Comunicate de presa

Vector Internațional investește 32.000 euro în noul magazinul online www.autograf.ro

Vector Internațional continuă investițiile în mediul online, după www.gutuie.ro investește 32.000 euro în noul magazinul online www.autograf.ro, potrivit unui comunicat al companiei.

Pandemia, consolidarea brandului Autograf, atragerea de noi clienti pe segmentul de rechizite scolare si papetarie, nevoia de a servi  cumpărătorii atât în online, cât și în offline, precum și necesitatea adaptării la noile obiceiuri de consum ale românilor ne-a determinat să luăm în calcul mărirea portofoliului nostru de magazine online. Astfel, pe lângă www.gutuie.ro am investit 32.000 euro în site-ul www.autograf.ro, întărind astfel divizia online a grupului Vector Internațional”, declară Marius Avram, CEO Vector Internațional.

Compania Vector Internațional deține în portofoliu magazinele Autograf lansate în piață în 2012 care activează, în acest moment, în două dintre cele mai importante centre comerciale din București și Iași. Lansarea site-ului www.autograf.ro le va permite clienților, la nivel national accesul la o gamă importantă de produse pentru școală, rechizite și birotică. Magazinul online le va oferi clienților din magazinele fizice, posibilitatea de a comanda produsele și brandurile preferate, fără efort și viceversa, clienții din online vor putea merge în magazine să testeze produsele. În concluzie, această combinație de online si offline generează cumpărătorilor avantaje multiple și reprezintă ecuația perfectă a anului 2022.

Mediul online generează vânzări similare celui offline din punctul de vedere al atașamentului consumatorului față de anumite branduri, Astfel, în online vedete sunt tot ghiozdanele, rucsacurile și gentile de la branduri recunoscute international, precum: Lego, Nikidom, Zipit, Caterpillar și Gorjuss, dar și instrumentele de scris marcile Artline, Penac si Diplomat. Urmărind dinamica vânzărilor magazinului în online, previzionăm însă că vânzările în online le vor depăși pe cele din offline.  Ca exemplu, diferit de magazinele tradiționale Autograf, în magazinul virtual cu același nume comanda minimă este de 190.lei, pe cand bonul din magazinul fizic este de minim 85 lei”, declară Marius Avram.

Fondată în 1997, compania Vector Internațional este specializată în importul, distribuţia şi comercializarea consumabilelor atat pentru birou cat si pentru acasa: birotica, papetarie, curatenie, igiena, protocol, promotionale , signalistica. Grupul Vector Internațional are în acest moment 75 de angajați și  o cifră de afaceri  de 7 milioane de euro în 2021. Anul trecut, piața de papetărie, birotică și produse destinate școlii a fost la un nivel de aproximativ 300 milioane de Euro.

Articole recente

Trina Storage și Allview lansează primul proiect comun din România, deschizând drumul către un portofoliu de capacitate multi-GWh în Europa de Est

Trina Storage, divizia de stocare a energiei, a companiei Trina Solar, a semnat un parteneriat…

26 de minute ago

Acțiunile Romgaz au atins la final de luna iulie un nou maxim istoric; compania face investiții  masive în Neptun Deep

Acțiunile Romgaz au crescut cu 30%, în ultimele 12 luni, fiind unul dintre driverii sectorului…

o oră ago

Royal FrieslandCampina a ajuns la un acord cu Bonafarm Group privind vânzarea operațiunilor din România

Royal FrieslandCampina N.V. a ajuns la un acord privind vânzarea către Bonafarm Group a operațiunilor…

2 ore ago

Daniel David: Dacă demisia mea ar fi rezolvat situaţia financiară din Educaţie-Cercetare, aş fi anunţat-o demult

Ministrul Educaţiei, Daniel David, spune că a venit la conducerea ministerului ca să ajute şi…

2 ore ago

Rata șomajului a fost, în iunie 2025, de 5,8% (INS)

Rata șomajului, în formă ajustată sezonier, a fost, în iunie 2025, de 5,8%, valoare egală…

3 ore ago

Maspex va prelua controlul asupra Purcari Wineries, în urma subscrierii a peste 71% din acțiuni

Maspex Romania, o companie aparținând Grupului Maspex, a finalizat, prin intermediul Bursei de Valori București,…

3 ore ago

This website uses cookies.

Read More