Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzCompania care deţine Victoria’s Secret, L Brands, a anunţat miercuri cea de-a treia pierdere trimestrială şi a patra scădere consecutivă a vânzărilor (-37 %), după ce magazinele sale de lenjerie au fost nevoite să-şi închidă porţile, în contextul pandemiei de coronavirus care va determina închiderea definitivă a 250 de centre comerciale din SUA şi Canada, relatează EFE, potrivit Agerpres.
Compania a anunţat rezultatele ultimului său trimestru fiscal, care s-a încheiat la 2 mai, cu câştiguri per acţiune de 99 cenţi şi încasări de 1,65 miliarde de dolari.
Victoria’s Secret preconizează închiderea a 250 de magazine în SUA şi Canada în 2020, a anunţat L Brands, care plănuieşte şi închiderea permanentă a 50 de centre comerciale Bath & Body Works din SUA şi unul din Canada, potrivit informaţiilor publicate de companie.
“Intenţionăm să deschidem magazinele cu mare grijă, luând măsuri care să garanteze siguranţa clientelor şi asociaţilor noştri, precum şi respectarea normelor impuse de guvern”, a informat L Brands, care speră ca majoritatea magazinelor Victoria’s Secret să fie deschise până la sfârşitul lunii iulie.
Statele Unite au revocat vizele a peste 6.000 de studenţi străini de la înăsprirea regulilor…
Lacul Vidraru se golește pentru că, prima dată după 50 de ani, hidrocentrala a intrat…
Boom-ul inteligenței artificiale, la care Sam Altman, CEO-ul OpenAI, a contribuit cu ChatGPT, la sfârșitul…
SIPEX, unul dintre cei mai mari distribuitori de materiale și finisaje pentru construcții din România,…
ELECTROMAGNETICA S.A., cu sediul în Str. Calea Rahovei, nr. 266-268, București, sector 5, înregistrată la…
Generalul David Allvin, aflat la conducerea Forţelor Aeriene ale Statelor Unite, îşi va părăsi funcţia…
This website uses cookies.
Read More