Comunicate de presa

WhatsApp Banking pentru antreprenorii care lucrează cu Banca Transilvania 

Antreprenorii care lucrează cu Banca Transilvania pot afla informaţii despre conturile firmei de la chatbot-ul Raul inclusiv pe WhatsApp, pe lângă Facebook Messenger sau Skype, cum era până acum. Informaţii precum IBAN, soldul contului, cecuri şi bilete la ordin pot fi aflate instant, 24h/7, prin telefon, potrivit unui comunicat de presă.

Banca Transilvania precizează: “Ca şi alte proiecte anunţate de bancă în martie şi aprilie a.c., lansarea a fost prioritizată de BT pentru a ajuta clienţii să facă #bankingdeacasă, de această dată prin una dintre cele mai familiare aplicaţii de pe telefon, WhatsApp. Prin chatbot, banca şi clienţii se întâlnesc online, acolo unde aceştia sunt deja, iar printre mesaje către prieteni sau familie, îi pot scrie şi lui Raul.

Raul este primul chatbot pentru antreprenori din România, lansat în 2018. Acum a devenit inclusiv primul chatbot care comunică prin WhatsApp informaţii financiare, iar pentru dezvoltarea lui Banca Transilvania a colaborat cu Vonage şi cu Druid. Vonage este lider global pe piaţa soluţiilor de business în cloud, specializat pe soluţii de comunicare de tip mesagerie, chat, social media, video şi voce, iar Druid este companie românească specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali, cu care BT colaborează deja şi pentru alte proiecte digitale.

Pentru a comunica prin WhatsApp cu Raul, este necesară salvarea în agendă a numărului de telefon 0757 080 006.

Ce informaţii pot afla antreprenorii de la chatbotul Raul:

  • soldul contului curent şi a cardului în lei și valută;
  • IBAN-ul contui curent şi a contului de card lei și valută; 
  • soldul punctelor de loialitate pentru cardurile de credit;
  • obligațiile de plată la cardurile de credit, respectiv la credite;
  • despre cecurile şi bilete la ordin de plată;  
  • popriri pe cont;
  • despre pachetul NELIMITAT în rețeaua BT și extraopţiuni;
  • cursul valutar.

Securizarea informaţiilor este făcută de WhatsApp, prin criptare integrală.

Până acum, Raul a oferit antreprenorilor aproape 270.000 de răspunsuri, în special prin Facebook. Ei au fost cel mai interesanţi de informaţii despre soldul conturilor şi cu privire la obligaţiile de plată pentru carduri.  

Banca Transilvania are cinci chatboţi în echipă, dintre care trei sunt asistenţi online pentru clienţi: Raul, Livia – pentru clienţii persoane fizice şi Ino – care ajută cu informaţii despre amânarea ratelor”.

Articole recente

ANPC: Consumatorii români au drepturi sporite în cadrul abonamentelor Wizz Air datorită Centrului European al Consumatorilor din România

Centrul European al Consumatorilor din România (ECC Romania) - direcție în cadrul Autorității Naționale pentru…

24 de minute ago

Consolidarea bugetară – între urgență și ajustare graduală (Cosmin Marinescu)

Cu puține zile în urmă, România a primit confirmarea, din partea agențiilor de rating, că…

29 de minute ago

Justin Timberlake anunţă că suferă de boala Lyme, la scurt timp după prestații dezamăgitoare, inclusiv în România, la Electric Castle

Starul pop Justin Timberlake, în vârstă de 44 de ani, îşi anunţă joi fanii că…

58 de minute ago

ANUNT PRIVIND OFERTA PUBLICA DE CUMPARARE DE ACTIUNI INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A.

Numele si sediul Societatii Vizate INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A.,  societate pe actiuni, inregistrata si functionand…

o oră ago

România intra în ultima lună de vară cu preţuri mai mari

România intra în ultima lună de vară cu preţuri mai mari la multe categorii de…

2 ore ago

Gaza: “Catastrofa umanitară depăşeşte imaginaţia”, declară ministrul de externe german

Ministrul de externe german Johann Wadephul a cerut joi guvernului israelian să permită o "ameliorare…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More