Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzSursa foto: Facebook
România turistică şi produsele româneşti trebuie promovate din nou în acest an la târgurile şi expoziţiile internaţionale, a anunţat ministrul Antreprenoriatului şi Turismului, Constantin-Daniel Cadariu.
Ministrul Antreprenoriatului şi Turismului a avut, marţi, trei şedinţe de lucru cu reprezentanţi ai industriei turismului, ai mediului de afaceri şi IMM-urilor, precum şi ai Consiliului de Export, se menţionează într-un comunicat remis miercuri de ministerul de resort.
Potrivit sursei, consultările periodice, stabilite pentru fiecare zi de marţi din a doua săptămână a lunii, urmăresc consolidarea parteneriatului public-privat, pentru armonizarea iniţiativelor întreprinse de minister cu realitatea activităţilor economice din teren.
“Dialogul social reprezintă cel mai important pilon al acţiunilor întreprinse de minister. Mă declar deschis în faţa oricărei propuneri înaintate şi am încredere că prin acest mod de lucru vom putea întâmpina, cu adevărat, nevoile din teren. Din acest motiv, după o întreagă serie de consultări, am convenit împreună cu industriile că în acest an România turistică, dar şi produsele şi serviciile autohtone trebuie să fie din nou promovate pe plan extern, la târgurile şi expoziţiile cu notorietate”, a declarat Constantin-Daniel Cadariu, citat în comunicat.
În cadrul întâlnirii dintre ministru şi reprezentanţii sectorului turistic, cele două părţi au stabilit lista manifestărilor expoziţionale la care destinaţia turistică România va fi promovată şi reprezentată cu stand naţional în acest an.
În ceea ce priveşte urgenţa definitivării legislaţiei specifice Organizaţiilor de Management al Destinaţiilor, precum şi a normelor de aplicare, participanţii la discuţii au hotărât înfiinţarea unui grup de lucru, care va fi alcătuit din specialişti din cadrul ministerului şi delegaţi ai asociaţiilor şi patronatelor de profil interesate, potrivit Agerpres.
Următoarele două întâlniri de marţi au tratat susţinerea mediului de afaceri prin reluarea exportului de produse şi servicii româneşti în cadrul expoziţiilor şi târgurilor internaţionale, se precizează în comunicat.
Discuţiile au vizat o formă îmbunătăţită a Programului de promovare a exportului, precum şi a Programului de internaţionalizare a operatorilor economici români.
Conform comunicatului, participanţii au discutat şi relansarea unor programe destinate antreprenorilor, prioritar fiind însă programul Start-Up Nation.
Consiliul Concurenței a aprobat achiziția de active și de acțiuni în Telekom România Mobile Communications…
Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică avertizează în legătură cu continuarea campaniilor frauduloase care promovează o…
Consiliul Concurenței aprobă achiziția de active și de acțiuni în Telekom România Mobile Communications de…
Startup-ul Z.ai, cunoscut anterior sub numele de Zhipu, a anunțat luni că noul său model…
Taxele vamale de 15% la exporturile europene au un impact direct limitat asupra României, în…
Preşedintele american Donald Trump a avertizat luni că va ordona noi atacuri americane asupra instalaţiilor…
This website uses cookies.
Read More