Afaceri

Vânzările online din SUA au atins un nivel record în sezonul cumpărăturilor de sărbători din SUA, chiar dacă a fost mai scurt ca anul trecut – raport

Vânzările online din Statele Unite au atins un nivel record, fiind mai mari decât cele ale magazinelor tradiţionale, în sezonul cumpărăturilor de iarnă, chiar dacă acesta a fost cel mai scurt sezon de iarnă din ultimii şase ani, potrivit unui raport realizat de Mastercard, transmite Reuters, potrivit news.ro.

Sezonul cumpărăturilor de iarnă este o perioadă crucială pentru comercianţi şi poate reprezenta până la 40% din vânzările anuale. În acest an însă, Ziua Recunoştinţei, care marchează în mod tradiţional debutul perioadei cumpărăturilor de sărbători, a fost pe 28 noiembrie, cu o săptămână mai târziu faţă de anul trecut, când a avut loc pe 22 noiembrie, astfel că retailerii au avut la dispoziţie cu şase zile mai puţin pentru vânzările dintre Thanksgiving şi Crăciun.

”Pentru că Ziua Recunoţtinei a fost mai târziu decât de obicei, am observat că retailerii au oferit mai devreme vânzări omnichannel, care integrează zonele online şi offline, răspunzând cererii pentru cele mai bune tranzacţii l-a nivelul tuturor canalelor şi dispozitivelor”, a declarat Steve Sadove

Vânzările comerţului electronic au reprezentat 14,6% din totalul vânzărilor cu amănuntul şi au urcat cu 18,8%, potrivit datelor Mastercard aferente perioadei 1 noiembrie – ajunul Crăciunului.

În total, vânzările cu amănuntul din sezonul cumpărăturilor, excluzând automobilele, au urcat cu 3,4%.

Ultima oară când sezonul cumpărăturilor de iarnă a fost mai scurt decât în mod obişnuit a fost în 2013, când lanţurile de retail şi companiile de curierat au avut probleme să trimită coletele la timp cumpărătorilor pentru Crăciun.

Între timp, retailerii au investit masiv pentru a livra produsele într-o singură zi, în puncte de ridicare a produselor şi în îmbunătăţirea prezenţei online, în condiţiile în care concurează cu Amazon.com.

Datele Mastercard arată că vânzările din magazinele universale au scăzut cu 1,8%, iar cele online au crescut cu 6,9%, ceea ce scoate în evidenţă importanţa comenzilor online.

Federaţia Naţională pentru Retail anticipează că vânzările de sărbători din SUA, calculate pe parcursul a două luni, vor creşte cu 3,8%-4,2%, cu o creştere anuală medie de 3,7% pentru ultimii cinci ani.

Articole recente

Sébastien Lecornu a fost numit în funcţia de prim-ministru al Franţei de către preşedintele Emmanuel Macron

Sébastien Lecornu, cel care a rămas în cabinete succesive ale Franţei în calitate de ministru…

8 ore ago

Cristian Vasilcoiu – numit secretar general adjunct la Ministerul Muncii

Mădălin-Cristian Vasilcoiu va exercita în următoarele 6 luni funcția de secretar general adjunct al Ministerului…

8 ore ago

Racheta rusă care a distrus parțial sediul guvernului ucrainean conținea 35 de componente americane

Ucraina a confirmat marți că o rachetă rusă Iskander a distrus duminică o parte a…

9 ore ago

Polonia anunță arestarea unui ‘agent din Belarus’ și expulzarea unui diplomat din această țară

Premierul polonez Donald Tusk a anunțat marți arestarea unui 'agent din Belarus' și expulzarea unui…

9 ore ago

DIICOT l-a reținut pe fostul director adjunct al SIS acuzat de trădare (surse)

Alexandru Bălan, fost director adjunct al Serviciului de Informații și Securitate din Republica Moldova, acuzat…

10 ore ago

Washingtonul confirmă că a fost informat în prealabil de Israel despre atacul efectuat în Qatar împotriva responsabililor Hamas

Statele Unite au fost informate de Israel înaintea lansării atacului aerian efectuat marţi în capitala…

10 ore ago

This website uses cookies.

Read More