Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzElectrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale din cadrul Grupului Electrica, aduce la cunoștința clienților săi redeschiderea, începând cu data de 18 mai 2020, a centrelor de relații cu clienții, inclusiv a casieriilor proprii, din arealul SFEE Transilvania Sud, SFEE Transilvania Nord și SFEE Muntenia Nord, potrivit unui comunicat de presă.
Compania a adoptat măsuri menite să asigure desfășurarea activității în condiții de siguranță, inclusiv reducerea numărului de personal front office pentru o perioadă de 3 luni, cu evaluarea lunară a situației, în funcție de evoluția contextului la nivel național/regional. Recomandăm clienților care ne vor vizita în perioada imediat următoare să adopte un comportament responsabil și să respecte regulile afișate în cadrul tuturor punctelor de prezență ale companiei, precum și îndrumările personalului instruit cu privire la măsurile de distanțare fizică și interacțiune cu clienții, potrivit aceleași surse.
De asemenea, Electrica Furnizare le reamintește clienților că pot utiliza în continuare următoarele canale alternative de comunicare:
Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea relației cu Electrica Furnizare de la distanță, oferind utilizatorului acces la:
* factura în format electronic;
* transmiterea indexului prin autocitire;
* plata online a facturilor;
* vizualizarea istoricului facturilor;
* vizualizarea graficului de consum;
* evidența plăților la zi.
Atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât și linia de Call-center pentru informații comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.
Pentru încheierea unui contract de furnizare sau pentru obținerea de informații care privesc contractul, facturile emise, plățile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi formularul de contact online, care poate fi accesat aici:
https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/contactati-ne-in-scris/
Pentru solicitarea sau transmiterea oricăror informații de natură comercială, clienții pot contacta furnizorul și prin intermediul adreselor de e-mail: clienti.mn@electricafurnizare.ro, clienti.ts@electricafurnizare.ro sau clienti.tn@electricafurnizare.ro.
Clienții pot afla informații și pot transmite mesaje și prin intermediul paginii oficiale de Facebook: https://ro-ro.facebook.com/ElectricaFurnizare.
Achitarea facturilor de energie electrică sau gaze naturale poate fi efectuată prin utilizarea modalităţilor alternative de plată: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agențiile și sucursalele băncilor, punctele de plată Paypoint, Payzone, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, stațiile OMV/magazinele Orange, serviciul Westaco Express.
Pentru mai multe detalii referitoare la plata facturilor, clienții sunt rugați să acceseze site-ul Electrica Furnizare:
https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/unde-se-plateste-factura/.
Cererea de cupru crește mai repede decât se anticipa în industrie, impulsionată de investiții de…
Ungaria intenţionează să le acorde funcţionarilor publici, inclusiv poliţiştilor şi profesorilor, o subvenţie anuală pentru…
Potrivit președintelui SUA, BRICS dorește să submineze statutul dolarului ca monedă de rezervă mondială Președintele…
Preşedintele american Donald Trump a anunţat miercuri un acord comercial cu Coreea de Sud, în…
Acordul privind tarifele şi comerţul, convenit în 27 iulie de şeful Comisiei Europene, Ursula von…
Bitdefender avertizează asupra unor vulnerabilităţi grave în firmware-ul camerelor de supraveghere Dahua Hero C1 (DH-H4C),…
This website uses cookies.
Read More