Consiliul de Administraţie al SSIF BRK FINANCIAL GROUP S.A., societate pe acțiuni, înregistrată la ORC Cluj sub nr. J12/3038/1994, CUI 6738423, cu sediul social în Cluj-Napoca, str. Moţilor nr. 119, (denumită în cele ce urmează “Societatea“),
Având în vedere:
- Hotărârea din data 12.07.2022 a Consiliul de Administraţie al Societății, privind convocarea Adunarării Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 17.08.2022, ora 12:00 sau pentru data de 18.08.2022, ora 12:00 la sediul societăţii, Cluj-Napoca, str. Moților nr. 119, jud. Cluj, pentru toți acționarii înregistraţi în registrul acţionarilor Societății la sfâşitul zilei de 05.08.2022 (“Convocarea”),
- Publicarea Convocării prin raportul curent nr. 3831/13.07.2022;
- Adresa Autorității de Supraveghere Financiară înregistrată la Societate cu nr. 3864 în data de 15.07.2022, prin care i s-a pus în vedere Societății obligația de a respecta prevederile art. 187 pct. 8 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 și prevederile art. 1171 din Legea Societăților, nr. 31/1990 republicată, precum și adoptarea măsurilor necesare respectării prevederilor legale menționate, în termen de 24 de ore,
În conformitate cu prevederile legale aplicabile,
COMPLETEAZĂ ORDINEA DE ZI:
Ordine de zi completată cu punctul 1
- Având în vedere expirarea mandatului de administrator a domnului Constantin Sorin-George în data de 29.11.2022, alegerea unui membru al Consiliului de Administrație al Societății, pentru un mandat de 4 ani, începând cu data de 30.11.2022. Exercitarea atribuţiilor de membru al Consiliului de Administrație a Societății, se face numai după obţinerea deciziei de aprobare emise de A.S.F.
- Aprobarea prelungirii mandatului membrului Consiliului de Administratie Constantin Sorin-George, incepand cu data expirarii prezentului mandat, respectiv 29.11.2022, si pana la data de 26.04.2024. Exercitarea atributiilor aferente perioadei de prelungire a mandatului se face numai dupa obtinerea deciziei de aprobare emise de A.S.F.
- Aprobarea datei de 09.09.2022 ca data de inregistrare (ex-date 08.09.2022) a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, conform art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017.
- Aprobarea mandatarii, cu posibilitate de substitutie, a doamnei Ivan Monica-Adriana si a domnului Rat Razvan Legian, pentru ca impreuna sau separat, sa efectueze toate procedurile si formalitatile prevazute de lege, inclusiv modificarea actului constitutiv pentru ducerea la indeplinire a hotararilor Adunarii, sa depuna si sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele Societatii, in relatia cu Registrul Comertului, ASF, BVB, precum si cu alte entitati publice sau private.
La Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor sunt indreptatiti sa participle si sa voteze toti actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 05.08.2022 stabilita ca data de referinta.
Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la “AGOA“, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane juridice si a actionarilor persoane fizice reprezentate, cu procura speciala sau generala, data persoanei fizice care-i reprezinta si actul de identitate al reprezentantului. Formularul de procura poate fi obtinut de la sediul Societatii incepand cu data de 15.07.2022 si de pe site-ul www.brk.ro, fiind disponibil atat in limba romana cat si in limba engleza.
Acționarii Societății, indiferent de participația deținută în capitalul social, pot prezenta propuneri de candidați pentru numirea în calitate de membru al consiliului de administrație, cuprinzând informații despre numele, localitatea de domiciliu și calificarea profesională a persoanelor propuse și însoțite de (i) o copie a actului de identitate valid al acționarului/ Societății (în cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pașaport, respectiv în cazul persoanelor juridice, buletin/carte de identitate/pașaport al reprezentantului legal înscris în lista acționarilor Societății, emisă de Depozitarul Central S.A.), (ii) curriculum vitae al persoanei propuse și (iii) nota privind informarea candidatului cu privire la procesarea datelor personale (în forma disponibilizată pe pagina de internet a Societății).
