Update articol:

Vodafone România și Amdocs au dezvoltat împreună platforma Digital Experience pentru digitalizarea experienței în retail într-o lume a comunicării convergente  

Catalin Buliga, Vodafone Romania

Amdocs (NASDAQ: DOX) anunță parteneriatul dintre Vodafone România și Amdocs ce a condus la dezvoltarea platformei Digital Experience în vederea digitalizării experienței în zona de retail. Acest lucru va oferi Vodafone România posibilitatea de a avea o imagine completă a clienților în mai multe puncte de interacțiune, integrând în același timp produse de comunicații fixe și mobile într-un produs convergent destinat zonei de retail. Proiectul a inclus migrarea mai multor componente și capabilități importante în cloud-ul Amazon, potrivit unui comunicat de presă.

Proiectul este o etapă importantă în strategia Vodafone România de a deveni o companie de tehnologie în domeniul comunicațiilor, unde capabilitățile interne puternice în ceea ce privește ingineria software au permis un nou model de parteneriat cu Amdocs. Prin transformarea digitală a experienței în zona de retail, Vodafone România poate înțelege mai bine experiența clienților săi cu ajutorul sistemelor inteligente pentru a interacționa cu aceștia într-o manieră mai orientată, mai personalizată și mai eficientă.

Cătălin Buliga, Director de Tehnologie, Vodafone România a declarat: “Într-o lume cu un ritm accelerat al digitalizării, capabilitatea noastră internă de inginerie software a devenit esențială pentru viitorul nostru. Platforma Digital Experience pe care am dezvoltat-o împreună cu Amdocs este un exemplu de răspuns la provocarea transformărilor masive din domeniul IT necesare pentru digitalizare, prin adăugarea unei componente digitale la sistemul BSS existent pentru a obține rapid beneficiile digitalizării, pentru noi și pentru clienții noștri. Acest lucru a transformat rapid modul în care interacționăm cu clienții. Amdocs este un partener tradițional, de încredere și foarte experimentat al Vodafone, iar parteneriatul nostru din România ne-a permis să ne îndeplinim viziunea de a deveni un lider în experiența clienților.”

Anthony Goonetilleke, Group President of Media, Network & Technology, Amdocs a declarat: “Organizațiile care se concentrează pe experiența clienților depășesc piața cu o marjă semnificativă. Având posibilitatea de a implementa soluțiile digitale ale Amdocs în cadrul oricărui sistem digital al afacerii, Vodafone România a digitalizat experiența clienților săi, ceea ce va ajuta la modernizarea și eficientizarea canalelor de retail, la definirea pachetului potrivit de servicii, toate acestea cu o productivitate sporită. Suntem mândri să fim partenerii Vodafone România în călătoria lor de transformare digitală”.

BVB | Știri BVB
COMPA S. A. (CMP) (12/12/2025)

Proiect de divizare partiala - Incetare

FARMACEUTICA REMEDIA SA (RMAH) (12/12/2025)

Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014

JUDETUL BIHOR (BIH27) (12/12/2025)

Plata cupon 30 si rambursare rata principal 30 & calcul rata dobanda pentru cuponul 31