Anunturi / Note de informare

AGROLAND AGRIBUSINESS SA – CONVOCATOR AGOA și AGEA

Societatea AGROLAND AGRIBUSINESS SA (în continuare „Societatea”), cu sediul în sat Pielești, com. Pielești, T44, P43, jud. Dolj, nr. de înregistrare la Registrul Comerţului J16/1009/2017, cod unic de înregistrare RO37478862, având un capital social subscris și vărsat de 569.573 lei, prin administrator unic Florin Radu,

În temeiul Legii Societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare („Legea Societăților”), Legii nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață, cu modificările și completările ulterioare („Legea nr. 24/2017”), Regulamentului nr. 5/2018 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață, cu modificările și completările ulterioare („Regulamentul nr. 5/2018”) și a actului constitutiv al Societății („Actul Constitutiv”),

CONVOACĂ

Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor („AGOA”) pentru data de 29.04.2025, ora 15:00 la adresa sediului social al Societății din loc. Pielești, str. Calea București, nr. 136/1, jud. Dolj. În caz de neîntrunire a cvorumului necesar la prima convocare, o a doua ședință a AGOA se va desfășura în data de 30.04.2025, orele 15:00, în același loc și cu aceeași ordine de zi și având aceeași Dată de Referință;

și

Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor („AGEA”) pentru data de 29.04.2025, ora 15:30 la adresa sediului social al Societății din loc. Pielești, str. Calea București, nr. 136/1, jud. Dolj. În caz de neîntrunire a cvorumului necesar la prima convocare, o a doua ședință a AGEA se va desfășura în data de 30.04.2025, orele 15:30, în același loc și cu aceeași ordine de zi și având aceeași Dată de Referință.

La AGOA și AGEA pot participa toți acționarii Societății înregistrați în registrul acționarilor, ținut de Depozitarul Central S.A., la sfârșitul zilei de 17.04.2025, stabilită ca dată de referință („Data de Referință”). 

ORDINEA DE ZI PENTRU ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ACȚIONARILOR

  1. Prezentarea, discutarea și aprobarea situațiilor financiare anuale întocmite pentru exercițiul financiar încheiat la 31 decembrie 2024, pe baza raportului Administratorului unic și a raportului auditorului independent.
  2. Descărcarea de gestiune a Administratorului unic pentru exercițiul financiar aferent anului 2024, pe baza rapoartelor prezentate.
  3. Prezentarea, discutarea și aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru exercițiul financiar 2025.
  4. Repartizarea profitului net statutar al Societății realizat în anul financiar 2024 în sumă de 2.020.424 lei, profit nerepartizat cu scopul de a fi in reinvestit în dezvoltarea companiei.
  5. Prelungirea până la data de 30.04.2026 a mandatului auditorului EXPERT IGNEA NICOLAE S.R.L., cu sediul social situat în Timișoara, strada Simion Bărnuțiu nr. 71, ap. 2, jud. Timiș, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Timiș sub nr. J35/1277/2001, având cod de înregistrare fiscală la DGFPCFS Timiș 14290974, autorizație nr. 208/23.05.2002 la Camera Auditorior Financiari din România.
  6. Desemnarea administratorului unic pentru un mandat de patru ani, respectiv până la data de 30.04.2029.

Propunerea societății este dl. Radu Florin.

Data limită până la care se pot face propuneri de candidaturi pentru funcția de administrator, conform art. 187 alin. (8) din Regulamentul ASF nr. 5 / 2018, este 17.04.2025, ora 12:00 (data primirii la societate). 

  1. Stabilirea remunerației administratorului unic pentru anul 2025 la nivelul anului anterior.
  2. Aprobarea datei de 29.05.2025 ca dată de înregistrare și a datei de 28.05.2025 ca ex-date pentru identificarea acționarilor asupra cărora se vor răsfrânge efectele hotărârilor adoptate de către AGOA.
  3. Împuternicirea administratorului unic Florin Radu ca, în numele și pe seama Societății, cu putere și autoritate deplină, să semneze hotărârea AGOA și, cu posibilitatea de subdelegare, să depună, să solicite publicarea în Monitorul Oficial al României partea a IV-a hotărârii, să ridice orice documente, să îndeplinească orice formalități necesare în fața Oficiului Registrului Comerțului, precum și în fața oricărei alte autorități, instituții publice, persoane juridice sau fizice, precum și să execute orice operațiuni, în vederea aducerii la îndeplinire și asigurării opozabilității hotărârilor ce urmează să fie adoptate de către AGOA.

