Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzTranzacțiile cu carduri BRD, la ATM și POS, platforma MyBRD, cu serviciile de mobile și internet banking, funcționează normal, a anunţat BRD, după ce clienții BRD nu au putut folosi, astăzi, timp de o oră, cardurile și nici serviciile de internet banking din cauza unei pene de curent care a afectat rețeaua băncii.
BRD a anunţat: “Dragi prieteni,
În urma unei avarii a rețelei de electricitate, funcționarea aplicațiilor de internet și mobile banking, a ATM-urilor și POS-urilor, precum și a call-center-ului băncii, a fost întreruptă, dar revine progresiv la parametrii normali. Ne cerem scuze pentru neplăcerile pe care acest incident tehnic le poate cauza și vă mulțumim pentru înțelegere. Serviciile sunt repuse succesiv în funcțiune. Echipele noastre tehnice lucrează la remedierea situației; revenim cu detalii de îndată ce serviciile devin funcționale”.
Bangkok, Thailanda, este orașul numărul 1 pentru Generația Z, în parte datorită scorurilor sale ridicate…
Canada a eliminat vineri multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA, marcând un pas semnificativ…
Cancelarul german Friedrich Merz a descris eforturile de a ajunge la un acord de pace…
Preşedinta Băncii Centrale Europene, Christine Lagarde, a declarat sâmbătă, la simpozionul anual al Rezervei Federale…
Importurile de țiței rusesc ale Reliance au crescut de la 3% înainte de războiul din…
Un atac cu drone ucrainene a provocat un incendiu de scurtă durată la centrala nucleară…
This website uses cookies.
Read More