Burse/Investitii

BVB lansează cartea cu poveștile de succes ale celor 15 companii finaliste ale celei de-a treia ediții a programului Made in Romania

Made in Romania: Liga BVB, programul fanion al Bursei de Valori București (BVB) adresat companiilor românești, a ajuns la finalul celei de-a treia ediții, eveniment care este marcat prin lansarea cărții ”Made in Romania: 15 companii pentru creșterea economiei românești și poveștile lor de succes”. Este o carte de 100 de pagini care include poveștile de creștere a celor 15 companii finaliste ale celei de-a treia ediții: Adservio, Agroserv Mariuta / Lăptăria cu caimac, AMC RO Studio, Annabella – Fabrica de conserve Râureni, AROBS Transilvania Software, Catena, DocProcess, Elba, Jidvei, Kober, NOAH Watches, Rodbun, Salad Box, Typing DNA și Vivre Deco.

Cartea poate fi citită și descărcată de pe site-ul dedicat programului Made in Romania: Liga BVB www.bvbleague.ro .

Made in Romania este unul dintre pilonii strategiei BVB de a contribui la dezvoltarea economică a României, prin susținerea eforturilor de diversificare determinate de inovație și cunoaștere ale antreprenorilor români. Ținând cont de contribuția IMM-urilor în PIB și de crearea de locuri de muncă, scopul Made in Romania este să contribuie la dezvoltarea companiilor românești, prin sprijinirea și promovarea acestora, oferindu-le o întreagă comunitate de finanțatori și consultanți care să le ajute să se dezvolte sustenabil. Toți antreprenorii, indiferent de industria în care activează, merită o șansă să prospere. Multe dintre companiile pe care le-am întâlnit încă de la lansarea Made in Romania sunt fantastice, au un model de afaceri viabil, unele performează pe segmentul lor de piață, unele pot deveni produse globale, iar alte pot deveni chiar companiile economiei viitorului“, a declarat Radu Hanga, Președintele Consiliului de Administrație al Bursei de Valori București.
 

Cele 15 companii finaliste au ajuns în finală după o jurizare amănunțită și foarte atentă realizată de 24 de experți în diverse domenii ale economiei. În jurizare au fost analizate aproape 300 de companii românești, număr cu aproape 50% peste cel din precedenta ediție (201) și, totodată, aproape dublu față de prima ediție a programului din 2017 (166). În cele trei ediții, BVB a interacționat cu aproximativ 600 de companii românești.

”Prin Made in Romania, BVB și partenerii săi pun lumina reflectoarelor pe companii românești cu potențial ridicat, care intră, astfel, pe radarele finanțatorilor și consultanților autohtoni și internaționali. Totodată, prin programul de training-uri antreprenorii și echipele lor pot să-și valideze singuri modelul de afaceri, să testeze noi oportunități de business și să găsească inspirația și finanțarea necesară pentru a-și alimenta călătoria în drumul lor spre succes. Expunerea pe care Made in Romania o oferă multor companii și ideile de accelerare a creșterii, inclusiv finanțarea prin bursă sau programe de stock option plan, sunt similare unui motor cu oxid de azot pentru antreprenorii determinați să-și dezvolte business-urile. Programul Made in Romania poate crea ambiții și poate aprinde idei noi în moduri de neimaginat până la acel moment pentru antreprenori”, a declarat Adrian Tănase, Directorul General al Bursei de Valori București.
 
Participarea la acest proiect este gratuită și voluntară. Companiile care au fost desemnate de către terți vor fi informate cu privire la desemnarea lor și li se va cere să-și dea acordul pentru a fi luate în considerare în cadrul programului. Mai multe informații despre Made in Romania sunt disponibile pe website-ul www.bvbleague.ro .
 
Made in Romania este un program unic care își propune să identifice și să promoveze antreprenoriatul românesc. În cursul anului 2019, partenerii principali care au sprijinit derularea proiectului sunt BCR, BRD – Groupe Societe Generale, Grupul Financiar Banca Transilvania, BRD Asset Management și Erste Asset Management, alături de Catalyst Romania, Civitta România, Horváth & Partners Management Consultants, Inoveo, Mazars, Tradeville, Cramele Recaș și DIGI24, în calitate de partener media.

Articole recente

SUA: Rezerva Federală menţine nemodificată dobânda,sfidând solicitările preşedintelui Donald Trump de relaxare a politicii monetare

Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…

22 de minute ago

Ionuţ Aurică – numit vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală

Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…

23 de minute ago

Poate exista prosperitate fără educație financiară? Cum eliminăm inegalitățile economice printr-o abordare sistemică  (analiză ISF)

Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…

2 ore ago

Foto și video de la erupția vulcanului Klyuchevskoy

 Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…

2 ore ago

Robert Cosmin Pană, numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un mandat de patru ani

Robert Cosmin Până a fost  numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…

3 ore ago

Emiratele Arabe Unite construiesc o conductă care va transporta apă desalinizată către sudul Fâşiei Gaza

Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…

4 ore ago

This website uses cookies.

Read More