Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzInterviu cu Dan Ioniță, fondator Smart Experience, care prin intermediul platformei smartexperience.ro, propune 500 de activități/experiențe memorabile de a petrecere a timpului liber într-un mod inedit, potrivite pentru orice ocazie și orice persoană.
Cât costă participarea la cea de-a IV-a ediție a evenimentului Regatta Companiilor?
Dan Ioniță: Regatta Companiilor se desfășoară în perioada 26-28 august și reunește peste 100 de participanți care vor concura pe Marea Neagră la bordul velierelor. Participarea individuală este de 320 + tva, în timp ce bugetul de participare pentru un echipaj complet (10 persoane) este de 2.900 euro + tva.
Unde va avea loc? De ce ați ales această locație?
Dan Ioniță: Evenimentul are loc la Life Harbour Marina din localitatea Limanu. Participanții se întâlnesc aici în dimineața zilei de sâmbătă și se îmbarcă la bordul velierelor, urmând să iasă pe mare pentru antrenamente și competiție. Ambarcațiunile se întorc tot în Limanu, unde echipajele sunt așteptate cu bere rece, limonadă și gustări. Tot aici are loc și petrecerea tematică de seara, unde organizatorii pregătesc o mulțime de surprize.
În privința alegerii locației, pe litoralul românesc nu există foarte multe marine, deci nici foarte multe opțiuni. Marina Limanu este singurul loc care oferă toate facilitățile pentru organizarea unui astfel de eveniment, fiind amplasată într-o locație deosebită și liniștită, cu restaurant și hotel propriu. Este locul în care atât noi, cât și participanții ajungem să ne simțim ca acasă încă de la primul contact.
Care este profilul clientului?
Dan Ioniță: Regatta Companiilor se adresează în primul rând echipelor de top & middle management, persoanelor active din companii, cu interes pentru activități outdoor, comunicative, competitive, deschise către nou, cu profil de lider, cu gândire strategică, analitică.
Experiența unei regatte presupune muncă în echipă, învățare activă despre cum să fii membrul unei echipe, cum să profiți de diferite situații pentru a-ți atinge scopul comun. Companiile încurajează identificarea, conștientizarea și dezvoltarea acestor calități la oamenii lor, prin activități care simulează foarte bine mediul de lucru, cu schimbări posibile, cu situații necunoscute și destule provocări.
Activitățile Smart Experience sunt tot mai accesate în ultimii ani și demonstrează setea tot mai crescută a românilor pentru adrenalină și experiențe de tipul “once in a lifetime”. Oamenii sunt în general atrași de noutate și sunt interesați să experimenteze lucruri care stârnesc uimirea și imaginația, care sporesc creativitatea și pulsează în vene o doză crescută de adrenalină.
Pandemia Covid a schimbat comportamentul clienților? Dar conflictul din Ucraina?
Dan Ioniță: Mai mult ca oricând, oamenii își doresc să experimenteze cât mai mult după perioada de izolare, stres și distanțare socială determinată de Covid-19. Experiențele pe care le propunem răspund direct acestei nevoi accentuate de interacțiune socială, activități în aer liber, cu voie bună și relaxare.
Nu am identificat o schimbare de comportament din partea clienților odată cu debutul situației din Ucraina, activitățile pe care le desfășurăm neavând legătură directă cu acest confict.
Ce alte evenimente organizați?
Dan Ioniță: Vara aceasta organizam încă două regatte: Regatta Arhitecților, ediția a 3-a, și prima ediție a Regattei Juridice. Pe lângă acestea, organizăm punctual pentru companii competiții și ieșiri la sailing de tipul unor teambuilding-uri inedite, memorabile.
În afară de experiențele de sailing, companiile apelează frecvent la noi pentru evenimente în echipă, știind că pot găsi un partener cu experiență în organizarea ieșirilor inedite cu echipa la off-road, hamace suspendate, echitație, tir în poligon, plimbări de agrement cu avionul și multe alte activități ce dezvoltă spiritul de echipă între participanți, și care mereu le pun un zâmbet larg pe față.
Ce planuri de viitor?
Dan Ioniță: Ne dorim să păstrăm tradiția regattelor pentru mulți ani de aici înainte, devenind mai buni și străduindu-ne să inovăm cu fiecare eveniment pe care îl vom organiza.
De asemenea, la cererea publicului, anii următori vom organiza regatte pentru participanții din mai multe domenii și segmente de activitate, fiind în discuții avansate cu reprezentanții unor companii din domeniile horeca, retail, sănătate.
Pe lângă aceste regatte, vom continua să diversificăm portofoliul de experiențe pe care le găzduim pe platforma noastră, smartexperience.ro (sunt peste 500 în acest moment, de la cursuri de pian, vioară, echitație și până la salt cu parașuta, zbor cu balonul, cu elicopterul sau offroad), întrucât dorim să oferim cât mai multe opțiuni de petrecere a timpului liber într-un mod inedit.
Obiectivul nostru este acela de a propune peste 750 activități inedite până la începutul verii 2023, cu acoperire națională.
Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…
Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…
Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…
Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…
Robert Cosmin Până a fost numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…
Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…
This website uses cookies.
Read More