Comunicate de presa

Vector Internațional estimează o creștere de 25% în 2022 și pregătește dezvoltarea pentru anii următori cu produse din zona tehnologiei și software-ului

Vector Internațional, grupul de firme specializat în importul și distribuția produselor de birotică, papetarie și high-tech, estimează o creștere de 25% în 2022 și pregateste dezvoltarea pentru anii urmatori cu produse din zona tehnologiei si software-ului, potrivit unui comunicat de presă.

După 2 ani plini de incertitudini, pandemie, muncă remote, piața de birotică și papetărie din România a început să dea semne de revenire. Deși produsele de birotică și papetărie tradiționale continuă să fie căutate, acestă piață începe să simtă nevoia unei updatări. Astfel, produsele tradiționale din domeniul birotică și papetărie (hârtie de copiator, instrumente de scris, agende, caiete, etc) sunt secondate de cele high-tech (ecrane interactive sau table interactive, etc), produse pentru care, începând cu 2020, a crescut interesul cumpărătorilor. Pe acest segment high-tech, în 2022 s-a înregistrat o creștere a cererii comparativ cu anii precedenți de apx.15% pe toate sectoarele de piata (public și privat) și pe toate canalele de vînzare (reseller, end user, online). Apreciem că acest interes va cunoaște o ascensiune și în anii următori în contextul în care se anunță investiții mari din partea statului român în digitalizare,” declară Gabriel Stănescu, Director Executiv, Vector Internațional.

Grupul Vector Internațional prin intermediul brandurilor offline (Vector si magazinele Autograf) și online (magazinele virtuale www.autograf.ro și www.gutuie.ro) a observat că topul produselor vedetă achiziționate în acest an, atât de companiile românești, cît și de români, arată astfel:

  • Hartia de copiator clasa A Premium Double A,
  • Instrumentele de scris standard (Penac creioane mecanice și stilouri Diplomat) precum și cele pentru aplicații specializate (markere Artline),
  • Organizatoare birou: bibliorafturi, dosare, folii, mape
  • Sistemele de afișare și prezentare: ecrane interactive, table de sticla și magnetice
  • Produse de curătenie

Urmărind dinamica vânzărilor companiei, am observat că tendința în ultimii ani este de a achiziționa produsele cu precădere din aplicatiile noastre de comenzi si din magazinele noastre virtuale www.autograf.ro și www.gutuie.ro. Discutând cu partenerii noștri despre acest lucru am conștientizat faptul că pandemia a reașezat și din acest punct de vedere lucrurile, cumpărătorii fiind mult mai focusați pe eficientizarea operațiunilor, reducerea muncii manuale, utilizarea timpului angajaților pentru core business,” declară Gabriel Stănescu.

Începând cu perioada pandemiei (martie 2020), produsele de igienă și curățenie au trecut în economia cifrei de afaceri a Vector Internațional în top 3 generatoare de venituri. Astfel, în 2022, interesul clienților Vector Internațional a rămas ascendent, înregistrând pe acest segment o creștere de 15-20 % comparativ cu 2019, anul premergător pandemiei.

Revenind la trendul în materie de produse de birotică acesta este cu siguranță legat de mult discutata digitalizare. Începând cu 2020 s-a trecut într-o nouă epocă în domeniul nostru de activitate, astfel încât companiile românești, instituțiile statului, școlile, universitățile private sau de stat își doresc să fie la zi cu ultimele tehnologii. Această tendință ne-a determinat să căutăm soluții și astfel am încheiat un parteneriat cu compania Horion și din acest an ne-am adăugat în portofoliu ecrane interactive, table interactive fiind conștienți că în următorii ani, acestea se vor afla cu siguranță în top 3 cel mai vândute. Pe fondul noilor produse introduse în portofoliu și a interesului firesc pentru produsele tradiționale de birotică, papetărie, rechizite, jucării, etc în acest an ne așteptăm la o cifră de afaceri de cel puțin 8.500.000 de euro, înregistrând astfel o creștere de cel puțin 25% a cifrei de afaceri față de anul precedent,” declară Gabriel Stănescu, Directorul Executiv, Vector Internațional.

Fondată în 1997, compania Vector Internațional este specializată în importul, distribuţia şi comercializarea produselor atat pentru birou cat si pentru acasa: birotica, papetarie, curatenie, igiena, protocol, promotionale, signalistica, IT&C. Compania Vector Internațional deține în portofoliu magazinele Autograf lansate în piață în 2012 care activează, în acest moment, în două dintre cele mai importante centre comerciale din București și Iași și două magazine online www.autograf.ro și www.gutuie.ro. Grupul Vector Internațional are în acest moment 75 de angajați și  o cifră de afaceri  de 7 milioane de euro în 2021.

Articole recente

Topul celor mai bune orașe pentru Generația Z 

Bangkok, Thailanda, este orașul numărul 1 pentru Generația Z, în parte datorită scorurilor sale ridicate…

7 ore ago

Canada a eliminat multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA

Canada a eliminat vineri multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA, marcând un pas semnificativ…

8 ore ago

Cancelarul Merz, despre un acord de pace în Ucraina: Suntem la o distanţă de 10 kilometri şi am parcurs, poate, primii 200 de metri

Cancelarul german Friedrich Merz a descris eforturile de a ajunge la un acord de pace…

8 ore ago

Muncitorii străini au impulsionat economia zonei euro, afirmă Christine Lagarde

Preşedinta Băncii Centrale Europene, Christine Lagarde, a declarat sâmbătă, la simpozionul anual al Rezervei Federale…

8 ore ago

În spatele importurilor masive de petrol rusesc ale Indiei: cel mai bogat om din Asia (Al Jazeera)

Importurile de țiței rusesc ale Reliance au crescut de la 3% înainte de războiul din…

9 ore ago

Un atac cu drone ucrainene provoacă un incendiu și reducerea capacității centralei nucleare rusești de la Kursk

Un atac cu drone ucrainene a provocat un incendiu de scurtă durată la centrala nucleară…

9 ore ago

This website uses cookies.

Read More