(conform solicitării acționarului Statul Român reprezentat prin Secretariatul General al Guvernului în conformitate cu art.11 alin.(5) din O.U.G. nr.68/2019)
Directoratul C.N.T.E.E. „Transelectrica”–SA, societate administrată în sistem dualist, cu sediul social în str. Olteni nr. 2–4, clădirea „PLATINUM Center”, sector 3, București, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/8060/2000, Cod Unic de Înregistrare 13328043, (“Compania” sau „CNTEE „Transelectrica”-S.A.”), având în vedere solicitarea acționarului Statul Român reprezentat prin Secretariatul General al Guvernului în conformitate cu art.11 alin.(5) din O.U.G. nr.68/2019, deținător a 43.020.309 acțiuni reprezentând 58,6882% din capitalul social al Companiei, formulată prin adresa nr. 20/2092/M.A. din 06.02.2025 (înregistrată în cadrul Transelectrica cu nr. 5038 din 06.02.2025),
în temeiul art.1171 din Legea societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, art.105 alin.(3) din Legea nr. 24/2017 privind emitenţii de instrumente financiare şi operaţiuni de piaţă, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale art.189 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață, cu modificările și completările ulterioare,
completează ordinea de zi a Adunării generale ordinare a acționarilor care va avea loc în data de 24 februarie 2025, ora 10.00, în Bucureşti, Sector 3, str. Olteni nr. 2 – 4, clădirea „PLATINUM Center” etaj 11, Sala de şedințe nr. 1112, publicată inițial în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, nr. 309/23.01.2025 și în ziarul Financial Intelligence din data de 23.01.2025, cu următorul puncte:
„1. Aprobarea efectuării de către C.N.T.E.E. Transelectrica S.A. a unor operațiuni și servicii financiare la care se referă prevederile art. XXIII din O.U.G. nr. 138/2024 pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul fiscal-bugetar, precum și pentru reglementarea altor măsuri”
„2. Aprobarea achiziționării de către Compania Națională de Transport al Energiei Electrice „Transelectrica”–S.A. a serviciilor de asistență juridică și reprezentare în fața instanțelor de judecată în vederea apărării intereselor Companiei în cauza ce face obiectul dosarului nr. 28414/3/2024, în limita a 50.000 lei, fiind incluse toate cheltuielile ocazionate cu reprezentarea în instanță până la pronunțarea unei sentințe definitive”.
Astfel, pentru ședința ordinară convocată pentru data de 24 februarie 2025, ora 10.00, în Bucureşti, Sector 3, str. Olteni nr. 2 – 4, clădirea „PLATINUM Center” etaj 11, Sala de şedințe nr. 1112, pentru toți acționarii înregistrați în Registrul acționarilor Companiei la sfârșitul zilei de 14 februarie 2025, va fi următoarea
ORDINE DE ZI:
- Aprobarea efectuării de către C.N.T.E.E. Transelectrica S.A. a unor operațiuni și servicii financiare la care se referă prevederile art. XXIII din O.U.G. nr. 138/2024 pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul fiscal-bugetar, precum și pentru reglementarea altor măsuri;
- Aprobarea achiziționării de către Compania Națională de Transport al Energiei Electrice „Transelectrica”–S.A. a serviciilor de asistență juridică și reprezentare în fața instanțelor de judecată în vederea apărării intereselor Companiei în cauza ce face obiectul dosarului nr. 28414/3/2024, în limita a 50.000 lei, fiind incluse toate cheltuielile ocazionate cu reprezentarea în instanță până la pronunțarea unei sentințe definitive;
- Numirea societății PKF FINCONTA S.R.L. în calitate de auditor financiar al Companiei Naționale de Transport al Energiei Electrice „Transelectrica”–S.A. pentru o perioadă de 12 luni, dar nu mai târziu de 31.12.2025;
- Aprobarea efectuării unor operațiuni și servicii financiare la care se referă prevederile art. XXIII din OUG nr. 138/2024 pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul fiscal-bugetar, precum și pentru reglementarea altor măsuri;
- Aprobarea achiziționării de către Compania Națională de Transport al Energiei Electrice „Transelectrica”–S.A. a serviciilor de asistență juridică și reprezentare în fața instanțelor de judecată în vederea apărării intereselor Companiei în cauza ce face obiectul dosarului nr. 28414/3/2024;
- Aprobarea conținutului actului adițional la contractul de mandat încheiat între membrii Consiliului de Supraveghere și societate prin includerea indicatorilor aprobați prin Hotărârea Adunării Generale a Acționarilor nr. 1/15.01.2025 și împuternicirea reprezentantului Secretariatului General al Guvernului în Adunarea Generală a Acționarilor pentru a semna în numele Companiei actele adiționale la contractele de mandat cu persoanele numite în calitate de membri ai Consiliului de Supraveghere;
- Stabilirea datei de 18 martie 2025 ca dată de înregistrare a acționarilor asupra cărora se vor răsfrânge efectele Hotărârii Adunării Generale Ordinare a Acționarilor;
- Împuternicirea președintelui de ședință pentru semnarea Hotărârii Adunării generale ordinare a acționarilor, precum și a documentelor necesare privind înregistrarea și publicarea Hotărârii Adunării Generale Ordinare a Acționarilor, potrivit prevederilor legale.
În cazul în care nu se va întruni cvorumul necesar la data menționată, Adunarea generală ordinară a acționarilor se va ține la data de 25 februarie 2025, ora 10.00, în Bucureşti, Sector 3, str. Olteni nr. 2 – 4, clădirea „PLATINUM Center” etaj 11, Sala de şedințe nr. 1112, cu aceeași ordine de zi.
Informații suplimentare se pot obține la telefon +40722.314.610, Irina Răcănel – secretar tehnic al Adunării generale a acționarilor.