ORDINEA DE ZI PENTRU ADUNAREA GENERALĂ EXTRAORDINARĂ A ACȚIONARILOR 

  1. Împuternicirea administratorului unic de a majora capitalul social în următorii patru ani, printr-una sau mai multe operațiuni, cu suma de 85.435 lei (capital autorizat), de la 573 lei până la 665.008 lei, prin emiterea de noi acţiuni în schimbul aporturilor.
  2. Împuternicirea administratorului unic de a ridica dreptul de preferinţă în cadrul operaţiunilor prevăzute la pct. 1 de mai sus, pentru a fi oferite spre subscriere în cadrul unor plasamente private sau oferte publice de vânzare.
  3. Împuternicirea administratorului unic de a modifica și semna Actul constitutiv, ori de câte ori este necesar, urmare implementării pct. 1 și 2 de mai sus și de a face toate demersurile în vederea înregistrării sale la Registrul Comerțului, inclusiv să numească persoanele care vor îndeplini toate formalitățile necesare în vederea aducerii la îndeplinire a pct. 1 și 2 de mai sus.
  4. Actualizarea adresei societății conform modificării Nomenclatorului stradal, astfel cum numele și numărul străzii este menționat în adresa Primăriei Pielești nr. 836/23.01.2025, noua adresă a Societății fiind str. Calea București, nr. 136/1, comuna Pielești, județul Dolj, precum și împuternicirea administratorului unic de a actualiza în consecință și de a semna Actul constitutiv.
  5. Emisiunea de obligațiuni corporative, neconvertibile în acțiuni, negarantate, necondiționate și nesubordonate, cu o valoare nominală maximă totală de 10 milioane de lei sau echivalentul în EUR sau USD, în cazul emiterii lor într-una din aceste monede, cu o rată a dobânzii fixă sau variabilă, după caz, cu o scadență de minim 3 ani și maxim 7 ani, în una sau mai multe tranșe, în una sau mai multe tranșe (runde de emisiune) ce poate (pot) avea loc în următoarele 24 de luni de la data publicării în Monitorul Oficial al României a prezentei hotărâri AGEA, , precum și vânzarea acestora printr-un(a) sau mai multe plasamente private (o ofertă adresată unui număr mai mic de 150 de persoane fizice sau juridice, altele decât investitori calificați, pe stat membru al UE) ori oferte publice.
  6. Admiterea la tranzacționare a obligațiunilor emise conform pct. 5 de mai sus în cadrul sistemului multilateral de tranzacționare (SMT) administrat de Bursa de Valori București (BVB) și împuternicirea administratorului unic de întreprinde toate acțiunile și formalitățile necesare, utile și/sau oportune în scopul admiterii acestora.
  7. Împuternicirea administratorului unic, cu posibilitatea de subdelegare acolo unde este posibil:

a. să emită orice hotărâre și să îndeplinească orice acte și fapte juridice necesare, utile și/sau oportune pentru aducerea la îndeplinire a pct. 5 si 6 de mai sus cu privire la inclusiv, fără a se limita la, negocierea, stabilirea și aprobarea valorii de emisiune a obligațiunilor, prețului de emisiune în conformitate cu condițiile pieței, precum și alți termeni și condiții finale ale obligațiunilor, a condițiilor contractuale, de tragere, de rambursare anticipată, a dobânzilor, a taxelor și tarifelor, a garanțiilor, acordarea oricărui tip de garanții reale, selectarea intermediarilor pentru plasamentul privat ori oferta publică de vânzare, asigurarea redactării și publicării, dacă e cazul, a oricărui memorandum sau alt document de ofertă, aprobarea altor locuri de listare față de cel menționat la pct 6 de mai sus, precum și negocierea, aprobarea și semnarea oricăror acte ce au legătură cu plasamentul privat ori oferta publică de vânzare și admiterea, negocierea și semnarea oricăror contracte cu intermediari și consultanți și îndeplinirea oricăror acte și fapte juridice necesare;

