Comunicate de presa

VERLA estimează o cifră de afaceri de 10 milioane de euro în 2019

VERLA, companie românească specializată în distribuția de materiale pentru industria publicitară, estimează că anul viitor va atinge pragul de 10 milioane de euro cifră de afaceri, în creștere cu 10% față de acest an, potrivit unui scenariu prudent de creștere. Compania, care anul viitor, va marca 25 de ani de la înființare are ca obiectiv principal extinderea portofoliului de produse pentru piața autohtonă cu produse inovative, în linie cu tendințele de pe piața internațională.

”2019 va fi, în opinia noastră, anul în care clienții se vor orienta tot mai mult către materiale textile, ca bază pentru producția publicitară. Extrem de versatil, materialul textil permite integrarea elementelor de design într-un concept unitar, un nou tip de personalizare a campaniilor publicitare prin crearea unor ansambluri unice, capabile să ofere o experiență diferită beneficiarilor finali” a declarat Viorel Verzea, președintele și fondatorul companiei.

Compania și-a propus să ofere clienților posibilitatea  de a vedea cum pot fi declinate, pe diferite suporturi, campanii de promovare sau amenajare a spațiilor interioare folosind materiale textile sau printr-un mix cu materialele clasice iar pentru aceasta va inaugura showroom-ul din București în primul trimestru al anului.

Potrivit fondatorului companiei,  dacă în urmă cu câțiva ani, piața era dominată de soluții clasice de signalistică sau promovare, în ultimii ani se pune tot mai mult accent pe ideea de design interior ca si soluție de comunicare și promovare a produselor sau serviciilor.

Fondată în urmă cu 25 de ani, Verla este unul dintre cei mai longevivi distribuitori de materiale destinate industriei publicitare din România, cu două hub-uri principale – în București și Cluj Napoca. Compania are 65 de angajați în cele două centre, mai mult de două treimi dintre aceștia având peste 10 ani vechime în firmă.  Verla furnizează pentru industria de publicitate din România materiale importate din Belgia, Spania, Marea Britanie, Polonia, Japonia. Germania, Coreea sau China și este în discuții cu furnizori din Statele Unite ale Americii.

Recent, fondatorii VERLA au decis să-și consolideze afacerile în nume propriu după ce negocierile pentru o posibilă tranzacție cu compania Antalis au fost închise din cauza diferențelor de viziune strategică pentru viitor ale celor două părți.

Articole recente

Mozaik Investments devine acționar majoritar al Genesis College, unul dintre cele mai mari businessuri educaționale private cu capital integral românesc

Firma de investiții Mozaik Investments anunță achiziția unei participații majoritare în cadrul Genesis College, una…

14 minute ago

Evoluții geopolitice mondiale în primul sfert al secolului XXI. România în acest context; Previziuni pentru 2050 (Corneliu Pivariu)

Autor: Corneliu Pivariu - General-maior (cu două stele) în retragere, expert in geopolitică și relații internaționale,…

31 de minute ago

Un vânzător de iluzii (Iulian Mareș)

Viktor Orban s-a aflat sâmbăta la Băile Tușnad, ca principal invitat al celei de-a 34-a…

55 de minute ago

PROIECT EDITORIAL FEL, DEDICAT PAMÂNTURILOR RARE: Ceriu (Teodora Mîndra)

Echipa Future Energy Leaders România, platforma de tineret al Comitetul Național Român al Consiliului Mondial…

o oră ago

Ședință CGMB: Masterplanul Velo București și proiecte privind modernizarea vehiculelor transportului în comun, pe ordinea de zi

Consilierii generali ai Capitalei se întrunesc în ședință, miercuri, de la ora 11:00, iar printre…

3 ore ago

Preţurile petrolului au crescut cu peste 3% marţi, pe fondul detensionării războiului comercial şi al presiunilor SUA asupra Rusiei

Preţurile petrolului au crescut marţi cu peste 3%, extinzând avansul de luni, în contextul unei…

3 ore ago

This website uses cookies.

Read More