Acționarii Societății, indiferent de participația deținută în capitalul social, precum și administratorii Societății pot prezenta propuneri de candidați pentru numirea în calitate de membru al consiliului de administrație, până la data de 25 iulie 2022, ora 17:00.
Propunerile vor fi însoțite de informații privind numele, localitatea de domiciliu şi calificarea profesională ale persoanelor propuse pentru funcția respectivă, precum și de
a) Propunerea propriu-zisă, care poate menționa un candidat pentru funcția de membru în Consiliul de Administrație al BRK Financial Group SA, sub semnatura autorizată, unde e cazul;
b) Copia actului de identitate, a cărei conformitate cu originalul este certificată prin semnătură olografă de către posesorul actului de identitate;
c) Curriculum Vitae al candidatului, actualizat, datat şi semnat, în original ( în format Europass), în care se precizează studiile și cursurile de formare relevante, experiența profesională, inclusiv denumirea tuturor organizațiilor pentru care a lucrat/lucrează candidatul, natura şi durata atribuțiilor îndeplinite, în special în ceea ce privește activitățile care prezintă relevanță pentru funcția de administrator; în cazul funcțiilor deținute în ultimii 10 ani, atunci când se descriu activitățile respective trebuie să se specifice detalii despre toate competențele delegate, competențele de decizie la nivel intern şi domeniile de activitate aflate sub controlul candidatului sau după caz, în care a activat; dacă este cazul, se menționează autoritatea de supraveghere a entităţilor în cadrul cărora candidatul a desfăşurat activitate;
d) Copia actului de studii și a altor certificate relevante deținute, certificate pentru conformitate de către candidat;
e) Declarație pe propria raspundere că indeplineşte condițiile legale şi statutare pentru a deține calitatea de administrator, semnată în original;
f) Declarația pe proprie răspundere a candidatului completată cu informațiile prevăzute în anexa nr.1 la Regulamentul ASF nr. 1/2019
g) Certificatul de cazier judiciar și certificatul de cazier fiscal în termenul de valabilitate legal sau alt document echivalent eliberat de autorităţile competente din ţara în care are stabilit/stabilită domiciliul și/sau reşedinţa, precum și din statul de origine, în cazul în care domiciliul/reședința se află în alt stat decât cel de origine; pentru persoanele care şi-au stabilit reşedinţa în România de mai puţin de 3 ani se prezintă şi certificatul de cazier judiciar și fiscal sau alt document echivalent eliberat de autorităţile competente din ultimele țări în care au avut anterior stabilit/stabilită domiciliul și/sau reşedinţa
h) Lista cu persoanele care pot oferi referințe, scrisori de recomandare referitoare la reputația și experiența persoanei evaluate, incluzând și datele de contact ale acestora
i) Declarație pe propria raspundere cu privire la conflictul de interese
(j) nota privind informarea candidatului cu privire la procesarea datelor personale.
În conformitate cu prevederile legale aplicabile, precum și cu art. 11 alin. 5 din Actul Constitutiv al Societății, candidații pentru funcția de administrator vor îndeplini în mod cumulativ cerințele minime privind integritatea, calificarea și experiența profesională prevăzute de reglementările și dispozițiile legale.
Lista cuprinzând informații cu privire la numele, localitatea de domiciliu şi calificarea profesională ale persoanelor propuse pentru funcția de administrator se află la dispoziția acționarilor putând fi consultată şi completată de aceştia, pe website-ul societății www.brk.ro în secțiunea Relații Investitori.
Procura speciala sau generala se va intocmi in trei exemplare originale (unul pentru societate, unul pentru mandant, unul pentru mandatar). Procurile si o copie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare si a certificatului constatator eliberat de registrul comertului sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal (cu o vechime de cel mult 3 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale) vor fi depuse/transmise in original la sediul Societatii sau transmise prin e-mail pana la data de 15.08.2022 ora 12, la adresa de email office@brk.ro .
