Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzBacplus a făcut Clasamentul Gimnaziilor la Evaluarea Națională, înainte de contestații, după media obținută de elevi.
Pe locul 1 se află Colegiul Național de Informatică „Tudor Vianu”, cu media 9,77; locul 2 este ocupat de Colegiul Național „Gheorghe Lazăr” cu 9,68; iar pe locul al treilea Colegiul Național „Vasile Alecsandri”, localitatea Galați, cu 9,54.
Rezultatele înregistrate în sesiunea iunie 2025 a Evaluării Naționale (EN VIII) au fost publicate pe 3 iulie, ora 12:00, pe ► site-ul dedicat, pe site-urile inspectoratelor școlare județene și în unitățile de învățământ/centrele de examen.
Examenul a fost susținut de 152.233 de absolvenți ai clasei a VIII-a (din totalul celor 159.229 de absolvenți înscriși), context care a generat o rată de participare de 95,6%, situată, practic, la aceleași valori consemnate în ultimii 5 ani.
Au obținut medii mai mari sau egale cu 5 (cinci) 126.495 de elevi (83,1%).
Rezultatul înregistrează cea mai ridicată valoare din ultimii 13 ani.
75 de absolvenți de gimnaziu au încheiat examenul cu media 10 (zece).
Rezultate/probe
16,9% dintre elevi (25.738) au obținut medii sub 5 (25,5% în anul 2024, 23,8% în anul 2023 și 17,7% în anul 2022). Au fost eliminați pentru fraudă/tentative de fraudă 3 elevi (lucrările lor au fost notate cu 1, conform metodologiei).
Rezultatele finale vor fi afișate joi, 10 iulie.
Ministerul Finanțelor lansează luni, 8 septembrie 2025, cea de-a noua ediție a Programului de titluri…
ADI Transport Metropolitan Sibiu anunță selecția pentru ocuparea a cinci posturi de membru în Consiliul…
Autorităţile americane investighează un e-mail fals, pretins a fi trimis de un legislator republican, care…
Londra, cu o piaţă a aurului evaluată la 930 de miliarde de dolari, s-ar putea…
Premierul Ungariei, Viktor Orban, a declarat duminică că alegerile din 2026 le-ar oferi cetăţenilor ţării…
Ghidul suprem iranian, ayatollahul Ali Khamenei, a lansat un apel duminică la creşterea producţiei petroliere…
This website uses cookies.
Read More