- Clienții sunt rugați să folosească canalele de comunicare alternative pentru obținerea de informații și efectuarea de diverse operațiuni;
- De la transmiterea indexului, contractarea unui abonament de energie sau servicii, până la plata facturii, clienții rezolvă totul rapid și simplu fără să mai iasă din casă, prin intermediul E.ON Myline;
- Call Center-ul poate fi apelat la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366;
În scopul limitării răspândirii virusului COVID-19, E.ON Energie România a luat decizia de a suspenda temporar activitatea magazinelor E.ON (Centre de Relații Clienți) începând de luni, 23 martie a.c., potrivit unui comunicat de presă.
În comunicat se precizează: “Rămânem în continuare la dispoziția clienților noștri prin intermediul canalelor de comunicare alternative la care ne pot contacta oricând:
- Apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. Totodată, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00;
- Prin email la serviciiclienti@eon-romania.ro
- Prin contul E.ON Myline se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal; Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe ro/myline
- Prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
- Prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România;
Mai multe detalii despre serviciile online puse la dispoziție de companie pot fi găsite accesând eon.ro/servicii-online“.