Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzCompania Ivatherm a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 46% în primele cinci luni ale anului 2020 în raport cu aceeași perioadă a anului trecut și estimează la finalul anului vânzări de 20 de milioane de lei, în creștere cu 50% față de 2019, în ciuda efectelor pandemiei Covid-19, potrivit unui comunicat. Compania, ale cărei produse de îngrijire a pielii bazate pe apa termală Herculane sunt apreciate de tot mai mulți consumatori din țară și din străinătate, a fost invitată recent de BBC să participe la un proiect editorial dedicat industriei cosmetice europene.
“În contextul actual, există două tendințe noi în ceea ce privește obiceiurile consumatorilor. Anxietatea și preocuparea crescută față de sănătate schimbă felul în care alegem produsele pe care le consumăm. Preferințele consumatorilor se îndreaptă tot mai mult spre produse sigure de farmacie, testate pentru eficiență și siguranță. Pe de altă parte, există o tendință nouă de întoarcere la produse care utilizează resursele locale, așa cum este și cazul nostru”, a spus Rucsandra Hurezeanu, fondator și CEO al Ivatherm.
Ivatherm este cea mai mare companie românească de dermato-cosmetice, cu o cotă de 10% pe piața cosmeticelor de farmacie și o prezență internațională în 12 țări. Produsele de îngrijire a pielii Ivatherm sunt concepute împreună cu cercetători francezi și fabricate după formule originale ce conțin cei mai moderni și inovatori activi cosmetici. Toate produsele conțin apă termală Herculane cu excelente proprietăți calmante și antiiritante pentru piele, demonstrate cu studii clinice de-a lungul celor 15 ani de existență a companiei. Cosmeticele Ivatherm sunt prescrise și recomandate de medicii dermatologi în tratarea afecțiunilor pielii, cum sunt acneea, rozaceea, dermatita atopică, dermatita seboreică, pielea uscată, pielea sensibilă, potrivit companiei.
In noul context, Ivatherm a lansat pe piață încă de la sfârșitul lunii aprilie primele geluri pentru dezinfectarea mâinilor și soluții biocide.
*Ivatherm, printre giganții industriei cosmetice europene, la BBC
În cele 12 piețe în care este prezentă, compania are clienți fideli și se bucură de apreciere în interiorul industriei de profil. O dovadă este și invitația lansată Ivatherm, în luna martie, de către Cosmetics Europe și BBC de a participa la proiectul editorial “Essentials for daily life”, care explorează inovația și tendințele din sectorul cosmetic european într-o serie de 15 filme documentare. Puteți viziona aici povestea primului brand românesc prezent alături de marii jucători globali din sectorul cosmeticelor.
Oficiali indieni au declarat că ţara va continua să cumpere petrol din Rusia în pofida…
Ministrul Economiei, Radu Miruţă, merge sâmbătă la Cugir pentru a vedea situaţia de la Uzina…
România va dispune, până la sfârşitul acestui an, de întreaga dotare tehnologică necesară tipăririi bancnotelor…
Vladimir Plahotniuc a afirmat vineri că vrea să se întoarcă în Republica Moldova pentru a…
CapitalG, divizia de investiții în companii aflate în fază de creștere a Alphabet (GOOGL.O) și…
Prim-ministrul israelian Benjamin Netanyahu a amânat până săptămâna viitoare luarea unei decizii asupra acţiunilor pe…
This website uses cookies.
Read More
View Comments
I like what you make and how you make Rucsandra plus of this you look great my dear.