Categories: Fără categorie

Vânzările online la nivel global ar urma să ajungă la 4.200 miliarde de dolari în 2021

Cumpărătorii din întreaga lume ar urma să îşi majoreze cu 20% achiziţiile făcute online în 2021, potrivit unui studiu publicat marţi de Adobe, ceea ce ar urma să pună şi mai multă presiune pe lanţurile de aprovizionare, care şi aşa se chinuie să facă faţă creşterii explozive a cererii, transmite Reuters, potrivit Agerpres.

Marii retaileri, precum Home Depot, sunt supuşi deja la presiuni de pe urma costurilor ridicate cu transportul şi depozitarea articolelor precum electrocasnice, mobilă şi echipamente de fitness care sunt la mare căutare. De asemenea, în ultimul an magazine precum Walmart, Target şi Amazon.com au epuizat stocurile de produse esenţiale care sunt uşor de cumpărat în cantităţi mari, prin apăsarea unui buton, dar stocurile sunt greu de refăcut.

Stimulate de solicitările venite din SUA, China şi Marea Britanie, vânzările de tip e-commerce se vor ridica la un total estimat la 4.200 miliarde dolari în acest an, faţă de 3.500 miliarde dolari în 2020, potrivit Adobe, firmă care colectează date cu privire la tranzacţiile directe în peste 80 de ţări.

Adobe susţine că în primul trimestru al acestui an vânzările online s-au cifrat la 876 miliarde de dolari. În SUA, vânzările online au crescut cu 39% în ritm anual în primul trimestru, până la aproximativ 200 de miliarde de dolari, iar creşterea vânzărilor online a explodat în cele trei săptămâni care au urmat după ce preşedintele Joe Biden a promulgat pachetul de asistenţă în valoare de 1.900 miliarde de dolari.

În condiţiile în care există în continuare probleme cu livrările de vaccinuri şi multe ţări se confruntă cu noi valuri de infecţie cu COVID-19, retailerii au ţinut închise multe magazine fizice şi au investit puternic în platforme online.

Raportul Adobe susţine că, chiar dacă magazinele fizice se vor redeschise, oamenii s-au obişnuit să comande produse de pe laptopuri şi telefoane. Aceasta este o veste proastă pentru companiile care se bazează pe magazinele fizice, şi care erau deja în declin din cauza concurenţei unor giganţi precum Amazon.com, Alibaba şi a altor giganţi din domeniul e-commerce.

Articole recente

Trump: Consiliul Fed ar trebui să preia controlul, dacă Powell nu reduce ratele dobânzilor

Preşedintele SUA, Donald Trump, a îndemnat vineri Consiliul Rezervei Federale americane să preia controlul, dacă…

18 minute ago

Finlanda restricţionează utilizarea telefoanelor mobile în şcoli

Noua legislaţie care restricţionează utilizarea telefoanelor mobile în şcolile finlandeze a intrat în vigoare vineri,…

21 de minute ago

Putin reiterează că obiectivele Rusiei în Ucraina rămân neschimbate, dar speră că negocierile de pace vor continua

Președintele rus Vladimir Putin a reiterat vineri că obiectivele Rusiei în Ucraina rămân neschimbate, dar…

34 de minute ago

Preşedintele Nicuşor Dan a semnat 73 de decrete de pensionare pentru magistraţi; printre aceştia se numără preşedinta ICCJ

Preşedintele Nicuşor Dan a semnat vineri decretele de pensionare pentru 73 de magistraţi, printre care…

38 de minute ago

Operaţiunea “Cuibul cu Fantome”: ANAF controlează firmele care împart sediul cu alte zeci sau sute de societăţi

Direcţia Generală Antifraudă Fiscală a demarat în aceste zile Operaţiunea "Cuibul cu Fantome", care presupune…

43 de minute ago

Insolvențele în București au crescut cu 32% – Risco

Conform platformei de analiză financiară RisCo.ro, în perioada august 2024 - iulie 2025 au fost…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More