b. să aprobe orice contracte și/sau aranjamente privind obligațiunile și/sau admiterea sau orice alte aranjamente, contracte de garanție, angajamente de garantare, memorandum sau alt document de ofertă, orice contracte de subscriere, vânzare, agenție, trust, de consultanță, certificate, declarații, registre, notificări, acte adiționale și orice alte acte și documente necesare, să îndeplinească orice formalități și să autorizeze și/sau să execute orice alte acțiuni necesare pentru a da efecte depline emisiunii de bligațiuni și/sau admiterii, garanțiilor aferente, după caz, și să împuternicească reprezentanți ai Societății pentru a semna orice astfel de documente, a îndeplini orice astfel de formalități și a îndeplini orice astfel de acțiuni; și

  1. Împuternicirea administratorului unic de a evalua oportunități de achiziție a unor active imobilizate, inclusiv în a emite oferte angajante potențialilor parteneri, în vederea dezvoltării și diversificării afacerii, și de a încheia acte de dobândire a unor astfel de active imobilizate identificate, a căror valoare depășește, individual sau cumulat, pe durata unui exercițiu financiar, 20% din totalul activelor imobilizate, mai puțin creanțele în limită maximă de 5.000.000 lei sau echivalentul în valută la data contractării.
  2. Împuternicirea administratorului unic în vederea constituirii în garanție a unor active din categoria activelor imobilizate ale Societății sau care urmează a fi dobândite, a căror valoare depășește, individual sau cumulat, pe durata unui exercițiu financiar, 20% din totalul activelor imobilizate, mai puțin creanțele, astfel cum vor fi ele solicitate de și negociate cu instituții bancare, instituții de credit și/sau alte instituții financiar bancare sau nebancare sau cu orice alte entități permise de lege în vederea contractării unui credit sau mai multe, în limită maximă de 5.000.000 lei sau echivalent în valută, în scopul dezvoltării societății, precum și mandatarea administratorului unic de a purta negocieri asupra condițiilor de împrumut, de a selecta entitatea creditoare și de a semna oriunde este necesar, având putere discreționară de a stabili bunurile ce vor constitui garanție.
  3. Împuternicirea administratorului unic de a evalua oportunități de parteneriat, francizare sau fuziuni și achiziții, inclusiv în a emite oferte neangajante potențialilor parteneri în vederea dezvoltării și diversificării afacerii și de a încheia acorduri de achiziție de acțiuni la alte societăți, cu plata parțial sau integral în acțiuni emise de societate, achiziții ce depășesc 20% din totalul activelor imobilizate, mai puţin creanţele, dar nu mai mult de 30% din acestea din urmă.
  4. Ratificarea Deciziei administratorului unic nr. 21/10.03.2025 prin care s-a contractat, suplimentat și prelungit facilitatea de credit descoperit de cont de la Raiffeisen Bank SA, în sumă de 6.000.000 lei, pentru o perioadă de 12 luni, astfel cum a fost garantat și împuternicirea administratorului unic pentru o perioadă de patru ani, de a prelungi și suplimenta cu 50% facilitatea de credit și garanțiile ce o însoțesc.
  5. Aprobarea datei de 29.05.2025 ca dată de înregistrare și a datei de 28.05.2025 ca ex-date pentru identificarea acționarilor asupra cărora se vor răsfrânge efectele hotărârilor adoptate de către AGEA.
  6. Împuternicirea administratorului unic Florin Radu ca, în numele și pe seama Societății, cu putere și autoritate deplină, să semneze hotărârea AGEA, și, cu posibilitatea de subdelegare, să depună, să solicite publicarea în Monitorul Oficial al României partea a IV-a hotărârii, să ridice orice documente, să îndeplinească orice formalități necesare în fața Oficiului Registrului Comerțului, precum și în fața oricărei alte autorități, instituții publice, persoane juridice sau fizice, precum și să execute orice operațiuni, în vederea aducerii la îndeplinire și asigurării opozabilității hotărârilor ce urmează să fie adoptate de către AGEA.

