Afaceri

APLICAȚIA metro – Metro lansează oficial aplicaţia digitală în România 

  • Aplicația mobilă METRO este disponinilă oficial în România, începând cu 15 martie 2021.

  • Lansarea oficială a aplicației METRO, care urmează după re-lansarea platformei de livrare Mshop și a serviciilor digitale pentru HoReCa – DiSH, face parte din strategia digitală a METRO Cash&Carry România ce continuă seria lansărilor de soluții și produse digitale menite să vină în sprijinul afacerilor independente.

 

METRO anunță lansarea oficială a aplicației mobile METRO în România, o alternativă digitală, modernă a tradiționalului card METRO. România se număra printre cele nouă țări din Europa în care noua aplicație a fost lansată.

Cel mai nou partener digital al clienților METRO, aplicația METRO, poate fi folosită atât pe dispozitivele iOS, cât și Android, și poate fi descărcată gratuit din App Store și PlayStore.

„La METRO depunem eforturi zilnice pentru îmbunătățirea experienței clienților noștri. Le înțelegem nevoile în schimbare și ne adaptăm pentru a le face viața mai ușoară. Lansarea aplicației METRO este în linie cu direcția de investiții în digitalizare, asumată de companie în ultimii ani, și vine în completarea unei experiențe de cumpărare facile și eficiente. Aplicația este complet operațională în România, oferind inclusiv acces rapid la toate informațiile relevante despre produse, stocuri la nivel de magazin sau facturi digitale. Practic, aplicația METRO este un serviciu digital ce le oferă clienților posibilitatea de a avea la îndemână mereu cardul METRO și să se informeze direct din telefonul mobil”,  a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO Cash & Carry România.

Printre beneficiile aplicației METRO se numără posibilitatea de a consulta cataloagele de produse METRO oricând, informații actualizate 24h din 24h despre disponibilitatea produselor cât și despre prețul lor, la nivel de magazin.

O listă de cumpărături digitală cu produsele disponibile în magazin, toate facturile în format digital, cardul METRO direct în telefon, balanța punctelor de loialitate și informații despre magazine sunt câteva dintre atuurile aplicației METRO.

METRO este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate. Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume. În exerciţiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27.1 miliarde EUR.

Articole recente

Eturia: În ultimii ani, Malaezia cucerește turiștii români

Malaezia devine una dintre revelațiile turistice ale ultimilor ani pentru români. Numărul călătoriilor a crescut…

19 minute ago

Ucraina: Serghei Lavrov elogiază “pragmatismul” lui Donald Trump şi susţine că Europa “a înnebunit”

Ministrul rus de externe Serghei Lavrov a elogiat luni pragmatismul preşedintelui SUA, Donald Trump, cu…

o oră ago

Ministerul Finanțelor: În primele șase luni, deficit de 3,68% din PIB față de deficitul de 3,62% din PIB aferent celor șase luni ale anului 2024

Execuția bugetului general consolidat în primele șase luni ale anului 2025 s-a încheiat cu un…

o oră ago

FNGCIMM garantează creditele punte în baza adeverințelor APIA 

Începând cu luna iulie 2025, fermierii crescători de animale pot beneficia de credite punte avantajoase,…

2 ore ago

Bruxellesul apără acordul comercial încheiat cu Trump

Un compromis 'bun' sau o capitulare în faţa preşedintelui american Donald Trump? Comisia Europeană a…

3 ore ago

Sorin Grindeanu: Radu Oprea mi-a spus că are un cazier fiscal la zi curat

Preşedintele interimar al PSD, Sorin Grindeanu, a declarat luni că şeful Secretariatului General al Guvernului,…

3 ore ago

This website uses cookies.

Read More