Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzRaiffeisen Bank sprijină clienții, furnizorii și angajații în contextul pandemiei COVID-19
Clienții persoane fizice ai băncii care au credite în derulare au, majoritatea, posibilitatea prevăzută deja în contracte, de a opta pentru o pauză de până la 3 luni la plata ratelor. În același timp, pentru clienții care nu au o astfel de opțiune, dar au dificultăți temporare la plata ratelor, vom găsi soluții individualizate. Ambele categorii de clienți sunt rugate să sune la 0800800555 (de luni până vineri între 9.0020.00).
Clienții Raiffeisen Bank sunt rugați să opteze pentru utilizarea aplicațiilor de mobile și online banking în această perioada și să nu facă vizite în agenții decât dacă este strict necesar și cu respectarea regulilor publicate de autorități privind distanță față de alte persoane, precum și numărul de persoane care să se afle într-o încăpere.
Angajaţii Raiffeisen Bank din zonele de Corporate și IMM discută cu clienții să înțeleagă care este situația și să găseească împreună soluții pentru susținerea activității acestora, cu prioritate a companiilor din industriile cele mai afectate pe termen scurt. În plus, banca acordă pentru clienții săi, persoane juridice, comision 0 pentru plățile la POS-uri până la 30 aprilie, pentru a încuraja plățile electronice la comercianți, dat fiind că numerarul poate avea un risc mai ridicat de contaminare.
Banca va discuta cu partenerii și furnizorii săi pentru a reduce termenele de plată a produselor și serviciilor livrate, tot în ideea de a-i ajuta în această perioadă.
Pentru angajați:
Raiffeisen spune: “Angajații din Administrația Centrală sau agenții care sunt într-una dintre categoriile de risc precizate de autoritățile medicale fie lucrează de acasă, dacă este posibil, sau nu lucrează, pentru că ne dorim să ii protejăm. Materiale sanitare au fost distribuite în toate unitățile și clădirile băncii, de asemenea materiale de protecție pentru personalul care lucrează cu publicul.
A fost schimbat deocamdată programul în 11 agențîi ale băncii pentru că ele sunt situate în mall-uri sau centre comerciale aglomerate, iar acestea și-au redus activitatea că măsură de prevenție.
Monitorizăm numărul de persoane din agențîi (angajați și clienți) și vom lua măsuri astfel încât distanță și numărul de persoane prezente într-o încăpere să fie reduse.
Anumite unități ale băncii, în orașele și localitățile în care avem mai multe, se pot închide pe anumite perioade de timp, iar programul agențiilor va fi actualizat zilnic pe site.
Toate informațiile despre măsurile luate de Raiffeisen Bank în această perioada găsești pe site-ul nostru la: https://www.raiffeisen.ro/persoane-fizice/în-sprijinul-tău/informații-utile/informări/informare-în-context-covid-19/ “.
…………
Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…
Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…
Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…
Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…
Robert Cosmin Până a fost numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…
Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…
This website uses cookies.
Read More