INFORMAȚII GENERALE CU PRIVIRE LA AGA

La data convocării Adunărilor Generale ale Acționarilor, capitalul social al societății este de 569.573 lei divizat în 5.695.730 acțiuni nominative, comune, dematerializate cu o valoare nominală de 0,1 lei /acțiune, fiecare acțiune dând dreptul la 1 (un) vot în ședințele Adunării Generale ale Acționarilor..

Drepturi ale acționarilor cu privire la AGA

Materialele informative și întrebări. Începând cu data de 29.03.2025 și până la data stabilită pentru întrunirea AGA, acționarii pot obține, la adresa societății str. Calea București, nr. 136/1, comuna Pielești, județul Dolj, 207450, în fiecare zi lucrătoare, sau de pe pagina de internet a acesteia https://agribusiness.agroland.ro/investitori documentele care privesc desfășurarea ședinței Adunărilor Generale, precum: convocatorul AGA, numărul total al acțiunilor emise și al drepturilor de vot la data convocării, Actul constitutiv în vigoare, proiectele de hotărâre propuse spre aprobare AGA, formularele de împuternicire specială și de vot prin corespondență, etc.

Fiecare acţionar are dreptul să adreseze întrebări privind punctele de pe ordinea de zi a adunărilor generale până la data de 25.04.2025 ora 18:00, iar răspunsul va fi dat în cadrul adunării sau prin postarea răspunsului pe pagina de internet a societății. Pentru a adresa întrebări, acționarul trebuie să transmită copia actului de identitate pentru acționarul persoană fizică, respectiv de copia actului de identitate al reprezentantului legal al acționarului persoană juridică și certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului cu cel mult 30 de zile anterioare publicării convocatorului AGA, ca dovadă a calității de acționar. Întrebările vor putea fi transmise prin poștă sau servicii de curierat la adresa societății sau prin mijloace electronice cu semnătură electronică extinsă la adresa  de e-mail: investitor.agribusiness@agroland.ro.

Dreptul de a propune noi puncte pe ordinea de zi. Unul sau mai mulţi acţionari înregistrați în Registrul Acționarilor la data de referință, reprezentând, individual sau împreună, cel puţin 5% din capitalul social, au dreptul, în cel mult 15 zile de la publicarea convocării în Monitorul Oficial, respectiv data 14.04.2025: a) să formuleze cereri pentru introducerea de noi puncte pe ordinea de zi a AGA, cu condiţia ca fiecare punct să fie însoţit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre aprobare, precum şi b) să prezinte proiecte de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGA.

Pentru exercitarea dreptului de a introduce puncte pe ordinea de zi/dreptului de a prezenta proiecte de hotărâre pentru punctele incluse ori propuse a fi incluse pe ordinea de zi a AGA, acționarii îndreptățiți vor putea depune/transmite, împreună cu acte care permit identificarea acestora (copia documentului de identitate pentru persoane fizice, respectiv copia documentului de identitate al reprezentantului legal al acționarului persoană juridică și certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului ce cel mult 30 de zile anterioare publicării convocatorului AGA), solicitarea adresată Societății, în plic închis în original, prin poștă sau servicii de curierat, la adresa str. Calea București, nr. 136/1, comuna Pielești, județul Dolj, 207450 sau e-mail cu semnătură electronică extinsă încorporată conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, la adresa investitor.agribusiness@agroland.ro, până la data de 14.04.2025, cu mențiunea scrisă „PROPUNERE DE NOI PUNCTE PE ORDINEA DE ZI PENTRU ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ / EXTRAODRINARĂ A ACȚIONARILOR DIN DATA DE 29.04.2025”.

