Update articol:

Afacerea Nordis – 8 milioane lei cheltuiți pe marketing agresiv: presă, Facebook, Google, FRF

Afacerea Nordis – 8 milioane lei cheltuiți pe marketing agresiv: presă, Facebook, Google, FRF
 - poza 1

Membrii rețelei Nordis au pus la punct un program de marketing agresiv, care a vizat toate canalele de comunicare posibile, pentru a câștiga încrederea potențialilor clienți, susține Direcția de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism.

În referatul trimis în instanță de DIICOT, procurorii detaliază sumele cheltuite de Compania Nordis pentru publicitate.

‘Așa cum s-a precizat în debutul situației de fapt, pentru câștigarea încrederii potențialilor clienți și crearea imaginii unui business de succes, s-a pus la punct un program de marketing agresiv, care a vizat toate canalele de comunicare posibile, sens în care 8.380.355 lei au fost cheltuiți pentru publicitate, din care 5.114.040 prin instituții media private, 1.672.706 lei către Facebook și 1.593.609 lei către Google. În aceeași paradigmă se regăsesc și sponsorizări în valoare de 4.286.462 lei, din care cea mai importantă este cea acordată Federației Române de Fotbal, în fapt tot un mijloc de publicitate’, arată procurorii.

Procurorii solicită Curții de Apel București arestarea preventivă a 11 inculpați din gruparea Nordis, printre care Laura Vicol, Vladimir Ciorbă și Gheorghe Poștoacă, ultimii doi fiind acționari principali la Nordis Group.

BVB | Știri BVB
INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. (INFINITY) (07/11/2025)

Autorizare A.S.F. actualizare Act Constitutiv

S.N.T.G.N. TRANSGAZ S.A. (TGN) (07/11/2025)

Semnare solicitare aprobare Ruta 2 si Ruta 3

OIL TERMINAL S.A. (OIL) (07/11/2025)

Hotarari AGA O 07.11.2025

Digi Communications N.V. (DIGI) (07/11/2025)

Detalii conferinta investitori - prezentare rezultate financiare T3 2025