Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzUNIQA Asigurări și UNIQA Asigurări de viață au încheiat primul trimestru din 2025 cu un avans de aproape 15% al primelor brute subscrise comparativ cu primele trei luni ale anului trecut, susținut, în continuare, de asigurările non-auto și asigurările de viață. Astfel, volumul total al vânzărilor realizate în primele trei luni ale acestui an a fost de 40,5 milioane euro, potrivit unui comunicat.
Despăgubirile plătite clienților UNIQA în intervalul ianuarie – martie 2025 au înregistrat o valoare totală de peste 9,5 milioane euro, în creștere cu 35% față de aceeași perioadă din 2024.
Cele două companii UNIQA au continuat să își îmbunătățească rezultatul financiar, profitul net statutar înainte de impozitare situându-se la nivelul de 5,3 milioane euro, în creștere cu 5% comparativ cu primul trimestru din 2024.
“UNIQA a avut un început de an solid, cu rezultate financiare pozitive, care arată eficiența strategiei noastre și angajamentul față de clienți. Promptitudinea și corectitudinea cu care ne respectăm promisiunile față de aceștia sunt reflectate de volumul despăgubirilor plătite de UNIQA în primele trei luni ale anului, prin servicii de daune la cele mai înalte standarde. Privim cu optimism către viitor și continuăm să ne dezvoltăm activitatea cu obiective ambițioase la nivelul pieței din regiunea SEE, concentrându-ne pe servicii de calitate și inovație pentru a asigura o creștere sustenabilă și un impact tot mai mare în viața clienților noștri și în cadrul comunității. Prin toate acțiunile noastre, dorim să contribuim în mod relevant la o viață mai bună împreună”, a declarat Paul Cazacu, CEO – Președinte Directorat UNIQA Asigurări.
În zona asigurărilor generale, primele brute subscrise de UNIQA în primul trimestru al acestui an s-au menținut la un nivel apropiat de cel înregistrat în același interval al anului trecut, respectiv 24,8 milioane euro, cea mai importantă contribuție fiind, în continuare, generată de segmentul asigurărilor non-auto.
Pe segmentul de clienți retail, asigurările pentru locuință (+5%) și asigurările de călătorie (+7%) au continuat dinamica pozitivă.
Pentru asigurările dedicate companiilor, principalii contributori rămân asigurările tehnice, de incendii și răspunderi. Totodată, soluțiile dedicate întreprinderilor mici și mijlocii au generat un avans de 5% al vânzărilor în primele trei luni ale acestui an, comparativ cu 2024. De asemenea, asigurările de sănătate pentru companii și asigurările affinity continuă parcursul pozitiv, cu creșteri de 19%, respectiv 7% ale vânzărilor în primul trimestru din 2025.
Asigurările de viață oferite de UNIQA au păstrat ritmul unei evoluții accelerate, cu un avans semnificativ de 47% al volumului de vânzări în primele trei luni ale anului curent, comparativ cu același interval din anul precedent, totalizând prime brute subscrise în valoare de peste 15 milioane euro.
”Dezvoltarea continuă a segmentului de asigurări de viață reflectă încrederea tot mai mare pe care clienții noștri o acordă soluțiilor de la UNIQA. Această evoluție confirmă relevanța produselor noastre în susținerea nevoilor reale ale oamenilor, oferindu-le protecție și siguranță pe termen lung. La UNIQA, ne angajăm să fim partenerii de încredere ai clienților noștri, contribuind activ la construirea unui viitor mai sigur și la o viață mai bună pentru fiecare familie. Prin inovație, servicii adaptate și o abordare centrată pe client, dorim să oferim soluții care să aducă liniște și stabilitate în viețile oamenilor”, a declarat Mihaela Stroia, CEO – Președinte Directorat UNIQA Asigurări de viață.
Dusan Bajatovic a subliniat că, pentru a elimina complet NIS de pe lista sancțiunilor SUA,…
Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, anunţă că instituţia pe care o conduce va investiga situaţiile…
Ministerul Energiei împreună cu Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) şi Consiliul Concurenţei…
Restructurarea Ministerului Energiei se va finaliza în două săptămâni, dar instituția trebuie aliniată din punct…
România va dispune, până la sfârșitul acestui an, de întreaga dotare tehnologică necesară tipăririi bancnotelor…
Cele două mari piețe și blocuri comerciale de pe malurile Atlanticului au negociat timp de…
This website uses cookies.
Read More