Comunicate de presa

Vector Internațional investește 32.000 euro în noul magazinul online www.autograf.ro

Vector Internațional continuă investițiile în mediul online, după www.gutuie.ro investește 32.000 euro în noul magazinul online www.autograf.ro, potrivit unui comunicat al companiei.

Pandemia, consolidarea brandului Autograf, atragerea de noi clienti pe segmentul de rechizite scolare si papetarie, nevoia de a servi  cumpărătorii atât în online, cât și în offline, precum și necesitatea adaptării la noile obiceiuri de consum ale românilor ne-a determinat să luăm în calcul mărirea portofoliului nostru de magazine online. Astfel, pe lângă www.gutuie.ro am investit 32.000 euro în site-ul www.autograf.ro, întărind astfel divizia online a grupului Vector Internațional”, declară Marius Avram, CEO Vector Internațional.

Compania Vector Internațional deține în portofoliu magazinele Autograf lansate în piață în 2012 care activează, în acest moment, în două dintre cele mai importante centre comerciale din București și Iași. Lansarea site-ului www.autograf.ro le va permite clienților, la nivel national accesul la o gamă importantă de produse pentru școală, rechizite și birotică. Magazinul online le va oferi clienților din magazinele fizice, posibilitatea de a comanda produsele și brandurile preferate, fără efort și viceversa, clienții din online vor putea merge în magazine să testeze produsele. În concluzie, această combinație de online si offline generează cumpărătorilor avantaje multiple și reprezintă ecuația perfectă a anului 2022.

Mediul online generează vânzări similare celui offline din punctul de vedere al atașamentului consumatorului față de anumite branduri, Astfel, în online vedete sunt tot ghiozdanele, rucsacurile și gentile de la branduri recunoscute international, precum: Lego, Nikidom, Zipit, Caterpillar și Gorjuss, dar și instrumentele de scris marcile Artline, Penac si Diplomat. Urmărind dinamica vânzărilor magazinului în online, previzionăm însă că vânzările în online le vor depăși pe cele din offline.  Ca exemplu, diferit de magazinele tradiționale Autograf, în magazinul virtual cu același nume comanda minimă este de 190.lei, pe cand bonul din magazinul fizic este de minim 85 lei”, declară Marius Avram.

Fondată în 1997, compania Vector Internațional este specializată în importul, distribuţia şi comercializarea consumabilelor atat pentru birou cat si pentru acasa: birotica, papetarie, curatenie, igiena, protocol, promotionale , signalistica. Grupul Vector Internațional are în acest moment 75 de angajați și  o cifră de afaceri  de 7 milioane de euro în 2021. Anul trecut, piața de papetărie, birotică și produse destinate școlii a fost la un nivel de aproximativ 300 milioane de Euro.

Articole recente

Drone neutralizate în spaţiul aerian al Poloniei/ Premierul Tusk: L-am informat pe Secretarul General al NATO cu privire la situația actuală

Preşedintele şi prim-ministrul Poloniei au fost notificaţi în legătură cu desfăşurarea unei operaţiuni de neutralizare…

57 de minute ago

Directorul general Elcen, Claudiu Crețu, a fost plasat sub control judiciar de DNA și are interdicția de a-și exercita funcția

Directorul general Elcen, Claudiu Crețu, a fost plasat, marți seara, sub control judiciar de DNA…

o oră ago

Australia va desfăşura o flotă de drone de atac subacvatice

Australia va desfăşura o flotă de drone de atac subacvatice de mari dimensiuni "Ghost Shark",…

o oră ago

Qatar afirmă că va continua să joace rolul său de mediator în Gaza în ciuda atacului israelian

Qatarul va continua să medieze în războiul din Fâşia Gaza, în ciuda unui atac israelian…

o oră ago

Şeful Energiei din SUA critică ţinta de emisii ”net zero” până în 2050: ”Un dezastru colosal”

Secretarul american al Energiei, Chris Wright, a calificat obiectivul de atingere a neutralităţii climatice până…

o oră ago

O delegaţie a Congresului american vizitează China

O delegaţie a Congresului Statelor Unite urmează să viziteze China, pentru prima dată din 2019,…

o oră ago

This website uses cookies.

Read More