Categories: Fără categorie

Vânzările FlorideLux.ro au crescut cu 15% în primele nouă luni ale anului

În primele nouă luni ale anului, vânzările FlorideLux.ro, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline din România, au crescut cu 15%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Până la finalul anului, compania estimează o creștere de 20% a cifrei de afaceri față de anul precedent, potrivit unui comunicat de presă.

Printre motoarele de creștere pe care compania a mizat anul acesta au fost introducerea conținutului video în strategia de comunicare pentru a crește gradul de interactivitate în relația cu clienții și potențialii clienți, dar și segmentul de organizare a cursurilor de florist care a devenit un business de sine stătător cu creșteri treptate estimate pentru următorii ani.

„FlorideLux.ro este în permanentă schimbare, iar în 2019 ne-am concentrat pe adaptarea modelului de business la cerințele actuale ale pieței. Am introdus videoul în strategia noastră de comunicare de zi cu zi și am făcut trecerea de la o florărie online la o florărie mai aproape de clienți, arătându-le acestora ce facem, cum facem și de ce facem. Pentru anul viitor ne dorim consolidarea poziției, dar și diversificarea produselor, astfel încât să avem un impact pozitiv atât în cifra de afaceri, cât și în gradul de mulțumire al clientului”, a declarat Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.

Potrivit datelor centralizate de companie, 90% din cifra de afaceri este generată de FlorideLux.ro împreună cu site-urile specializate din cadrul grupului: coroane.ro; cosuridelux.ro; deluxeflowershop.com -, iar 10% de către francize, showroom-ul FlorideLux.ro și alte proiecte speciale. De asemenea, mai mult de 80% din vânzări sunt generate de segmentul B2C, FlorideLux.ro fiind singura florărie online din România care livrează oriunde în țară, potrivit aceleași surse.

În topul orașelor cu cele mai multe vânzări, se menține Bucureștiul, urmat de Constanța, Brașov și Ploiești, vânzări potențate de prezența fizică în aceste orașe, dar și  posibilitatea de a livra în aceeași zi.

Media comenzilor în primele nouă luni ale anului 2019 se situează în jurul a 46 de euro, valoare care va scădea spre finalul anului până la 40 de euro pe fondul creșterii comenzilor corporate sau a celor multiple pentru familie și prieteni. Cel mai scump aranjament floral vândut anul acesta a fost un buchet de 201 trandafiri care s-a vândut pentru suma de 1900 lei. De asemenea, foarte căutate au fost și aranjamentele de 101 trandafiri roșii cu prețuri cuprinse între 900 și 1400 lei în funcție de ofertele existente.

Conform reprezentanților companiei, varianta mobile generează peste 80% din trafic. În ceea ce privește comenzile înregistrate, peste 60% dintre acestea provin de pe dispozitive mobile, în timp ce 40% sunt finalizate de pe desktop.

Articole recente

Topul celor mai bune orașe pentru Generația Z 

Bangkok, Thailanda, este orașul numărul 1 pentru Generația Z, în parte datorită scorurilor sale ridicate…

4 ore ago

Canada a eliminat multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA

Canada a eliminat vineri multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA, marcând un pas semnificativ…

4 ore ago

Cancelarul Merz, despre un acord de pace în Ucraina: Suntem la o distanţă de 10 kilometri şi am parcurs, poate, primii 200 de metri

Cancelarul german Friedrich Merz a descris eforturile de a ajunge la un acord de pace…

4 ore ago

Muncitorii străini au impulsionat economia zonei euro, afirmă Christine Lagarde

Preşedinta Băncii Centrale Europene, Christine Lagarde, a declarat sâmbătă, la simpozionul anual al Rezervei Federale…

5 ore ago

În spatele importurilor masive de petrol rusesc ale Indiei: cel mai bogat om din Asia (Al Jazeera)

Importurile de țiței rusesc ale Reliance au crescut de la 3% înainte de războiul din…

5 ore ago

Un atac cu drone ucrainene provoacă un incendiu și reducerea capacității centralei nucleare rusești de la Kursk

Un atac cu drone ucrainene a provocat un incendiu de scurtă durată la centrala nucleară…

6 ore ago

This website uses cookies.

Read More