Update articol:

BRD: Tranzacțiile cu carduri BRD, la ATM și POS, platforma MyBRD, cu serviciile de mobile și internet banking, funcționează normal

Tranzacțiile cu carduri BRD, la ATM și POS, platforma MyBRD, cu serviciile de mobile și internet banking, funcționează normal, a anunţat BRD, după ce clienții BRD nu au putut folosi, astăzi, timp de o oră, cardurile și nici serviciile de internet banking din cauza unei pene de curent care a afectat rețeaua băncii.  

BRD a anunţat: “Dragi prieteni,

În urma unei avarii a rețelei de electricitate, funcționarea aplicațiilor de internet și mobile banking, a ATM-urilor și POS-urilor, precum și a call-center-ului băncii, a fost întreruptă, dar revine progresiv la parametrii normali. Ne cerem scuze pentru neplăcerile pe care acest incident tehnic le poate cauza și vă mulțumim pentru înțelegere. Serviciile sunt repuse succesiv în funcțiune. Echipele noastre tehnice lucrează la remedierea situației; revenim cu detalii de îndată ce serviciile devin funcționale”.

BVB | Știri BVB

FARMACEUTICA REMEDIA SA (RMAH) (17/10/2025)

Perioada inchisa 19.10.2025-17.11.2025

S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A. (H2O) (17/10/2025)

Convocare AGOA in data de 20 noiembrie 2025

IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR S.A. (IMP) (17/10/2025)

Initierea unui litigiu de catre subsidiara Greenfield Copou Residence

S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A. (H2O) (17/10/2025)

Completare Convocare AGOA din 31 octombrie 2025