Banci

BCR: 30-40% dintre clienți vin la bancă pentru solicitări simple, care pot fi rezolvate de la distanță; Prin noul sistem de programări, timpul de așteptare s-a redus la aproape 0 pentru clienți

30-40% dintre clienți vin la bancă pentru solicitări simple, care pot fi rezolvate de la distanță – extrase de cont, precum si alte informații ușor de aflat online, au transmis oficialii BCR, completând: “Alte 30% dintre solicitări provin de la microîntreprinderi și zona corporate. Restul de până la 100% sunt potențiali clienții care beneficiază de serviciile noastre financiare, inclusiv prin rețeaua noastră extinsa de ATM-uri și aparate multifuncționale. Cei mai mulți clienți BCR cunosc deja avantajele noastre digitale, ceea ce ne bucură. Și îi incurajam și pe potențialii clienți să utilizeze serviciile noastre digitale.”

Recent, BCR a implementat un nou sistem de programări pentru vizitele in sucursale, astfel ca timpul de așteptare s-a redus la aproape 0 pentru clienți. „Am înregistrat 33.000 de apeluri în primele 2 zile. În prima zi, 60% din programări s-au făcut de acasă, iar restul în fața unității. Procentul a crescut la 70% a doua zi. Ne așteptăm ca în două săptămâni clienții să se obișnuiască cu această procedură”, potrivit oficialilor BCR.

„Ceea ce ne bucură este că aproximativ 35%-40% dintre apelurile primite au fost rezolvate pe loc de consilierii dedicați, fără să mai fie nevoie de o vizită în sucursală”, au mai transmis acestia.

Reprezentantii BCR au mai spus: „Strategia de digitalizare a avut succes. 50% din depozite și 90% din conturile economii au fost deschise, în acest an, prin platforma George. Tot prin fluxuri 100% digitale, clienții pot accesa credite de consum, overdrafturi, refinanțări, asigurări și au putut chiar să-și amâne ratele, direct în George”.

Articole recente

Euronext continuă demersurile pentru achiziţionarea Bursei din Atena

Operatorul bursier european Euronext a depus o ofertă voluntară pentru achiziţionarea tuturor acţiunilor Bursei din…

o oră ago

Atenționare ASF: Un cont fals de Facebook utilizează identitatea Președintelui ASF Alexandru Petrescu

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) informează publicul cu privire la apariția unui cont fals de…

2 ore ago

Ministrul Mediului, la Broșteni: O să facem absolut tot ceea ce putem ca să ajutăm; nu doresc să fac o activitate populistă

Ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor, Diana Buzoianu, a declarat joi, în cadrul unei vizite efectuate…

2 ore ago

Trimisul special al SUA, în Israel pe fondul crizei alimentare din Gaza şi al impasului în negocierile de la Doha

Trimisul special al SUA pentru Orientul Mijlociu, Steve Witkoff, a început joi o vizită în…

2 ore ago

Guvernul a corelat normele metodologice cu prevederile Codului fiscal în ceea ce privește modificarea cotelor de TVA

Guvernul a corelat joi, prin hotărâre, dispozițiile normelor metodologice cu prevederile Codului fiscal în ceea…

2 ore ago

Miruţă: Numirile în CA-uri sunt provizorii, indemnizaţiile nu depăşesc 3000 lei; selecţia s-a făcut pe bază de CV, nu politic

Numirile făcute în consiliile de administraţie ale companiilor de stat sunt provizorii, niciuna pe indemnizaţie…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More