, la un singur loc de consum. Noi, furnizorii, nu avem de unde să știm dacă un loc de consum este de reședință sau de domiciliu, ceea ce se poate interpreta că, pentru a beneficia de plafonare, toți clienții casnici trebuie să transmită furnizorului declarația menționată în lege. Astfel, peste 9 milioane de români ar trebui să transmită furnizorului această declarație pe propria răspundere”.
“Mai mult decât atât, legea prevede ca plafonarea să fie aplicată începând cu luna ulterioară depunerii cererii, ceea ce înseamnă că ne putem aștepta la un val de cereri între momentul publicării legii în Monitorul Oficial și sfârșitul anului”, a mai precizat Urluescu.
Avioane poloneze şi aliate au fost desfăşurate sâmbătă pentru a proteja spaţiul aerian polonez din…
Ministerul Apărării Naţionale a informat că două aeronave de luptă F16 din Baza 86 Aeriană…
Vicepremierul Ionuţ Moşteanu susţine că fostul ministru al Finanţelor Marcel Boloş l-a învăţat pe Marcel…
Andrea Orcel, CEO al UniCredit, a declarat că banca italiană ar putea lua în considerare…
Ministrul Educaţiei, Daniel David, a declarat sâmbătă că îşi va da demisia din funcţie în…
Guvernul a transmis, sâmbătă, că decizia eliminării plafonării adaosului comercial la alimentele de bază a…
This website uses cookies.
Read More