Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzPersoanele care doresc să ia telefonic legatura cu echipa BT Customer Care & Contact Center pot afla în prealabil de pe siteul băncii, pe pagina BT Help, în timp real, timpul mediu de așteptare, potrivit unui comunicat de presă.
În comunicat de precizează: “Echipa de la call center este linia întâi în relația cu clienții care iau legătura cu BT, inclusiv pentru a aplica pentru amânarea ratelor, facilitate de care pot beneficia persoanele afectate de actualul context social și economic:
Apelul telefonic este principalul canal de comunicare ales de clientii BT cand iau legatura cu echipa Call Center. Aceasta ofera asistenta si prin alte doua canale: email (contact@btrl.ro) si video chat (pentru NEOclienti).
Altenativele pentru informare de la distanta sunt urmatoarele:
Banca Transilvania a anuntat in martie a.c. ca statusul solicitarilor de amanare a ratelor este prezentat pe siteul bancii, asa incat clientii pot afla numarul de solicitari, de solutionari, dar si numarul de raspunsuri pozitive si negative. Din cele peste 29.000 de solicitari care sunt la zi au fost solutionate pana acum peste 25.000, pentru 95,5% raspunsul BT fiind pozitiv”.
Ministrul Finanţelor, Alexandru Nazare, susţine că România va avea bani pentru pensii şi salarii, însă…
Un număr de 42 de dosare de daună pentru locuinţele asigurate prin poliţa PAD au…
Ministrul Afacerilor Externe, Oana Ţoiu, şi secretarul de stat al Statelor Unite ale Americii, Marco…
Industria de asigurări înțelege pe deplin îngrijorările exprimate de autoritățile locale în contextul situațiilor de…
Franţa a fost "un pic singură" în bătălia comercială în faţa SUA, şi-a exprimat regretul…
Fostul premier Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia Consiliului Judeţean Buzău. ''Sunt discuţii ca…
This website uses cookies.
Read More