Burse/Investitii

Veniturile grupului Purcari au ajuns la 91,1 milioane lei, în trimestrul 1, înregistrând o creștere de 12%

Veniturile grupului Purcari Wineries PCL au ajuns la 91,1 milioane RON în trimestrul 1 din 2025, înregistrând o creștere de 12% față de trimestrul 1 din 2024, pe baza unei comparații care include vânzări de 5 milioane RON de la Ecosmart, în prezent deconsolidată, potrivit unui comunicat transmis Bursei de Valori București. Pe baza unei comparații, excluzând contribuția Ecosmart, au fost raportate rezultate financiare în urcare cu 18%. EBITDA a ajuns la 23,9 milioane RON în trimestrul 1 din 2025, în creștere cu 26%. Profitul net ajustat a fost de 11,09 milioane lei, în trimestrul I, în urcare cu 2%.

,,Suntem mulțumiți de performanța noastră în primul trimestru, cu atât mai mult cu cât aceasta a fost realizată într-un context economic volatil. Accentul pus pe consolidarea valorilor brandurilor, o politică de prețuri bine calibrată și agilitatea operațională continuă să genereze rezultate pozitive. Între timp, am continuat să investim în dezvoltarea activelor și capacităților noastre. Având la bază un fundament solid și parteneriate strategice în dezvoltare, rămânem încrezători în capacitatea noastră de a îndeplini atât obiectivele pentru întregul an, cât și pe cele stabilite pe termen mediu”, a declarat Alexandru Filip, Director General Purcari Wineries.

Aspecte comerciale – cheie pentru T1 2025:

· România: +26% in T1’25 față de anul precedent, cu performanțe solide în comerțul modern și un impuls puternic generat de campanii de marketing începute din T4 2024.

· Moldova: +13% față din aceeași perioadă a anului trecut, dublând veniturile față de T1 2020 printr-o performanță solidă în cadrul comerțului modern.

· Bulgaria: +25% in T1’25 față de anul precedent datorită extetinderii în comerțul tradițional și în HoReCa; listări noi pentru brandurile Purcari și Angel’s Estate.

· Piețele ECE: Republica Ceha și Slovacia au crescut cu 27%, în timp ce Ucraina a înregistrat o majorare de +26% față de T1’24, brandurile Purcari și Bostavan având rezultate remarcabile.

· Polonia: Creștere bazată pe volum într-un mediu fiscal competitiv.

· Alte țări: O ușoară scădere față de T1’24; Regiunea MENA a înregistrat o creștere solidă, în timp ce Asia și America au avut un început mai lent.

Articole recente

Acțiunile Romgaz au atins la final de luna iulie un nou maxim istoric; compania face investiții  masive în Neptun Deep

Acțiunile Romgaz au crescut cu 30%, în ultimele 12 luni, fiind unul dintre driverii sectorului…

28 de minute ago

Royal FrieslandCampina a ajuns la un acord cu Bonafarm Group privind vânzarea operațiunilor din România

Royal FrieslandCampina N.V. a ajuns la un acord privind vânzarea către Bonafarm Group a operațiunilor…

52 de minute ago

Daniel David: Dacă demisia mea ar fi rezolvat situaţia financiară din Educaţie-Cercetare, aş fi anunţat-o demult

Ministrul Educaţiei, Daniel David, spune că a venit la conducerea ministerului ca să ajute şi…

o oră ago

Rata șomajului a fost, în iunie 2025, de 5,8% (INS)

Rata șomajului, în formă ajustată sezonier, a fost, în iunie 2025, de 5,8%, valoare egală…

2 ore ago

Maspex va prelua controlul asupra Purcari Wineries, în urma subscrierii a peste 71% din acțiuni

Maspex Romania, o companie aparținând Grupului Maspex, a finalizat, prin intermediul Bursei de Valori București,…

2 ore ago

Kovesi: În România, pe ce înseamnă frauda cu TVA, am văzut o implicare a mafiei italiene/ România este un teritoriu fertil şi pentru mafia chineză

Procurorul-şef al Parchetului European (EPPO) Laura Codruţa Kovesi a declarat într-un interviu pentru Libertatea că,…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More