Afaceri

APLICAȚIA metro – Metro lansează oficial aplicaţia digitală în România 

  • Aplicația mobilă METRO este disponinilă oficial în România, începând cu 15 martie 2021.

  • Lansarea oficială a aplicației METRO, care urmează după re-lansarea platformei de livrare Mshop și a serviciilor digitale pentru HoReCa – DiSH, face parte din strategia digitală a METRO Cash&Carry România ce continuă seria lansărilor de soluții și produse digitale menite să vină în sprijinul afacerilor independente.

 

METRO anunță lansarea oficială a aplicației mobile METRO în România, o alternativă digitală, modernă a tradiționalului card METRO. România se număra printre cele nouă țări din Europa în care noua aplicație a fost lansată.

Cel mai nou partener digital al clienților METRO, aplicația METRO, poate fi folosită atât pe dispozitivele iOS, cât și Android, și poate fi descărcată gratuit din App Store și PlayStore.

„La METRO depunem eforturi zilnice pentru îmbunătățirea experienței clienților noștri. Le înțelegem nevoile în schimbare și ne adaptăm pentru a le face viața mai ușoară. Lansarea aplicației METRO este în linie cu direcția de investiții în digitalizare, asumată de companie în ultimii ani, și vine în completarea unei experiențe de cumpărare facile și eficiente. Aplicația este complet operațională în România, oferind inclusiv acces rapid la toate informațiile relevante despre produse, stocuri la nivel de magazin sau facturi digitale. Practic, aplicația METRO este un serviciu digital ce le oferă clienților posibilitatea de a avea la îndemână mereu cardul METRO și să se informeze direct din telefonul mobil”,  a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO Cash & Carry România.

Printre beneficiile aplicației METRO se numără posibilitatea de a consulta cataloagele de produse METRO oricând, informații actualizate 24h din 24h despre disponibilitatea produselor cât și despre prețul lor, la nivel de magazin.

O listă de cumpărături digitală cu produsele disponibile în magazin, toate facturile în format digital, cardul METRO direct în telefon, balanța punctelor de loialitate și informații despre magazine sunt câteva dintre atuurile aplicației METRO.

METRO este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate. Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume. În exerciţiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27.1 miliarde EUR.

Articole recente

Descinderi la o uzină din SUA: Peste 300 dintre cei 475 de arestaţi sunt sud-coreeni, anunţă Seulul

Peste 300 dintre cele 475 de persoane arestate joi în SUA într-o uzină de baterii…

3 ore ago

ANPC: România se află la coada clasamentului în privinţa numărului de entităţi SAL, cu doar două structuri

România se situează la coada clasamentului în ceea ce priveşte numărul entităţilor de soluţionare alternativă…

3 ore ago

Ambasadorul României în SUA: Subiectul privind anularea alegerilor, închis

Andrei Muraru, ambasadorul României în Statele Unite ale Americii, admite că momentul anulării alegerilor prezidenţiale…

3 ore ago

Raoul Bova: Războaiele distrug viitorul; tinerii ‘să privescă oamenii în ochii, nu în ecran’

Starul italian din 'Under the Tuscan Sun' sau 'Alien vs. Predator' (AVP), Raoul Bova se…

3 ore ago

Fitch a revizuit perspectiva asociată ratingului Poloniei la “negativă” din cauza deteriorării finanţelor publice

Agenţia de evaluare financiară Fitch Ratings a revizuit, vineri, perspectiva asociată ratingului Poloniei, la "negativă",…

8 ore ago

This website uses cookies.

Read More