Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzConsultanții Call–Center-ului Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) au preluat și au soluționat, în primul semestru al anului 2019, circa 7.000 de solicitări venite din partea consumatorilor de servicii financiare non-bancare, potrivit unui comunicat. Dintre acestea, numai 222 apeluri (3%) erau referitoare la piața de capital, în medie 37 de apeluri pe lună.
Potrivit ASF, în primele șase luni ale acestui an, evoluția numărului apelurilor, distribuite pe zone de interes, a înregistrat următoarea dinamică, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2018:
Din totalul apelurilor primite, 51% au vizat teme referitoare la domeniul asigurărilor.
Din punct de vedere al timpului de răspuns, aproximativ trei sferturi dintre apelurile primite (74%) au fost soluționate de către consultanții ASF într-un interval de maximum 5 minute, 13% între 5 și 10 minute, iar aproximativ 1% dintre apeluri a necesitat un timp de răspuns de circa 30 de minute, ca urmare a unor solicitări care au vizat probleme de o complexitate sporită.
Specialiștii din cadrul Serviciului de Relații cu Publicul, care operează Call-Center-ul ASF, au efectuat, în intervalul de referință analizat, un număr de 1.556 apeluri, cu scopul de a oferi consultanță consumatorilor care au depus la ASF petiții incomplete sau care aveau anumite neclarități în ceea ce privește formularea acestora.
Prin intermediul Call-Center-ului ASF, consumatorii de servicii financiare non-bancare au primit asistență în vederea clarificării tuturor solicitărilor adresate și au fost consiliați cu privire la aspectele formale și legale în ceea privește depunerea unei petiții, precum și cu privire la riscurile la care se pot expune în cazul alegerii unor produse financiare neconforme pregătirii și experienței lor.
În urma calculului realizat în funcție de punctajul dat la întrebările Net Promoter Score (ați fost mulțumit de informațiile oferite? v-au fost de folos?), Call Center-ul ASF a obținut, în primul semestru al anului 2019, un punctaj de 99,2% consumatori mulțumiți.
Menținerea tuturor celor 9 emitenți români în indicii FTSE Global All Cap reprezintă o dovadă…
Ministrul energiei Bogdan Ivan a semnalat problemele grave descoperite de când a venit în funcţie…
Preşedintele ucrainean Volodimir Zelenski a invitat, sâmbătă, ţările din sud să-l aducă pe liderul rus…
O majoritate clară a polonezilor se opune participării ţării lor la o forţă multinaţională de…
Șeful Departamentului pentru Situații de Urgență, Raed Arafat, a declarat, sâmbătă, la Alba Iulia, că…
Prima Doamnă a Turciei, Emine Erdogan, i-a cerut Primei Doamne a SUA, Melania Trump, să…
This website uses cookies.
Read More