Asigurari

Volumul total al primelor brute subscrise în 2024 de companiile Uniqa a fost de  143,5 milioane euro, în creștere cu 20%; Profit de 15,9 milioane euro

Volumul total al primelor brute subscrise de UNIQA Asigurări și UNIQA Asigurări de viață a atins  nivelul de 143,5 milioane euro, în 2024, marcând astfel un avans de 20% comparativ cu anul anterior. Profitul total statutar înainte de impozitare a ajuns la nivelul de 15,9 milioane euro, susținut de o contribuție semnificativă din zona asigurărilor generale, potrivit unui comunicat.

Asigurările non-auto au generat vânzări de aproape 64 milioane euro, cu un avans de 9% față de 2023, menținându-și rolul important pentru dezvoltarea activității UNIQA în mod durabil. Segmentul asigurărilor pentru locuință a înregistrat o creștere de 11% în zona clienților retail. În 2024, UNIQA a lansat o variantă îmbunătățită a produsului de asigurare facultativă, ce oferă protecție financiară extinsă pentru numeroase riscuri ce pot afecta locuința și bunurile.

Asigurările de accidente, segment cu potențial semnificativ de dezvoltare la nivelul portofoliului companiei, au înregistrat un avans de peste 80% al vânzărilor în zona clienților retail și bancassurance conform rezultatelor de la finalul anului 2024, comparativ cu anul anterior.

Pe segmentul asigurărilor de călătorie, UNIQA a continuat să își dezvolte activitatea, atât prin soluții pentru călătoriile pe termen scurt, cât și pentru clienții care călătoresc în mod frecvent, prin noul produs de tip abonament anual, oferit în parteneriat cu Raiffeisen Bank, accesibil clienților bâncii în format digital, prin aplicația de mobile banking.

Pentru asigurările facultative auto CASCO, vânzările s-au menținut în 2024 un nivel apropiat de cel înregistrat în anul precedent, îmbunătățirea continuă a calității portofoliului și serviciilor oferite pe fiind prioritare pentru strategia UNIQA pe acest segment.

În zona asigurărilor pentru companii, UNIQA a raportat creșteri semnificative în asigurările tehnice (+13%), răspunderi (+11%), CARGO (+10%).

Asigurările affinity reprezintă un segment dinamic și inovator la nivelul portofoliului UNIQA, pe care compania a înregistrat un avans de 28% în vânzări în 2024 față de 2023, dezvoltând parteneriatele strategice alături de retaileri importanți din România.

„Anul 2024 a fost unul de referință pentru UNIQA. Am marcat 15 ani de activitate în România, continuând să ne consolidăm poziția pe piața locală și să ne extindem impactul la nivel regional. Creșterea pe segmentele de asigurări non-auto, precum cele pentru locuință și sănătate, alături de diversificarea soluțiilor pentru asigurările de călătorie, reflectă angajamentul nostru de a răspunde nevoilor clienților prin produse inovatoare și relevante. În același timp, alăturarea companiilor UNIQA din România la Regiunea SEE, una dintre principalele regiuni din cadrul Grupului UNIQA, reprezintă un pilon esențial în strategia noastră de dezvoltare durabilă. Această abordare nu doar că susține creșterea operațiunilor noastre, dar contribuie și la îmbunătățirea experienței clienților din întreaga regiune. De asemenea, am continuat să dezvoltăm segmentul asigurărilor pentru companii, oferind soluții personalizate pentru riscurile specifice fiecărui domeniu de activitate. În acest mod, dorim să contribuim la gestionarea mai eficientă a riscurilor prin soluții complete și flexibile, care sprijină succesul și stabilitatea pe termen lung a afacerilor.” a declarat Paul Cazacu, Președinte Directorat – CEO UNIQA Asigurări.

Pentru asigurările de viață, UNIQA a înregistrat în 2024 un volum total al primelor brute subscrise de 51,7 milioane euro, marcând o creștere de 47% față de 2023. Această evoluție reflectă angajamentul constant al UNIQA de a îmbunătăți experiența clienților și de a răspunde nevoilor financiare ale acestora într-un mod personalizat.

„Asigurările de viață au continuat să evolueze printr-o creștere semnificativă a volumului primelor brute subscrise, consolidând relațiile cu clienții și răspunzând nevoilor lor financiare într-un mod personalizat și eficient. Dezvoltarea parteneriatelor strategice în zona bancară, precum și a soluțiilor de asigurare inovatoare și relevante a fost esențială pentru aceste rezultate”, a adăugat Mihaela Stroia, Președinte Directorat – CEO UNIQA Asigurări de viață.

Articole recente

Un cutremur puternic cu magnitudinea 6,1 în largul coastelor Greciei

Un cutremur puternic cu magnitudinea de 6,1 a lovit Grecia miercuri dimineață devreme, epicentrul fiind…

45 de minute ago

Albania/ Victorie la parlamentare a socialiştilor conduşi de premierul Edi Rama (rezultate oficiale)

Partidul Socialist al premierului albanez Edi Rama a câştigat peste 52% din voturi la alegerile…

2 ore ago

Administraţia Trump retrage încă 450 de milioane de dolari din granturile Universităţii Harvard

Guvernul american a tăiat marţi încă 450 de milioane de dolari din subvenţiile acordate Universităţii…

2 ore ago

Franţa/ Macron asigură că “nu s-a gândit” la viitorul său după 2027

Preşedintele francez Emmanuel Macron a afirmat marţi seară că nu s-a "gândit" la ce va…

2 ore ago

Kabulul pregătit să ajute Washingtonul care doreşte expulzarea a mii de afgani

Guvernul taliban a afirmat marţi că este pregătit să "dialogheze" cu administraţia Trump cu privire…

2 ore ago

Gaza: “Ceea ce face guvernul Benjamin Netanyahu astăzi este inacceptabil”, “este o ruşine”, afirmă Macron

"Ceea ce face guvernul lui Benjamin Netanyahu astăzi (în Fâşia Gaza) este inacceptabil", "este o…

2 ore ago