Comunicate de presa

BiziHUB a investit peste 100 de mii de lei în BiziAds, un nou modul de promovare pentru parteneri

BiziHUB a investit peste o sută de mii de lei în dezvoltarea unei soluții de tip PPC (Pay Per Click) – BiziAds, un nou modul dedicat partenerilor săi, prin care aceștia își pot crea propriile campanii de promovare, crescând astfel vizibilitatea ofertelor, potrivit unui coumunicat de presă.

”Acest instrument poate fi accesat de către orice partener listat cu firma în platformă, inclusiv pentru firmele cu abonament gratuit B. Odată cu lansarea acestui nou instrument, 500 de parteneri vor primi gratuit un voucher de 100 Euro pentru testarea funcționalității”, declară Constantin Paraschiv – Managing Partner BiziHUB.ro.

Clienții BiziHUB își decid bugetele, secțiunile unde apar reclamele și strategia de promovare. Modulul biziAds poate fi utilizat pentru o gamă mai largă de obiective. Un obiectiv poate fi creșterea vizibilității și mai multă expunere în comunitate. Un alt obiectiv ar fi creșterea vânzărilor. Modulul biziAds mai poate fi utilizat și pentru promoavarea locală a locațiilor noi, ex: restaurante, florării sau cafenele la un cost mic fix / click predictibil și eficient, se mai arată în comunicat.

Modulul și functionalitățile acestuia, pot fi accesate din contul de client de către toți partenerii platformei. În câțiva pași, firmele din platformă își pot crea propria campanie de reclame, stabilindu-și propriul buget și secțiunile din site unde își doresc să apară reclamele, spun reprezentanții companiei.

Produsele promovate în campaniile biziAds vor apărea în zone vizibile în categorii, în paginile dedicate știrilor din comunitate chiar și în profilele companiilor concurente.

BiziHUB.ro este o comunitate digitală de business în creștere, cu peste 1200 de afaceri listate, care susține promovează afacerile locale din România aflate într-o dificultate majoră din cauza crizei provocate de virusul COVID-19 CoronaVirus.  Comunitatea oferă o suită de soluții pentru promovarea afacerilor, promovare digitală și un mix de expunere online, offline și media: Televiziune, Comunitate online, Networking și Evenimente.

”Oferim un mediu de conectare online eficient, orientat către educație antreprenorială și creștere pentru orice companie care se listează și actionează în comunitate”, a spus ConstantinParaschiv.

Articole recente

Descinderi la o uzină din SUA: Peste 300 dintre cei 475 de arestaţi sunt sud-coreeni, anunţă Seulul

Peste 300 dintre cele 475 de persoane arestate joi în SUA într-o uzină de baterii…

3 ore ago

ANPC: România se află la coada clasamentului în privinţa numărului de entităţi SAL, cu doar două structuri

România se situează la coada clasamentului în ceea ce priveşte numărul entităţilor de soluţionare alternativă…

3 ore ago

Ambasadorul României în SUA: Subiectul privind anularea alegerilor, închis

Andrei Muraru, ambasadorul României în Statele Unite ale Americii, admite că momentul anulării alegerilor prezidenţiale…

3 ore ago

Raoul Bova: Războaiele distrug viitorul; tinerii ‘să privescă oamenii în ochii, nu în ecran’

Starul italian din 'Under the Tuscan Sun' sau 'Alien vs. Predator' (AVP), Raoul Bova se…

3 ore ago

Fitch a revizuit perspectiva asociată ratingului Poloniei la “negativă” din cauza deteriorării finanţelor publice

Agenţia de evaluare financiară Fitch Ratings a revizuit, vineri, perspectiva asociată ratingului Poloniei, la "negativă",…

8 ore ago

This website uses cookies.

Read More