În cazurile în care exercitarea drepturilor menționate anterior determină modificarea ordinii de zi a adunării generale comunicate deja acționarilor, societatea face disponibilă o ordine de zi revizuită, folosind aceeași procedură ca și cea utilizată pentru ordinea de zi anterioară, înainte de data de referință a adunării generale a acționarilor, așa cum este definită aceasta prin reglementările A.S.F., precum și cu respectarea termenului de cel puțin 10 zile înaintea adunării generale, astfel încât să permită celorlalți acționari să desemneze un reprezentant sau, dacă este cazul, să voteze prin corespondență.

Dreptul de a propune candidați pentru funcția de administrator. Acționarii Societății, indiferent de participația deținută în capitalul social, precum și administratorul Societății pot prezenta propuneri de candidați pentru alegerea administratorului unic al Societății, incluzând în cerere informații despre numele, localitatea de domiciliu și calificarea profesională a persoanelor propuse și un curriculum vitae al persoanei propuse. În cazul în care se propune o persoană juridică, mențiunile anterioare se vor face și în legătură cu reprezentantul legal al persoanei juridice. Lista cuprinzând informaţii cu privire la numele, localitatea de domiciliu şi calificarea profesională ale persoanelor propuse și modalitatea și ordinea în care aceștia vor fi înscriși pe buletinul de vot vor fi afișate pe site-ul societății în prima zi lucrătoare după data limită până la care se pot face propuneri.

Acționarii/administratorul Societății vor putea depune/transmite până la data de 17.04.2025 (data primirii la societate) solicitarea adresată Societății, împreună cu documentele enumerate în paragraful de mai sus, în plic închis (în original), prin poștă sau servicii de curierat, la adresa societății sau e-mail cu semnătură electronică extinsă încorporată conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, la adresa investitor.agribusiness@agroland.ro cu mențiunea scrisă „PROPUNERE DE CANDIDATURI PENTRU ADMINISTRATOR – PENTRU ADUNAREA GENERALĂ A ACȚIONARILOR DIN DATA DE 29.04.2025”.

În cazul exprimării votului prin poștă sau servicii de curierat, buletinul de vot privind pct. 5 al AGOA se va include în plic închis pe care se va scrie „VOT SECRET – AUDITOR” și pt pct. 6 al AGOA se va include în plic închis pe care se va scrie „VOT SECRET – ADMINISTRATOR”,. Acestea vor fi introduse în plicul menționat mai sus, respectiv cel prin care sunt transmise voturile exprimate prin corespondență. Dacă buletinul de vot prin corespondență este transmis prin poștă electronică, buletinul de vot privind pct. 5, respectiv pct. 6 de pe ordinea de zi a AGOA va fi atașat în e-mail în documente separate intitulate: „VOT SECRET – AUDITOR”, respectiv „VOT SECRET – ADMINISTRATOR”. În cazul exprimării votului online, se va asigura secretul votului pentru pct. 5 și 6 de pe ordinea de zi a AGOA.

Participarea la AGA

Acționarii îndreptățiți pot participa personal (fizic sau online), prin vot prin corespondență sau pot fi reprezentați în cadrul ședinței Adunării Generale a Acționarilor prin mandatari cărora li s-a acordat o împuternicire specială sau o împuternicire generală de reprezentare, în condițiile art. 105 alin (10) din Legea nr.24/2017 privind emitenţii de instrumente financiare şi operaţiuni de piaţă.

În cazul votului personal, acționarii persoane fizice și acționarii persoane juridice sunt îndreptătiți să participe la ședința AGA prin simpla probă a identității făcută, în cazul acționarilor persoane fizice, cu actul de identitate (buletin de identitate, carte de identitate, pașaport, permis de ședere) și, în cazul acționarilor persoane juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate, carte de identitate, pașaport, permis de sedere). Calitatea de reprezentant legal se dovedește cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului sau altă entitate echivalentă, cu cel mult 30 zile înaintea publicării convocatorului AGA.

Acționarii prezenți fizic la Adunare pot opta pentru a exprima votul prin intermediul buletinelor de hârtie sau prin utilizarea de mijloace electronice de vot.

