Update articol:

Clienții persoane fizice ai Raiffeisen Bank care au credite în derulare au posibilitatea, majoritatea, de a opta pentru o pauză de până la 3 luni la plata ratelor

Raiffeisen Bank sprijină clienții, furnizorii și angajații în contextul pandemiei COVID-19

Clienții persoane fizice ai băncii care au credite în derulare au, majoritatea, posibilitatea prevăzută deja în contracte, de a opta pentru o pauză de până la 3 luni la plata ratelor. În același timp, pentru clienții care nu au o astfel de opțiune, dar au dificultăți temporare la plata ratelor, vom găsi soluții individualizate. Ambele categorii de clienți sunt rugate să sune la 0800800555 (de luni până vineri între 9.0020.00).

Clienții Raiffeisen Bank  sunt rugați să opteze pentru utilizarea aplicațiilor de mobile și online banking în această perioada și să nu facă vizite în agenții decât dacă este strict necesar și cu respectarea regulilor publicate de autorități privind distanță față de alte persoane, precum și numărul de persoane care să se afle într-o încăpere.

Angajaţii Raiffeisen Bank din zonele de Corporate și IMM discută cu clienții să înțeleagă care este situația și să găseească împreună soluții pentru susținerea activității acestora, cu prioritate a companiilor din industriile cele mai afectate pe termen scurt. În plus, banca acordă pentru clienții săi,  persoane juridice, comision 0 pentru plățile la POS-uri până la 30 aprilie, pentru a încuraja plățile electronice la comercianți, dat fiind că numerarul poate avea un risc mai ridicat de contaminare.

Banca va discuta cu partenerii și furnizorii săi pentru a reduce termenele de plată a produselor și serviciilor livrate, tot în ideea de a-i ajuta în această perioadă.

Pentru angajați:

Raiffeisen spune: “Angajații din Administrația Centrală sau agenții care sunt într-una dintre categoriile de risc precizate de autoritățile medicale fie lucrează de acasă, dacă este posibil, sau nu lucrează, pentru că ne dorim să ii protejăm. Materiale sanitare au fost distribuite în toate unitățile și clădirile băncii, de asemenea materiale de protecție pentru personalul care lucrează cu publicul.

A fost  schimbat deocamdată  programul în 11 agențîi ale băncii pentru că ele sunt situate  în mall-uri  sau centre comerciale aglomerate, iar acestea și-au redus activitatea că măsură de prevenție.

Monitorizăm numărul de persoane din agențîi (angajați și clienți) și vom lua măsuri astfel încât distanță și numărul de persoane prezente într-o încăpere să fie reduse.

Anumite unități ale băncii, în orașele și localitățile în care avem mai multe, se pot închide pe anumite perioade de timp, iar programul agențiilor va fi actualizat zilnic pe site.

Toate informațiile despre măsurile luate de Raiffeisen Bank în această perioada găsești pe site-ul nostru la:  https://www.raiffeisen.ro/persoane-fizice/în-sprijinul-tău/informații-utile/informări/informare-în-context-covid-19/ “. 

 

 

 

 

 

 

 

 

…………

 

 

BVBStiri BVB

S.N.T.G.N. TRANSGAZ S.A. (TGN) (25/11/2020)

Comunicat privind aprobarea de catre ANRE a Planului de Dezvoltare SNT 2020-2029

SIF BANAT CRISANA S.A. (SIF1) (25/11/2020)

Convocarea AGOA din data de 6/7 ianuarie 2021

SOCIETATEA ENERGETICA ELECTRICA S.A. (EL) (25/11/2020)

Tranzactii parti afiliate - SDTN, SDTS si EFSA

VES SA (VESY) (25/11/2020)

Neintrunire cvorum AGA O & E 25.11.2020