Categories: Fără categorie

Vânzările FlorideLux.ro au crescut cu 15% în primele nouă luni ale anului

În primele nouă luni ale anului, vânzările FlorideLux.ro, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline din România, au crescut cu 15%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Până la finalul anului, compania estimează o creștere de 20% a cifrei de afaceri față de anul precedent, potrivit unui comunicat de presă.

Printre motoarele de creștere pe care compania a mizat anul acesta au fost introducerea conținutului video în strategia de comunicare pentru a crește gradul de interactivitate în relația cu clienții și potențialii clienți, dar și segmentul de organizare a cursurilor de florist care a devenit un business de sine stătător cu creșteri treptate estimate pentru următorii ani.

„FlorideLux.ro este în permanentă schimbare, iar în 2019 ne-am concentrat pe adaptarea modelului de business la cerințele actuale ale pieței. Am introdus videoul în strategia noastră de comunicare de zi cu zi și am făcut trecerea de la o florărie online la o florărie mai aproape de clienți, arătându-le acestora ce facem, cum facem și de ce facem. Pentru anul viitor ne dorim consolidarea poziției, dar și diversificarea produselor, astfel încât să avem un impact pozitiv atât în cifra de afaceri, cât și în gradul de mulțumire al clientului”, a declarat Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.

Potrivit datelor centralizate de companie, 90% din cifra de afaceri este generată de FlorideLux.ro împreună cu site-urile specializate din cadrul grupului: coroane.ro; cosuridelux.ro; deluxeflowershop.com -, iar 10% de către francize, showroom-ul FlorideLux.ro și alte proiecte speciale. De asemenea, mai mult de 80% din vânzări sunt generate de segmentul B2C, FlorideLux.ro fiind singura florărie online din România care livrează oriunde în țară, potrivit aceleași surse.

În topul orașelor cu cele mai multe vânzări, se menține Bucureștiul, urmat de Constanța, Brașov și Ploiești, vânzări potențate de prezența fizică în aceste orașe, dar și  posibilitatea de a livra în aceeași zi.

Media comenzilor în primele nouă luni ale anului 2019 se situează în jurul a 46 de euro, valoare care va scădea spre finalul anului până la 40 de euro pe fondul creșterii comenzilor corporate sau a celor multiple pentru familie și prieteni. Cel mai scump aranjament floral vândut anul acesta a fost un buchet de 201 trandafiri care s-a vândut pentru suma de 1900 lei. De asemenea, foarte căutate au fost și aranjamentele de 101 trandafiri roșii cu prețuri cuprinse între 900 și 1400 lei în funcție de ofertele existente.

Conform reprezentanților companiei, varianta mobile generează peste 80% din trafic. În ceea ce privește comenzile înregistrate, peste 60% dintre acestea provin de pe dispozitive mobile, în timp ce 40% sunt finalizate de pe desktop.

Articole recente

Gaza: Marea Britanie va recunoaşte statul Palestina în septembrie dacă Israelul nu va lua măsuri ‘substanţiale’, declară Starmer

Prim-ministrul britanic Keir Starmer a declarat marţi că Marea Britanie va recunoaşte statul Palestina în…

2 ore ago

Dacă Rusia nu va înceta în zece zile războiul în Ucraina, vom impune sancţiuni, spune Trump

Preşedintele american Donald Trump a prevenit marţi că ultimatul dat omologului său rus Vladimir Putin…

2 ore ago

Fico: Marea Britanie a plătit activiști pentru a influența alegerile din Slovacia în 2023; vom solicita explicații

Prim-ministrul slovac Robert Fico (Smer-SD) a declarat marți că Ministerul de Externe britanic (Foreign Office)…

3 ore ago

Bujduveanu: Transferul unei parcele din Piața Revoluției la MAI, retras de pe ordinea de zi a CGMB

Primarul interimar al Capitalei, Stelian Bujduveanu, a anunțat că retrage proiectul privind transferul unei suprafețe…

4 ore ago

Atac cibernetic declarat împotriva Naval Group: Constructorul de nave de război denunţă o “tentativă de destabilizare”

Constructorul de nave şi submarine francez Naval Group a fost, se pare, vizat de un…

4 ore ago

ANRE declanșează acțiuni de control privind plata compensațiilor către consumatori pentru nerespectarea indicatorilor de performanță

ANRE a dispus inițierea unei acțiuni de control la operatorii de distribuție concesionari, în ceea…

5 ore ago

This website uses cookies.

Read More