Votul online prin utilizarea de mijloace electronice de vot conform art. 197 al Regulamentului 5/2018 se realizează prin accesarea linkului https://aab.evote.ro de pe orice dispozitiv conectat la internet.

Pentru identificare și acces online la AGA acționarii pun la dispoziție următoarele informații:

a) Persoanele fizice: Nume Prenume,Cod Numeric Personal (CNP), adresa email, copie act identitate (buletin de identitate, carte de identitate, pașaport, permis de ședere)* și numar telefon (optional),

b) Persoanele juridice: denumire persoană juridică, Cod unic de înregistrare (CUI), Nume Prenume reprezentant legal, Cod Numeric Personal (CNP) reprezentat legal, adresa email, act identitate reprezentant legal (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere)*, copie certificat constatator eliberat de registrul comerțului sau orice document echivalent emis de către o autoritate competentă din statul în care acționarul persoană juridică este înmatriculat în mod legal, prezentat în original sau în copie conform cu originalul. Documentele care atestă calitatea de reprezentant legal al acționarului persoană juridică vor fi emise cu cel mult 30 de zile inainte de data de referinta* și numar telefon (optional).

Documentele prezentate într-o altă limbă decât engleză vor fi însoțite de traducerea realizată de un traducător autorizat în limbile română/engleză.

*copia electronică a documentelor mai sus menționate va fi încărcată online (upload) în câmpurile dedicate. Fișierele ce pot fi încărcate pot avea una dintre următoarele extensii: .jpg, .pdf, .png.

Acționarul se poate conecta și vota ori de câte ori dorește în intervalul desemnat votului prin corespondență și/sau live, ultima opțiune de vot fiind cea înregistrată.

Identificarea făcută de Societate în cazul persoanelor fizice oferă acces la Adunările Generale ale Societății în situația în care respectiva persoană fizică este acționar la datele de referință aferente. Identificarea făcută de Societate în cazul persoanelor juridice, procurilor speciale sau generale oferă acces la Adunările generale ale Societății după probarea de fiecare dată a validității reprezentatului legal, respectiv al persoanei împuternicite.

În situația în care în urma procesului de identificare apar neconcordanțe între datele oferite de acționar și cele din Registrul acționarilor la data de referință acționarul va fi înștiințat și va fi îndrumat să contacteze Departamentul relații cu acționarii la investitor.agribusiness@agroland.ro sau numărul de telefon 0731 555 317.

In cazul votului prin reprezentare, acesta va putea fi exprimat prin completarea și semnarea formularelor de procură specială puse la dispoziție de societate. Acestea vor fi înregistrate la Societate cu cel puțin 48 de ore înaintea ședinței AGA, sub sancțiunea nulității, pe suport fizic la adresa din Pielești, T44, P43, jud. Dolj, 207450, cu semnătura în original, sau prin e-mail, la adresa investitor.agribusiness@agroland.ro, cu semnătura electronică extinsă incorporată conform Legii nr. 455/2001. Indiferent de metoda de expediere, se va menționa clar, cu majuscule, „PROCURĂ SPECIALĂ / GENERALĂ PENTRU ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ACTIONARILOR DIN DATA DE 29.04.2025”.

Procura specială de reprezentare în AGA, acordată de un acționar  unei instituții de credit care prestează servicii de custodie, va fi valabilă fără prezentarea altor documente suplimentare referitoare la respectivul acţionar, cu respectarea art. 196 și art. 207 din Regulamentul ASF nr.5/2018.

Acționarii nu pot fi reprezentanți în AGA în baza unei procuri generale de către o persoană care se află într-o situație de conflict de interese, potrivit art. 105 alin. (15) din Legea nr.24/2017. Reprezentarea prin împuternicire generală va respecta prevederile art. 202-205 ale Regulamentului ASF nr. 5/2018.

Procura specială sau generală va fi nulă dacă acționarul însuși participă la întrunirea AGA sau împuternicește alt mandatar printr-o procura validă, trimisă în termen și datată ulterior primei procuri.

