Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzDin păcate, legislația privind plafonarea și compensarea este neclară și poate produce efecte neplăcute asupra consumatorilor casnici, a declarat, la o întâlnire cu presa, Laurențiu Urluescu, președinte al Asociației Furnizorilor de Energie (AFEER).
El a spus: “Potrivit art. 9 al noii legi de aprobare a OUG 119/2022, aflată la promulgare, beneficiază de plafonare clienții casnici la locurile de consum de domiciliu/reședință.
Legea prevede că de acest preț plafonat se beneficiază o singură dată, la un singur loc de consum. Noi, furnizorii, nu avem de unde să știm dacă un loc de consum este de reședință sau de domiciliu, ceea ce se poate interpreta că, pentru a beneficia de plafonare, toți clienții casnici trebuie să transmită furnizorului declarația menționată în lege. Astfel, peste 9 milioane de români ar trebui să transmită furnizorului această declarație pe propria răspundere”.
“Mai mult decât atât, legea prevede ca plafonarea să fie aplicată începând cu luna ulterioară depunerii cererii, ceea ce înseamnă că ne putem aștepta la un val de cereri între momentul publicării legii în Monitorul Oficial și sfârșitul anului”, a mai precizat Urluescu.
Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…
Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…
Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…
Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…
Robert Cosmin Până a fost numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…
Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…
This website uses cookies.
Read More