Categories: Fără categorie

Vânzările online la nivel global ar urma să ajungă la 4.200 miliarde de dolari în 2021

Cumpărătorii din întreaga lume ar urma să îşi majoreze cu 20% achiziţiile făcute online în 2021, potrivit unui studiu publicat marţi de Adobe, ceea ce ar urma să pună şi mai multă presiune pe lanţurile de aprovizionare, care şi aşa se chinuie să facă faţă creşterii explozive a cererii, transmite Reuters, potrivit Agerpres.

Marii retaileri, precum Home Depot, sunt supuşi deja la presiuni de pe urma costurilor ridicate cu transportul şi depozitarea articolelor precum electrocasnice, mobilă şi echipamente de fitness care sunt la mare căutare. De asemenea, în ultimul an magazine precum Walmart, Target şi Amazon.com au epuizat stocurile de produse esenţiale care sunt uşor de cumpărat în cantităţi mari, prin apăsarea unui buton, dar stocurile sunt greu de refăcut.

Stimulate de solicitările venite din SUA, China şi Marea Britanie, vânzările de tip e-commerce se vor ridica la un total estimat la 4.200 miliarde dolari în acest an, faţă de 3.500 miliarde dolari în 2020, potrivit Adobe, firmă care colectează date cu privire la tranzacţiile directe în peste 80 de ţări.

Adobe susţine că în primul trimestru al acestui an vânzările online s-au cifrat la 876 miliarde de dolari. În SUA, vânzările online au crescut cu 39% în ritm anual în primul trimestru, până la aproximativ 200 de miliarde de dolari, iar creşterea vânzărilor online a explodat în cele trei săptămâni care au urmat după ce preşedintele Joe Biden a promulgat pachetul de asistenţă în valoare de 1.900 miliarde de dolari.

În condiţiile în care există în continuare probleme cu livrările de vaccinuri şi multe ţări se confruntă cu noi valuri de infecţie cu COVID-19, retailerii au ţinut închise multe magazine fizice şi au investit puternic în platforme online.

Raportul Adobe susţine că, chiar dacă magazinele fizice se vor redeschise, oamenii s-au obişnuit să comande produse de pe laptopuri şi telefoane. Aceasta este o veste proastă pentru companiile care se bazează pe magazinele fizice, şi care erau deja în declin din cauza concurenţei unor giganţi precum Amazon.com, Alibaba şi a altor giganţi din domeniul e-commerce.

Articole recente

Topul celor mai bune orașe pentru Generația Z 

Bangkok, Thailanda, este orașul numărul 1 pentru Generația Z, în parte datorită scorurilor sale ridicate…

4 ore ago

Canada a eliminat multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA

Canada a eliminat vineri multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA, marcând un pas semnificativ…

4 ore ago

Cancelarul Merz, despre un acord de pace în Ucraina: Suntem la o distanţă de 10 kilometri şi am parcurs, poate, primii 200 de metri

Cancelarul german Friedrich Merz a descris eforturile de a ajunge la un acord de pace…

4 ore ago

Muncitorii străini au impulsionat economia zonei euro, afirmă Christine Lagarde

Preşedinta Băncii Centrale Europene, Christine Lagarde, a declarat sâmbătă, la simpozionul anual al Rezervei Federale…

5 ore ago

În spatele importurilor masive de petrol rusesc ale Indiei: cel mai bogat om din Asia (Al Jazeera)

Importurile de țiței rusesc ale Reliance au crescut de la 3% înainte de războiul din…

5 ore ago

Un atac cu drone ucrainene provoacă un incendiu și reducerea capacității centralei nucleare rusești de la Kursk

Un atac cu drone ucrainene a provocat un incendiu de scurtă durată la centrala nucleară…

6 ore ago

This website uses cookies.

Read More