In cazul procurii speciale acordata de catre un actionar unei institutii de credit care presteaza servicii de custodie, aceasta va fi semnata de respectivul actionar si va fi insotita de o declaratie pe proprie raspundere data de institutia de credit care a primit imputernicirea de reprezentare prin procura speciala, din care sa reiasa ca:
– institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar,
– instructiunile din procura speciala sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului SWIFT primit de institutia de credit pentru a vota in numele respectivului actionar,
– procura speciala este semnata de actionar.
La data adunarii, la intrarea in sala de sedinta a adunarii generale, reprezentantul desemnat va preda originalul procurii, in cazul in care aceasta a fost transmisa prin e-mail cu semnatura electronica incorporata, si o copie a actelor sale de identificare.
Unul sau mai multi actionari, reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social, au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi a Adunarilor Generale.
Propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a adunarii generale, respectiv proiectele de hotarari pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, vor fi insotite de copiile actelor de identificare ale initiatorilor. Acestea se refera la actele de identitate (buletin/carte de identitate) in cazul persoanelor fizice si certificatele de inmatriculare si constatatoare sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal (cu o vechime de cel mult 2 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale) indicand detinatorii calitatii de reprezentanti legali pentru persoanele juridice actionari ai Societatii. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina alta decat limba engleza vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza, iar constatarea calitatii de reprezentant legal se va face in baza listei actionarilor pusa la dispozitie de catre Depozitarul Central. Propunerile vor fi depuse la sediul Societatii pana cel tarziu la data de 01.08.2022, ora 17.00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR” sau transmise si prin e-mail, cu semnatura electronica incorporata conform Legii nr.455/2001, privind semnatura electronica, in acelasi termen la adresa: office@brk.ro, mentionand la subiect “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR”.
Se aduce la cunostinta actionarilor ca in ceea ce priveste propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a adunarii, este necesar ca pentru fiecare punct propus de initiatori sa existe o justificare sau un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala.
Ultima varianta actualizata a procurilor si buletinelor de vot prin corespondenta va fi disponibila pe siteul societatii incepand cu data de 04.08.2022, ora 17.00.
Fiecare actionar are dreptul sa adreseze Consiliului de Administratie intrebari in scris inaintea datei de desfasurare a adunarii generale, privind punctele de pe ordinea de zi, conform art 198-199 din Regulamentul ASF nr. 5/2018. Raspunsul se considera dat daca informatia solicitata este publicata pe pagina de internet a societatii.
Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor, au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de data sedintei adunarilor prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta. Formularul de vot prin corespondenta, impreuna cu copia actului de identitate si/sau a certificatului de inregistrare si a certificatului constatator emis de ORC sau orice alt document al actionarului, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal (cu o vechime de cel mult 3 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale) vor fi transmise Societatii, in original, la sediul acesteia sau prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa, incorporata conform Legii nr. 455/2001, la adresa de email office@brk.ro, pana la data de 15.08.2022 ora 12.00. Formularele vor fi redactate fie in limba romana fie in limba engleza. Actionarii care au votat prin procuri speciale sau buletine de vot prin corespondenta isi pot modifica optiunea initiala de vot sau mijlocul de exprimare a votului, fiind considerat valabil ultimul vot exprimat si inregistrat pana in data 15.08.2022, ora 12.00.
In situatia in care actionarul care si-a exprimat votul prin corespondenta participa personal sau prin reprezentant la adunarea generala, votul prin corespondenta exprimat pentru acea adunare generala va fi anulat. In acest caz, va fi luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.
Formularele de buletin de vot prin corespondenta, formularele de procuri speciale (ambele disponibile in limba romana si in limba engleza), documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, inclusiv proiectele de hotarari, se pun la dispozitia actionarilor incepand cu data de 15.07.2022, ora 17.00 pe website-ul societatii la adresa www.brk.ro si la sediul societatii din Cluj-Napoca, str. Motilor nr. 119.
Consiliul de Administratie recomanda actionarilor sa consulte materialele suport pentru AGOA, disponibile pe site-ul www.brk.ro incepand cu data publicarii Convocatorului Completat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a.
Robert Iulian Danila
Președintele Consiliului de Administrație