Veniturile ajustate ale Austriacard Holdings AG au crescut cu 14%, la 298,3 milioane de euro, în primele nouă luni ale anului. Această creștere a fost determinată în mare parte de tehnologiile de transformare digitală, care au crescut cu 12,8 milioane de euro, sau 153,4% față de anul trecut. Principalii contribuitori sunt proiectele de digitalizare a sectorului public din Grecia, precum și creșterea continuă a acestei categorii de soluții pe piața românească, potrivit unui comunicat.
EBITDA ajustat a crescut cu 18,1%, în primele nouă luni, ajungând la 43,1 milioane de euro, datorită creșterii veniturilor și a profitului brut, ajungând la o marjă de 14,4% la vânzări, comparativ cu 13,9% în aceeasi perioadă a 2023.
Profitul net după impozitare a crescut, în primele 9 luni, cu 10,1%, la 16,3 milioane de euro, cu o marjă de 5,4%.
Performanța a fost determinată de 3 factori:
a) triplarea veniturilor din Digital Transformation,
b) creșterea puternică a cererii solutiilor de management al ciclului de viață al documentelor din regiunea Estului Mijlociu și Africa;
c) segmentul Secure Chip & Payment a crescut veniturile din vânzările de carduri metalice.
Creșterea organică cea mai mare în primele 9 luni ale anului a fost 20,8% la Secure Chip & Payment.
Din punct de vedere geografic, veniturile din zona Europei Centrale de Est au crescut în primele 9 luni cu 8,3% la 173,9 milioane de euro, datorită proiectelor de digitalizare. Această creștere a veniturilor a fost determinată în principal de creșterea soluțiilor de transformare digitală în România și Grecia, în special contractele publice de digitalizare, care au contribuit cu venituri suplimentare de 12,8 milioane de euro.
Zona Europa de Vest, Țările nordice și America au crescut în primele 9 luni cu 13,8% la 105,7 milioane de euro, datorită contribuției puternice a cardurilor metalice, iar veniturile din Turcia, Orientul Mijlociu și Africa cresc în primele 9 luni cu 28,5%, la 57,9 milioane de euro, conduse de combinația de servicii de imprimare și digitale.
Vicepreședintele și CEO-ul grupului Austriacard Holdings AG, Manolis Kontos, a declarat: “Rezultatele din 2024 validează strategia noastră de creștere bazată pe extinderea geografică și a cotei de piață, precum și pe îmbunătățirea portofoliului de produse și servicii. Obiectivul nostru este de a cuprinde toate zonele posibile de creștere ale segmentelor în care activăm, pentru a valorifica expertiza noastră și relațiile de lungă durată pe care le avem cu clienții noștri”.