Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
Refuzsursa Pixabay
Vânzările cu amănuntul au crescut în SUA cu 8,5% în timpul sezonului de cumpărături pentru sărbătorile de iarnă, pe fondul majorării cheltuielilor online, conform unui raport al Mastercard publicat duminică, transmite Reuters, potrivit Agerpres.
Vânzările online în Statele Unite au urcat cu 11%, ceea ce arată efectele pandemiei de coronavirus (COVID-19) asupra transformării obiceiurilor de cumpărături, arată datele Mastercard, care prezintă o analiză a vânzărilor din magazine şi online, în perioada 1 noiembrie – 24 decembrie.
Cumpărătorii s-au grăbit să facă achiziţii şi din magazine, unde vânzările au urcat cu 8,1% faţă de 2020, pe fondul temerilor privind perturbările din lanţurile globale de aprovizionare.
“Cumpărătorii au fost dornici să-şi procure cadourile înaintea sezonului de cumpărături, conversaţiile învârtindu-se în jurul lanţurilor globale de aprovizionare şi a problemelor cu forţa de muncă”, a apreciat un analist al Mastercard, Steve Sadove.
Vânzările online în perioada de vacanţă au reprezentat 20,9% din totalul vânzărilor cu amănuntul din acest an, înregistrându-se creşteri ale vânzărilor de bijuterii (cu 32%) şi electronice (16,2%), faţă de 2020.
Acționarii Hidroelectrica au aprobat prelungirea cu două luni a duratei mandatelor pentru doi membri provizorii…
Rosatom se pregăteşte să emită obligaţiuni denominate în yuani pe piaţa din China, a declarat…
Vineri, 5 septembrie, o delegație a ASTRA, Asociația pentru Sustenabilitate Transportatorilor Rutieri Autorizați, membră CONAF,…
Câteva mii de cadre didactice din toată țara protestează, luni, în Piața Victoriei din Capitală,…
Autor: Andrei Rădulescu Astăzi Parlamentul Franței se reunește în sesiune extraordinară pentru a vota programul…
Agenţia chineză de evaluare financiară CSCI Pengyuan a atribuit un rating "AAA" grupului petrolier rus…
This website uses cookies.
Read More