Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzBT lansează o nouă iniţiativă pentru susţinerea antreprenorilor, de această dată pentru cei care fac parte din viaţa noastră de zi cu zi prin afacerile lor. Cafeneaua din drumul spre birou, magazinul cu de toate de lângă bloc, florăria de pe strada vecină sau magazinul online cu produse naturiste – şi multe alte exemple – sunt business-uri locale şi sufletul oricărui cartier sau oraş, potrivit unui comunicat de presă.
Cumpără de lângă tine! este provocarea lansată de BT pentru a solidariza din nou oamenii, aşa încât să afle despre ele cât mai multe persoane. Antreprenorii, indiferent de mărimea afacerii, plătesc taxe, impozite şi creează locuri de muncă. Susţinând business-urile de cartier, românii susţin economia locală. Primul pas a fost făcut de angajaţii băncii, prin recomandarea unor de afaceri din ţară, chiar dacă nu sunt clienţi BT. Campania începe azi cu Ömer Tetik, Director General, care prezintă Filgud (Bucureşti), Tiberiu Moisă, Director General Adjunct MidCorporate & IMM, care vorbeşte despre Panemar (Cluj-Napoca) şi cu Sorina Ţigăntea, Manager Relaţii Clienţi Agribusiness, care promovează business-ul Floare din Banat (Timişoara). Urmează alţi zeci de #OameniDeLaBT.
“Mă întreabă lumea ce este de făcut acum în România. Cred că sunt multe de făcut, dar un lucru pe care îl putem face uşor fiecare dintre noi este să susţinem afacerile locale, să cumpărăm de la oamenii şi firmele de lângă noi. Aşa susţinem toată ţara şi noi, indirect. Mă bucur să fiu parte din această iniţiativă şi îi provoc pe cei care mă cunosc, pe colegii şi prietenii mei: alegeţi-vă câte un business de cartier şi cumpăraţi de acolo, sunt multe şi fac treabă bună. Au lucruri de calitate, comparabile cu orice vine din afară. Challenge deschis!” – declară Ömer Tetik, Director General BT. “Nu este o simplă campanie. Vrem să pornim o mişcare pentru ca fiecare dintre noi să se gândească mai mult la impactul cumpărăturilor şi achiziţiilor noastre în economie şi cum impactează acestea ţara.” – continuă Ömer Tetik.
Banca a venit şi cu alte iniţiative pentru a susţine antreprenorii în contextul pandemiei. Aşa sunt cele două hub-uri pentru cumpărături online, #DirectLaTine şi #InMişcare, lansate împreună cu clienţii, precum şi Cumpără de la o afacere mică, pentru a impulsiona cât mai multe persoane să cumpere de la firme aflate la început de drum.
Preşedintele american Donald Trump a jucat golf duminică la complexul său de la Turnberry, în…
Peste 2200 de consumatori din judeţul Bihor nu au în continuare energie electrică, după furtuna…
Premierul Ilie Bolojan a avut o primă reacție duminică, la câteva zile după ce informații…
Sâmbătă, China a lansat un plan de acțiune global pentru inteligența artificială, care solicită cooperarea…
Acțiunile Palantir au crescut cu peste 2% vineri, atingând un nou record. Furnizorul de software…
Comisarii de la Protecția Consumatorilor au dat amenzi de peste 250.000 de lei în urma…
This website uses cookies.
Read More
View Comments
Ar trebui să îl întrebe cineva pe primarul din Oradea de ce distruge sistematic afacerile locale cu legi abuzive. Câți dintre voi știți că în Oradea, magazinele nu au voie să închirieze spațiul din fața magazinului pt expunere marfă?? Oradea are cel mai mare număr de supermarketuri pe cap de locuitor, batem și Clujul. Oradea este orașul marilor magazine, restul la groapa de gunoi.