Update articol:

BRD: Tranzacțiile cu carduri BRD, la ATM și POS, platforma MyBRD, cu serviciile de mobile și internet banking, funcționează normal

Tranzacțiile cu carduri BRD, la ATM și POS, platforma MyBRD, cu serviciile de mobile și internet banking, funcționează normal, a anunţat BRD, după ce clienții BRD nu au putut folosi, astăzi, timp de o oră, cardurile și nici serviciile de internet banking din cauza unei pene de curent care a afectat rețeaua băncii.  

BRD a anunţat: “Dragi prieteni,

În urma unei avarii a rețelei de electricitate, funcționarea aplicațiilor de internet și mobile banking, a ATM-urilor și POS-urilor, precum și a call-center-ului băncii, a fost întreruptă, dar revine progresiv la parametrii normali. Ne cerem scuze pentru neplăcerile pe care acest incident tehnic le poate cauza și vă mulțumim pentru înțelegere. Serviciile sunt repuse succesiv în funcțiune. Echipele noastre tehnice lucrează la remedierea situației; revenim cu detalii de îndată ce serviciile devin funcționale”.

BVBStiri BVB

SOCIETATEA ENERGETICA ELECTRICA S.A. (EL) (23/10/2020)

Tranzactii raportate conf. art. 92 ind. 3 Legea 24/2017

COS TARGOVISTE S.A. (COS) (23/10/2020)

Stadiu procedura insoventei

VES SA (VESY) (23/10/2020)

Hotarari AGA O & E 23.10.2020