În cazul votului prin corespondență, acționarii vor completa, semna și transmite, pentru a fi înregistrat la Societate cu cel puțin 48 ore înaintea ședinței AGA formularul de vot prin corespondență pus la dispoziție în format fizic, la sediul societății, pe pagina de internet a societății. Formularele pe suport de hârtie vor fi trimise în plic închis la sediul societății, menționându-se pe plic în clar și cu majuscule, „VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ / EXTRAORDINARĂ A ACȚIONARILOR DIN DATA DE 29.04.2025”. Buletinele de vot pot fi transmise și prin e-mail cu semnătură electronică extinsă încorporată conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, la adresa investitor.agribusiness@agroland.ro, cu aceeași mențiune la „subiectul” mesajului electronic.

Formularele de vot prin corespondență pot fi transmise și electronic prin intermediul a mijloace electronice de vot conform art. 197 al Regulamentului ASF nr. 5/2018. Identificarea și exprimarea votului prin corespondență electronic se face prin accesarea linkului: https://aab.evote.ro. Formulare de vot electronic pot fi transmise oricând de la începerea votului până în sesiunea live a adunării generale a acționarilor, ultima opțiune de vot transmisă fiind cea înregistrată.

În situația în care acționarul care și-a exprimat votul prin corespondență participă la adunarea generală personal sau prin reprezentant (sub rezerva că o procură specială/generală a fost transmisă cu respectarea condițiilor mentionate în prezentul convocator), votul prin corespondență exprimat pentru acea AGA va rămâne valabil doar dacă acționarul nu își exprimă personal (fizic sau online) ori prin reprezentant o altă opțiune de vot.

Votul prin corespondență poate fi exprimat de către un reprezentant, numai în situaţia în care acesta a primit din partea acționarului pe care îl reprezintă o împuternicire specială/generală care se depune la emitent cu 48 de ore înainte de AGA, în conformitate cu art. 105 alin (14) din Legea nr.24/2017, și cu prevederile prezentei convocări.

Formularul de vot prin corespondență, respectiv procura specială / generală vor fi însoțite de documente doveditoare ale calității de acționar, respectiv:

  • copia actului de identitate a acționarului persoană fizică, conformă cu originalul;
  • certificatul de înregistrare al acționarului persoană juridică, în copie conformă cu originalul;
  • certificatul constatator al acționarului persoană juridică eliberat de Registrul Comerțului sau document oficial echivalent care să ateste calitatea de reprezentant legal a semnatarului împuternicirii, emis cu cel mult 30 zile înainte de data publicării anunțului de convocare a AGA, în original sau în copie conformă cu originalul, precum și copia actului de identitate al reprezentantului legal (conformă cu originalul);
  • copia actului de identitate al mandatarului (persoanei împuternicite), conformă cu originalul

Documentele prezentate într-o altă limbă decât engleză vor fi însoțite de traducerea autorizată în limbile română/engleză. Propunerile de hotărâre, cererile pentru introducerea de noi puncte pe ordinea de zi a AGA precum și împuternicirile și buletinele de vot nedepuse în termen, incomplete, ilizibile sau neînsoțite de documentele doveditoare ale calității de acționar nu vor fi luate în considerare.

Prezentul convocator se va completa cu prevederile legale aplicabile.

Informații suplimentare se pot obține la sediul Societății, la tel. 0731 555 317 sau la adresa de email investitor.agribusiness@agroland.ro.

 ADMINISTRATOR UNIC,

FLORIN RADU

Articole recente

MAE: Ministrul Oana Ţoiu a discutat cu Marco Rubio despre întărirea Parteneriatului Strategic România – SUA

Ministrul Afacerilor Externe, Oana Ţoiu, şi secretarul de stat al Statelor Unite ale Americii, Marco…

2 ore ago

Acord UE-SUA: Franţa a fost “un pic singură”, regretă premierul francez

Franţa a fost "un pic singură" în bătălia comercială în faţa SUA, şi-a exprimat regretul…

5 ore ago

Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia CJ Buzău; Lungu (PSD): Ar fi o onoare pentru noi

Fostul premier Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia Consiliului Judeţean Buzău. ''Sunt discuţii ca…

5 ore ago

This website uses cookies.

Read More