Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzPersoanele care doresc să ia telefonic legatura cu echipa BT Customer Care & Contact Center pot afla în prealabil de pe siteul băncii, pe pagina BT Help, în timp real, timpul mediu de așteptare, potrivit unui comunicat de presă.
În comunicat de precizează: “Echipa de la call center este linia întâi în relația cu clienții care iau legătura cu BT, inclusiv pentru a aplica pentru amânarea ratelor, facilitate de care pot beneficia persoanele afectate de actualul context social și economic:
Apelul telefonic este principalul canal de comunicare ales de clientii BT cand iau legatura cu echipa Call Center. Aceasta ofera asistenta si prin alte doua canale: email (contact@btrl.ro) si video chat (pentru NEOclienti).
Altenativele pentru informare de la distanta sunt urmatoarele:
Banca Transilvania a anuntat in martie a.c. ca statusul solicitarilor de amanare a ratelor este prezentat pe siteul bancii, asa incat clientii pot afla numarul de solicitari, de solutionari, dar si numarul de raspunsuri pozitive si negative. Din cele peste 29.000 de solicitari care sunt la zi au fost solutionate pana acum peste 25.000, pentru 95,5% raspunsul BT fiind pozitiv”.
Bangkok, Thailanda, este orașul numărul 1 pentru Generația Z, în parte datorită scorurilor sale ridicate…
Canada a eliminat vineri multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA, marcând un pas semnificativ…
Cancelarul german Friedrich Merz a descris eforturile de a ajunge la un acord de pace…
Preşedinta Băncii Centrale Europene, Christine Lagarde, a declarat sâmbătă, la simpozionul anual al Rezervei Federale…
Importurile de țiței rusesc ale Reliance au crescut de la 3% înainte de războiul din…
Un atac cu drone ucrainene a provocat un incendiu de scurtă durată la centrala nucleară…
This website uses cookies.
Read More