Comunicate de presa

Vodafone România și Amdocs au dezvoltat împreună platforma Digital Experience pentru digitalizarea experienței în retail într-o lume a comunicării convergente  

Amdocs (NASDAQ: DOX) anunță parteneriatul dintre Vodafone România și Amdocs ce a condus la dezvoltarea platformei Digital Experience în vederea digitalizării experienței în zona de retail. Acest lucru va oferi Vodafone România posibilitatea de a avea o imagine completă a clienților în mai multe puncte de interacțiune, integrând în același timp produse de comunicații fixe și mobile într-un produs convergent destinat zonei de retail. Proiectul a inclus migrarea mai multor componente și capabilități importante în cloud-ul Amazon, potrivit unui comunicat de presă.

Proiectul este o etapă importantă în strategia Vodafone România de a deveni o companie de tehnologie în domeniul comunicațiilor, unde capabilitățile interne puternice în ceea ce privește ingineria software au permis un nou model de parteneriat cu Amdocs. Prin transformarea digitală a experienței în zona de retail, Vodafone România poate înțelege mai bine experiența clienților săi cu ajutorul sistemelor inteligente pentru a interacționa cu aceștia într-o manieră mai orientată, mai personalizată și mai eficientă.

Cătălin Buliga, Director de Tehnologie, Vodafone România a declarat: “Într-o lume cu un ritm accelerat al digitalizării, capabilitatea noastră internă de inginerie software a devenit esențială pentru viitorul nostru. Platforma Digital Experience pe care am dezvoltat-o împreună cu Amdocs este un exemplu de răspuns la provocarea transformărilor masive din domeniul IT necesare pentru digitalizare, prin adăugarea unei componente digitale la sistemul BSS existent pentru a obține rapid beneficiile digitalizării, pentru noi și pentru clienții noștri. Acest lucru a transformat rapid modul în care interacționăm cu clienții. Amdocs este un partener tradițional, de încredere și foarte experimentat al Vodafone, iar parteneriatul nostru din România ne-a permis să ne îndeplinim viziunea de a deveni un lider în experiența clienților.”

Anthony Goonetilleke, Group President of Media, Network & Technology, Amdocs a declarat: “Organizațiile care se concentrează pe experiența clienților depășesc piața cu o marjă semnificativă. Având posibilitatea de a implementa soluțiile digitale ale Amdocs în cadrul oricărui sistem digital al afacerii, Vodafone România a digitalizat experiența clienților săi, ceea ce va ajuta la modernizarea și eficientizarea canalelor de retail, la definirea pachetului potrivit de servicii, toate acestea cu o productivitate sporită. Suntem mândri să fim partenerii Vodafone România în călătoria lor de transformare digitală”.

Articole recente

Oficialii americani și chinezi poartă discuții în Spania cu privire la problemele comerciale și termenul limită pentru TikTok

Oficialii americani și chinezi au început duminică la Madrid discuțiile privind relațiile comerciale tensionate, termenul…

4 ore ago

Rusia își demonstrează puterea militară cu rachete hipersonice și bombardiere în timpul exercițiilor militare – Reuters

Rusia a declarat duminică că a lansat o rachetă de croazieră hipersonică Zircon (Tsirkon) către…

4 ore ago

MAE: Ambasadorul Federaţiei Ruse, convovocat în legătură cu încălcarea spaţiului aerian al României

Din dispoziţia ministrului afacerilor externe, ambasadorul Federaţiei Ruse la Bucureşti a fost convocat, sâmbătă, la…

4 ore ago

Partidul de extremă dreapta AfD se preconizează că va înregistra câștiguri la  alegerile din Renania de Nord-Westfalia

Alegerile din cel mai populat land german reprezintă primul test important la urne pentru Friedrich…

8 ore ago

Elon Musk a cerut dizolvarea parlamentului şi schimbarea guvernului britanic într-un mesaj video transmis la mitingul extremei dreapta de la Londra

Miliardarul Elon Musk a cerut „dizolvarea parlamentului” şi „schimbarea guvernului” în Marea Britanie adresându-se sâmbătă…

9 ore ago

This website uses cookies.

Read More