Update articol:

BRD: Tranzacțiile cu carduri BRD, la ATM și POS, platforma MyBRD, cu serviciile de mobile și internet banking, funcționează normal

Tranzacțiile cu carduri BRD, la ATM și POS, platforma MyBRD, cu serviciile de mobile și internet banking, funcționează normal, a anunţat BRD, după ce clienții BRD nu au putut folosi, astăzi, timp de o oră, cardurile și nici serviciile de internet banking din cauza unei pene de curent care a afectat rețeaua băncii.  

BRD a anunţat: “Dragi prieteni,

În urma unei avarii a rețelei de electricitate, funcționarea aplicațiilor de internet și mobile banking, a ATM-urilor și POS-urilor, precum și a call-center-ului băncii, a fost întreruptă, dar revine progresiv la parametrii normali. Ne cerem scuze pentru neplăcerile pe care acest incident tehnic le poate cauza și vă mulțumim pentru înțelegere. Serviciile sunt repuse succesiv în funcțiune. Echipele noastre tehnice lucrează la remedierea situației; revenim cu detalii de îndată ce serviciile devin funcționale”.

BVB | Știri BVB

OMV PETROM S.A. (SNP) (30/06/2022)

OMV Petrom lanseaza raportul de sustenabilitate pentru 2021

ROMCARBON SA (ROCE) (30/06/2022)

Disponibilitate Raport Sustenabilitate 2021

FONDUL PROPRIETATEA (FP) (29/06/2022)

Decontarea si plata tranzactiilor aferente ofertei publice de cumparare

ELECTROAPARATAJ S.A. (ELJ) (29/06/2022)

Convocare AGAO la data de 01/02.08.2022