Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzCompania care deţine Victoria’s Secret, L Brands, a anunţat miercuri cea de-a treia pierdere trimestrială şi a patra scădere consecutivă a vânzărilor (-37 %), după ce magazinele sale de lenjerie au fost nevoite să-şi închidă porţile, în contextul pandemiei de coronavirus care va determina închiderea definitivă a 250 de centre comerciale din SUA şi Canada, relatează EFE, potrivit Agerpres.
Compania a anunţat rezultatele ultimului său trimestru fiscal, care s-a încheiat la 2 mai, cu câştiguri per acţiune de 99 cenţi şi încasări de 1,65 miliarde de dolari.
Victoria’s Secret preconizează închiderea a 250 de magazine în SUA şi Canada în 2020, a anunţat L Brands, care plănuieşte şi închiderea permanentă a 50 de centre comerciale Bath & Body Works din SUA şi unul din Canada, potrivit informaţiilor publicate de companie.
“Intenţionăm să deschidem magazinele cu mare grijă, luând măsuri care să garanteze siguranţa clientelor şi asociaţilor noştri, precum şi respectarea normelor impuse de guvern”, a informat L Brands, care speră ca majoritatea magazinelor Victoria’s Secret să fie deschise până la sfârşitul lunii iulie.
ANRE a dispus inițierea unei acțiuni de control la operatorii de distribuție concesionari, în ceea…
ANRE a aprobat, în cadrul şedinţei Comitetului de Reglementare, Metodologia pentru stabilirea unui set de indicatori…
Acordul privind tarifele şi comerţul, convenit în 27 iulie de şeful Comisiei Europene, Ursula von…
Judecătorul Claudiu Drăgușin, membru al Consiliului Superior al Magistraturii, spune că măsurile anunțate marți de…
Preşedintele Donald Trump a declarat marţi în timpul unei vizite la noul său teren de…
Planurile de măsuri ale Guvernului pentru reducerea deficitului bugetar vizează, pe lângă reforma companiilor de…
This website uses cookies.
Read More