Burse/Investitii

Veniturile grupului Purcari au ajuns la 91,1 milioane lei, în trimestrul 1, înregistrând o creștere de 12%

Veniturile grupului Purcari Wineries PCL au ajuns la 91,1 milioane RON în trimestrul 1 din 2025, înregistrând o creștere de 12% față de trimestrul 1 din 2024, pe baza unei comparații care include vânzări de 5 milioane RON de la Ecosmart, în prezent deconsolidată, potrivit unui comunicat transmis Bursei de Valori București. Pe baza unei comparații, excluzând contribuția Ecosmart, au fost raportate rezultate financiare în urcare cu 18%. EBITDA a ajuns la 23,9 milioane RON în trimestrul 1 din 2025, în creștere cu 26%. Profitul net ajustat a fost de 11,09 milioane lei, în trimestrul I, în urcare cu 2%.

,,Suntem mulțumiți de performanța noastră în primul trimestru, cu atât mai mult cu cât aceasta a fost realizată într-un context economic volatil. Accentul pus pe consolidarea valorilor brandurilor, o politică de prețuri bine calibrată și agilitatea operațională continuă să genereze rezultate pozitive. Între timp, am continuat să investim în dezvoltarea activelor și capacităților noastre. Având la bază un fundament solid și parteneriate strategice în dezvoltare, rămânem încrezători în capacitatea noastră de a îndeplini atât obiectivele pentru întregul an, cât și pe cele stabilite pe termen mediu”, a declarat Alexandru Filip, Director General Purcari Wineries.

Aspecte comerciale – cheie pentru T1 2025:

· România: +26% in T1’25 față de anul precedent, cu performanțe solide în comerțul modern și un impuls puternic generat de campanii de marketing începute din T4 2024.

· Moldova: +13% față din aceeași perioadă a anului trecut, dublând veniturile față de T1 2020 printr-o performanță solidă în cadrul comerțului modern.

· Bulgaria: +25% in T1’25 față de anul precedent datorită extetinderii în comerțul tradițional și în HoReCa; listări noi pentru brandurile Purcari și Angel’s Estate.

· Piețele ECE: Republica Ceha și Slovacia au crescut cu 27%, în timp ce Ucraina a înregistrat o majorare de +26% față de T1’24, brandurile Purcari și Bostavan având rezultate remarcabile.

· Polonia: Creștere bazată pe volum într-un mediu fiscal competitiv.

· Alte țări: O ușoară scădere față de T1’24; Regiunea MENA a înregistrat o creștere solidă, în timp ce Asia și America au avut un început mai lent.

Articole recente

Topul celor mai bune orașe pentru Generația Z 

Bangkok, Thailanda, este orașul numărul 1 pentru Generația Z, în parte datorită scorurilor sale ridicate…

15 ore ago

Canada a eliminat multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA

Canada a eliminat vineri multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA, marcând un pas semnificativ…

16 ore ago

Cancelarul Merz, despre un acord de pace în Ucraina: Suntem la o distanţă de 10 kilometri şi am parcurs, poate, primii 200 de metri

Cancelarul german Friedrich Merz a descris eforturile de a ajunge la un acord de pace…

16 ore ago

Muncitorii străini au impulsionat economia zonei euro, afirmă Christine Lagarde

Preşedinta Băncii Centrale Europene, Christine Lagarde, a declarat sâmbătă, la simpozionul anual al Rezervei Federale…

16 ore ago

În spatele importurilor masive de petrol rusesc ale Indiei: cel mai bogat om din Asia (Al Jazeera)

Importurile de țiței rusesc ale Reliance au crescut de la 3% înainte de războiul din…

17 ore ago

Un atac cu drone ucrainene provoacă un incendiu și reducerea capacității centralei nucleare rusești de la Kursk

Un atac cu drone ucrainene a provocat un incendiu de scurtă durată la centrala nucleară…

17 ore ago

This website uses cookies.

Read More