Burse/Investitii

Costică Mișaca, Taco Bell România: Prețurile materiilor prime au avut o ascensiune extraordinară anul acesta; Am încercat să punem cât mai puțină presiune pe client, prin optimizări și reducerea consumului de energie

Prețurile materiilor prime au avut o ascensiune extraordinară anul acesta: 45% la ulei, 30-35% la carne și tortilla, însă Taco Bell a încercat să pună cât mai puțină presiune pe client, a spus, azi, Costică Mișaca, Director General, Taco Bell România, în cadrul unei întâlniri cu presa.

El a precizat: “Am făcut optimizări, ne-am uitat la procesele de producție și am încercat să reducem pierderile, să scădem consumul de energie în restaurante. Am avut două creșteri de prețuri în acest an, dar au fost punctuale, la anumite produse”.

Este dificil de spus dacă vor mai urma alte majorări de preț în acest an, vizibilitatea asupra evoluției viitoare a economiei fiind redusă, a mai spus reprezentantul Taco Bell, lanț de restaurante cu produse de inspirație mexicană, parte a Sphera Franchise Group.

In cei 5 ani de activitate pe piața locală, peste 10 milioane de clienți au trecut pragul. Taco Bell s-a extins constant în cei 5 ani, continuând să deschidă noi restaurante inclusiv în perioada pandemiei. Astfel, în 2020 și 2021, au fost inaugurate 3 locații: Taco Bell AFI Palace Brașov, Taco Bell Palas Mall Iași și Taco Bell Arena Mall Bacău.

În urmă cu 5 ani, am lansat Taco Bell pe piața din România, fiind inspirați de valorile nonconformiste care definesc acest brand. Rezultatele nu au întârziat să apară, iar produsele noastre au intrat rapid în preferințele consumatorilor autohtoni. Acest lucru ne-a permis să ne extindem an de an, inclusiv în perioada pandemiei, și să avem rezultate financiare bune la scurt timp de la deschidere. Astfel, am înregistrat profit operațional încă din al treilea an de activitate, în pofida provocărilor cu care industria HoReCa s-a confruntat în ultimii doi ani: restaurante închise, lipsa predictibilității, penuria de forță de muncă. Vom continua să ne extindem, dar și să inovăm la nivel de produs, pentru a veni cât mai aproape de clienții noștri”,  a declarat Costică Mișaca, Director General, Taco Bell România.

Taco Bell a intrat pe piața locală în anul 2017, fiind al treilea brand din portofoliul Sphera Franchise Group, alături de KFC și Pizza Hut. Lansarea a marcat totodată și intrarea brandului sud-californian în Europa Centrală și de Est, acesta fiind la momentul respectiv singurul restaurant Taco Bell pe o rază de 1.028 kilometri.

În prezent, Taco Bell deține 14 restaurante administrate în sistem de franciză, în 9 orașe din țară: 4 în București, 2 în Brașov, 2 în Constanța și câte unul în Cluj-Napoca, Sibiu, Timișoara, Ploiești, Bacău și Iași.

Articole recente

Ministrul Energiei, la listarea obligaţiunilor Electrica: Aceşti bani vor ajunge înspre consolidarea capacităţilor de producţie a energiei

Banii obţinuţi din listarea obligaţiunilor Electrica vor fi folosiţi pentru a consolida capacităţile de producţie…

15 minute ago

Citi lansează instrumente de inteligență artificială pentru angajații săi din România

Citi a anunțat lansarea a trei noi instrumente de inteligență artificială generativă (GenAI) pentru angajații…

19 minute ago

Electrica listează la Bursa de Valori București cea mai mare emisiune de obligațiuni verzi, corporative și non-financiare, în valoare de 500 de milioane de euro

Electrica, companie de referință în economia națională și un actor major pe piața de distribuție,…

o oră ago

Palo Alto Networks în negocieri pentru achiziționarea CyberArk într-o tranzacție în valoare de peste 20 de miliarde de dolari, potrivit WSJ

Palo Alto Networks (PANW.O) este în negocieri pentru achiziționarea CyberArk Software într-o tranzacție care ar…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More